Fitness Seller

update Jay Cutler : new smartshake advert

hmmm me gusta

haha hij bakt er niets van :D

Haha, wat een onnozel product zeg..

Jay is de man! volgend jaar pakt hij zen 5de titel :cool:

Als ik dit soort schandalig slechte filmpjes zie daalt m'n respect wel een klein beetje voor de beste man. Voor het geld hoeft hij het niet te doen dus beter kiest hij fatsoenlijke projecten

• Topic Starter Topic Starter
Als ik dit soort schandalig slechte filmpjes zie daalt m'n respect wel een klein beetje voor de beste man. Voor het geld hoeft hij het niet te doen dus beter kiest hij fatsoenlijke projecten

Pakken wat je pakken kan nu het nog kan. Dat heet zakelijkheid.

Vette handige beker man, misschien dat B&F ook zoiets kan aanbieden.

Vind ik niet. Ja, op korte termijn misschien wel, maar iemand als Jay hoeft echt niet elk aanbod aan te nemen om zijn centen bij elkaar te krijgen. Mensen kunnen dit toch niet serieus nemen. Als hij nu producten promoot waar hij zelf achter staat omdat ze ook écht een toevoeging zijn dan heeft heeft het voor een producent ook meer waarde om met Jay Cutler samen te werken...

Zijn vrouwtje wou voor haar kerst een nieuwe Porsche Cayenne daarmee.
Als beloning word hij nu lekker gepijpt achter zen pc en lacht hij met onze comments.

---------- Post toegevoegd Sun 25 Dec 2011 om 06:07 ----------

+1
ik pak ook alles wat ik kan, want nadien heb je spijt had ik ze toen maar even lekker genomen die geile snol :D

---------- Post toegevoegd Sun 25 Dec 2011 om 06:10 ----------

Zoals? de walvis redden of tegen de opwarming van de aarde? :P

Er kan maar weinig water in, dus tijdens het trainen moet je steeds bijvullen. Niet handig.

Vind ik niet. Ja, op korte termijn misschien wel, maar iemand als Jay hoeft echt niet elk aanbod aan te nemen om zijn centen bij elkaar te krijgen. Mensen kunnen dit toch niet serieus nemen. Als hij nu producten promoot waar hij zelf achter staat omdat ze ook écht een toevoeging zijn dan heeft heeft het voor een producent ook meer waarde om met Jay Cutler samen te werken...

In welke wereld leef jij?

Zijn doelgroep zijn mensen die aan creatine en whey al meer dan genoeg hebben. Al het andere is bijna altijd onzin.

En hij zit op een totaal ander niveau, geen van zijn doelgroep komt in aanmerking voor het spul dat hij echt gebruikt, hoe moet deze gozer anders aan zijn geld komen dan via zijn sponsors die onzin willen aansmeren.

Anyway, even over het product zelf, het is echt wel handig voor iemand die het erg druk heeft. Wat is er mis met het product? Als het 50 euro is okay, maar is echt wel een handig dingetje voor een schappelijke prijs.

Laatst bewerkt:
Vind het helemaal niet zo een onnozel product.
Misschien niet heel erg nodig maar onnozel is het niet,
Vindt die zogenaamde test boosters veel onnozeler dan krijg ik dit soort comments nooit te zien.

Ach ik vind het leuk om iets van hem te horen. En hij staat er best bruut bij.

ik heb er 3 van, van die shakers en het is superhandig om mee te nemen naar werk/school. en zeer goede kwaliteit... het is dus zeker een goede shaker, alleen zie je het zo hard dat hij wat aan het aflezen is :D !

Ja joh ga jij lekker beslissen wat Jay met zijn status wel en niet kan doen :D
Ik heb het hem in z'n vids zelf ook zien gebruiken en wat ik lees is het geeneens zo'n onzinnig product

Hehe, neem gewoon het poeder mee in een normale shaker en een aparte fles water. Pillendoos hoef je ook niet mee te nemen in de gym lijkt me.

Wel grappig bedacht en ongetwijfeld zullen er zijn die het willen. :D

Terug
Naar boven