Fitness Seller

Update: Jay Cutler

ik weet dat imageshack het niet doet hier ouwe, maar ik had daar niet naar gekeken per ongeluk ;)
en trouwens ik heb een dinosaurus in mijn achtertuin

jay ziet er altijd goed uit, altijd opvallend om te zien vooral die pic met ze bicep pose..meeste pro dbb hebben rode doorlopen ogen zegt genoeg over de stand van de lever!!

• Topic Starter Topic Starter
Lights out, game over Jay Cutler
tijd om te stoppen :wave:

ik zie een tepel
verder vind ik het een lelijk mens.

(ik heb het over jay's vrouw, niet over die oude vrouw links)

Jay's vrouw Kerry is zeker geen lelijk mens :mad:, och ja ieder heeft het recht op zijn mening.Ik wil dan wel eens zien wat jij wel mooi vind.
FYI die oude vrouw is Jay's moeder.

Jazeker ik ben Jay's persoonlijke fotograaf voor het ganse Olympia weekend.

Jay's vrouw Kerry is zeker geen lelijk mens :mad:, och ja ieder heeft het recht op zijn mening.Ik wil dan wel eens zien wat jij wel mooi vind.

Holy shit. Dat mens is lelijk. Fake tits, gezicht opgetrokken. Lijkt net een ****ing zombie. Zo te zien leent ze ook Jay's zijn needles. Er zit weinig echt vrouw nog aan haar.

Als je denkt dat dit een mooie vrouw is, you should go out more.

Holy shit. Dat mens is lelijk. Fake tits, gezicht opgetrokken. Lijkt net een ****ing zombie. Zo te zien leent ze ook Jay's zijn needles. Er zit weinig echt vrouw nog aan haar.

Als je denkt dat dit een mooie vrouw is, you should go out more.

Mijn tijd van uitgaan is voorbij, ik ben geen 19 meer.
Pas maar op met uw uitspraken van "Fake Tits", je zou eens stom kunnen staan van het aantal vrouwen die borst vergrotingen hebben laten doen.:D

Jazeker ik ben Jay's persoonlijke fotograaf voor het ganse Olympia weekend.

wat ik mooi vind?

een voorbeeld:

vergelijk en zeg nu nog eens dat Jay zijn vrouw mooi is? :p

Mijn tijd van uitgaan is voorbij, ik ben geen 19 meer.
Pas maar op met uw uitspraken van "Fake Tits", je zou eens stom kunnen staan van het aantal vrouwen die borst vergrotingen hebben laten doen.:D

Waarom moet ik daar mee op passen? I don't get it. Het is geen verwensing. :rolleyes:

En wat heeft uitgaan er mee te maken? Als dat jouw enige manier was om met knappe vrouwen om te gaan dan heb ik al genoeg gezegd.

Moaaaaar!

[Afbeelding niet meer beschikbaar]

Excuses voor mijn smaak voor klassieke mooie vrouwen. Van die 1ste dame is er nog meer.

Uw voorbeeld is zeker mooi en een streling voor het oog.
Maar het is ook duidelijk dat smaken verschillen en Kerry blijft voor mij ook mooi.

Het gaat mij niet meer om het kunnen uitgaan met mooie vrouwen.
Die soort van mooie vrouwen zijn juist goed om naar te kijken en verder ook niks.
Het verstand komt ook maar met de jaren ..... hopelijk.

Flinke topic rape weer.....

Maar goed. Gelukkig dat Jay geen eerste is geworden. Had ook helemaal niet in de top 5 mogen staan, maar dat is een ander verhaal.

Uw voorbeeld is zeker mooi en een streling voor het oog.
Maar het is ook duidelijk dat smaken verschillen en Kerry blijft voor mij ook mooi.

Het gaat mij niet meer om het kunnen uitgaan met mooie vrouwen.
Die soort van mooie vrouwen zijn juist goed om naar te kijken en verder ook niks.
Het verstand komt ook maar met de jaren ..... hopelijk.

Haha.. Zeg jij nu dat subliem mooie vrouwen alleen maar mooi kunnen zijn? Holy shit batman. You need to get out more. Er zijn vrouwen die én mooi zijn én brains hebben. Zelfs ik weet dat met mijn 'nietige' 19 jaartjes.

Terug
Naar boven