MuscleMeat

update Lee Priest

boforli

Huge Freak
Waardering
310
eind April

23April2.jpg

23April4.jpg

23April3.jpg

23April7.jpg

23April6.jpg

23April8.jpg

23April9.jpg

gym.jpg

April10Gym.jpg

gym3.jpg

gym4.jpg

gym5.jpg

GymApril10.jpg

gym1.jpg

goede sjape alweer!Mooi dat hij ook geen zwangere potvis pens heeft!

Nog steeds bruut, alleen jammer van die vele tattoes...

hij staat er goed bij.

gaat hij nog wedstrijden doen??

ziet er strak uit, jammer van die plaatjes in nek en gezicht, het trekt zo de aandacht weg van de rest.

Zou een rug shot zonder t-shirt willen zien kijken hoe die er nu bij staat.

Staat hij niet een beetje te droog voor iemand die weer massa aan het pakken is en in november pas z'n eerste show doet?

Lijkt wel of hij "one week off" is man.

Ben benieuwd hoe hij het in de 202 gaat doen, z'n ticket halen moet in ieder geval geen probleem zijn.

Je ziet wel echt veel verschil in beide armen:( verder wel nice:cool:

Hij staat er bruut bij, Priest gaat vast hard komen op het podium.

Hehe die korte broek lijkt bij hem 3/4
Staat er goed droog bij maar zn borst vind ik toch altijd achter lopen op de rest

Dit zijn toch geen nieuwe foto's die heb ik al eens voorbij zien komen hier op het forum, volgens mij was hij toen in contest prep voor een andere wedstrijd, maar dat is toen niet door gegaan???

serieus ? dan heb ik ze gemist dan...
Ach whatever, laatste paar had ik ergens gepost, weet niet zeker waar ik de eerste van ken. :D

Staat hij niet een beetje te droog voor iemand die weer massa aan het pakken is en in november pas z'n eerste show doet?

Lijkt wel of hij "one week off" is man.

Ben benieuwd hoe hij het in de 202 gaat doen, z'n ticket halen moet in ieder geval geen probleem zijn.
Had volgensmij te doen met z'n supplementenlijn. Hij woog overigens iets van 215 lbs dus weet niet helemaal wat hij van plan is. (Al wist Kevin English met nog iets van 225 in de 202 te knallen :o)

Dit zijn toch geen nieuwe foto's die heb ik al eens voorbij zien komen hier op het forum, volgens mij was hij toen in contest prep voor een andere wedstrijd, maar dat is toen niet door gegaan???

Deze fotos zijn inderdaad een tijdje geleden ook al gepost, of hij maakt alle update foto's in dezelfde omgeving.

Edit: Er staat inderdaad ook eind april.

Brute shape en die armen zijn uiteraard top!

• Topic Starter Topic Starter

staat er toch bij dat ze van eind april zijn en normaal ging hij ook meedoen aan de "new york-pro" maar heeft dat uiteindeljk niet gedaan.

staat er toch bij dat ze van eind april zijn en normaal ging hij ook meedoen aan de "new york-pro" maar heeft dat uiteindeljk niet gedaan.

Is er ook een reden bekent? Ik had hem wel graag daar gezien ook al denk ik niet dat hij de top 3 had kunnen overtreffen.

Terug
Naar boven