eind April
Volg de onderstaande video samen om te zien hoe u onze site kunt installeren als een web-app op uw startscherm.
Notitie: Deze functie is mogelijk niet beschikbaar in sommige browsers.

Ja, sacramento pro show 6 november.hij staat er goed bij.
gaat hij nog wedstrijden doen??
repost
Ja, sacramento pro show 6 november.
(als hij z'n vliegticket bij elkaar gesponsord heeft gekregen, LOL)
Hehe die korte broek lijkt bij hem 3/4
Staat er goed droog bij maar zn borst vind ik toch altijd achter lopen op de rest

Ach whatever, laatste paar had ik ergens gepost, weet niet zeker waar ik de eerste van ken.

Had volgensmij te doen met z'n supplementenlijn. Hij woog overigens iets van 215 lbs dus weet niet helemaal wat hij van plan is. (Al wist Kevin English met nog iets van 225 in de 202 te knallenStaat hij niet een beetje te droog voor iemand die weer massa aan het pakken is en in november pas z'n eerste show doet?
Lijkt wel of hij "one week off" is man.
Ben benieuwd hoe hij het in de 202 gaat doen, z'n ticket halen moet in ieder geval geen probleem zijn.
)Dit zijn toch geen nieuwe foto's die heb ik al eens voorbij zien komen hier op het forum, volgens mij was hij toen in contest prep voor een andere wedstrijd, maar dat is toen niet door gegaan![]()
Dit zijn toch geen nieuwe foto's die heb ik al eens voorbij zien komen hier op het forum, volgens mij was hij toen in contest prep voor een andere wedstrijd, maar dat is toen niet door gegaan![]()
staat er toch bij dat ze van eind april zijn en normaal ging hij ook meedoen aan de "new york-pro" maar heeft dat uiteindeljk niet gedaan.