AndroidHealthClinic

urine onderzoek bij defensie..

biggest j

Cool Novice
Elite Member
Waardering
0
weet iemand missch of er getest word op anabolica..
bij defensie welteverstaan.. ik heb binne kort namelijk een keuring voor een functie in de bewaking.. hierbij moet je ook in een potje piessen..
nu zit ik net in een kuurtje.. boldeone 4oomg per week sustanon 500mg per week met 50mg proviron per dag.. wie kan mij helpen..
bedankt J

Laatst bewerkt:
haha

wanneer heb je de keuring precies?

Ik hebje antwoord , heb zelf 6 jaar bij defensie gezeten en meerder malen gekeurd , nee ze kijken niet naar anabolica /drugs bij aanname wordt alleen gekeken naar eventuele ziektes ;) dus maakt niks uit kerel succes ermee.
waarschijnlijk moet je naar Adam of niet?

• Topic Starter Topic Starter
JAXX zei:
Ik hebje antwoord , heb zelf 6 jaar bij defensie gezeten en meerder malen gekeurd , nee ze kijken niet naar anabolica /drugs bij aanname wordt alleen gekeken naar eventuele ziektes ;) dus maakt niks uit kerel succes ermee.
waarschijnlijk moet je naar Adam of niet?

PFFFF!! BEDANKT!!
Ja idd naar amsterdam ja!

ja klopt helemaal wat jaxx zegt,
Het rare is dat ik ook een urine test moest afstaan en ze vonden alcohol, terwijl ik noooit alcohol drink,

Lol bro, zal je maar gebeuren ,dat je afgekeurd word op teveel alchohol in je bloed terweil je geen druppel drinkt,,
Dan ga je wel even aan jezelf twijvelen of je niet slaapwandeld:D

dennis88 zei:
Lol bro, zal je maar gebeuren ,dat je afgekeurd word op teveel alchohol in je bloed terweil je geen druppel drinkt,,
Dan ga je wel even aan jezelf twijvelen of je niet slaapwandeld:D

ja indd, hij vroeg of ik gister 2glaasjes had gedronken, ik zei van niet...
Wel was ik bezig met creatine misschien dat ze niet konden waarnemen wat het was en zeiden ze maar alcohol

idd verborgen ziektes dat is waar ze naar kijken.maar welke basis kom je te zitten? en kom je bij de bewaking of de hondensectie..

Ik ben zelf ook al enige jaren militair. Nooit en te nimmer gekeurd op wat dan ook. Ik ben ook aangenomen bij de politie waar ik over 9mnd ga beginnen, ook daar niet onderzocht op AAS.

amilo zei:
idd verborgen ziektes dat is waar ze naar kijken.maar welke basis kom je te zitten? en kom je bij de bewaking of de hondensectie..

welke basis is nog niet bekent..(liefst eindhoven)
wel dat het de honden sectie word..

:beerbang: :beerbang: :beerbang: :roflol: :roflol: :roflol:
zitten daar allemaal van die beginnelingen die testjes mogen doen mischien wel verwisseld met potje bier ernaast ;) enne moeilijk doen over alcohol nou als ik ergens heb leren zuipen was dat wel toen ik bij defensie zat

XLarge zei:
ja klopt helemaal wat jaxx zegt,
Het rare is dat ik ook een urine test moest afstaan en ze vonden alcohol, terwijl ik noooit alcohol drink,

biggest j zei:
welke basis is nog niet bekent..(liefst eindhoven)
wel dat het de honden sectie word..

kijk eindhoven daar zit je pas echt goed:D ,maar ben je al flink aan het trainen..
je moet wel veel fietsen flink zwaar als het ff kan en afwisselen met hardlopen want je moet cluster 4 halen.
als je op eindhoven zit zien we elkaar wel want ik train daar zelf 3 keer in de week en kom daar deze maand zelf ook te zitten..
heb je de 1e keuring al gehad dan?

amilo zei:
kijk eindhoven daar zit je pas echt goed:D ,maar ben je al flink aan het trainen..
je moet wel veel fietsen flink zwaar als het ff kan en afwisselen met hardlopen want je moet cluster 4 halen.
als je op eindhoven zit zien we elkaar wel want ik train daar zelf 3 keer in de week en kom daar deze maand zelf ook te zitten..

Eindhoven? Prutsbasis.. :D

amilo zei:

ik hoop wel op eindoven te komen.. in september komen de nieuwe vacatures weer vrij dan ga ik omiddelijk soliciteren.. nu is alleen object beveiliging nog beschikbaar maar dat lijkt me vreselijk saai..

bij defensie word je volgens mij niet op anabolen getest hoor

Terug
Naar boven