AndroidHealthClinic

urine onderzoek bij defensie..

• Topic Starter Topic Starter
okey.. iedereen bedankt voor jullie input!!

Zelfs in Belgie wordt niet getest bij defensie,en hier mag nochtans NIETS en zijn ze bang van ALLES :finger: :duh: !!!!!

ehy nee hoor daar kijken ze niet naar zoeken alleen naar andere dingen in je urine zit ben zelf ook beroeps militair succes met je keuring man:D

als je cluster 4 krijgt zou ik geen bewaking doen nee gewoon pantserinfanterie in oirshot bij eindhoven in ieder geval succes he :D

fizzel zei:
als je cluster 4 krijgt zou ik geen bewaking doen nee gewoon pantserinfanterie in oirshot bij eindhoven in ieder geval succes he :D

hij wil echt niet naar het 17e..:D die jongen is erg wijs en gaat naar de luchtmacht:p
ik zat vanaf '95 bij de kl maar sinds een jaar bij de klu en dat had ik veel eerder moeten doen.
zit jij bij het 17e dan fizzel..laat me raden c-compagnie zeker:D

nee man ik zit bij de kl luchtdoelartillerie bijna 1 jaar wilde wel bij pantserinfanterie maar had cluster 2 gekregen :mad: maar op zicht het bevalt me wel daar ga 28 april op uitzending dus daar heb ik zeker zin in:D

Ik weet niet of deze AS effect heeft op je hartslag/bloeddruk oid? deze word ook getest he.

Ik heb dezelfde keuring gedaan, maar ben toen afgekeurd op mn rug :(. Wou naar De Peel of Volkel, is wel in de buurt voor me maarja... Nu ga ik waarschijnlijk bewaking doen met honden in de burgermaatschappij. Mooi man, werken met honden :)

Laatst bewerkt:
Terug
Naar boven