AndroidHealthClinic

Ursobolic Acid

besteld op bodyenfitshop en komt morgen binnen volgens de site. Zal jullie op de hoogte houden of dit werkt/aanslaat door middel van een topic met de naam ursolic acid in de titel. denk niet dat het lang in de schappen blijft als het echt doet wat gezegd wordt dat het doet. klinkt inderdaad heel mooi allemaal maar we zullen zien:cool:

PM me wanneer je dat topic hebt gemaakt, want dat wil ik volgen.

Vind het ondanks de promotieprijs, nog steeds te veel euro/dag voor een sup waarvan de werking enkel op muizen bewezen is. Het feit dat dit van Patrick Arnold komt prikkelt wel mijn interesse. Indien er hier enkele logs worden neer gezet waarvan de progressie goed wordt gedocumenteerd wil ik het ook wel eens proberen.

Gewoon het zoveelste bullshit supplement, je kunt je geld net zo goed in de sloot gooien.

Nu ben ik benieuwd,

Ik ben a/h cutten en heb hierdoor natuurlijk een aangepast voedingsschema (laag kh, laag kcal, hoog eiwit etc). Als ik dit voedingsschema aanhoudt, zal ik dan spieren aanmaken en nog meer vet verliezen? Of moet ik hoger in kh en kcal zitten om de spieren daadwerkelijk aan te maken en verbrand ik dan alsnog vet?

Ik ben nu 3 weken met het spul bezig en slik het zoals het hoort. Ik merk niet echt dat het werkt????

Ik gebruik het ook en heb de indruk dat het, ja, hoe zeg je zoiets, de verdeling van de voedingstoffen en de rest goed bewaakt zeg maar. Voorbeeld:

mijn dochter was gekozen als adjudante bij een carnavalsvereniging en aldus ben je veel langer met carnaval bezig als die paar dagen dat het officieel is. Kortom, mijn trainingen waren niet optimaal en de weekenden waren wel rijkelijk gevuld met alcohol voor de carnaval al.

Daarbij was ik bezig met een cut en had ik het idee ook spiermassa ingeleverd te hebben.
Mijn VP is toch 1% gedaald naar 15% en alleen bij mijn schouders heb ik spier ingeleverd (ok, en zelfs mijn buikomvang is beetje kleiner geworden)

Nu dus weer terug op onderhoud, opbouwend naar een lichte cleanbulk, maar ik blijf die ursobolic zeker nog ff volhouden dus.

Moet wel zeggen dat ik, net zoals nu, wel mijn whey en caseine shakes genomen heb.

Ik ga dit product loggen! (zie supplementen logs)

Ligt wel aan de concentraties die je binnenkrijgt. De opname van Ursolic acid is ook niet zo heel goed. Ik vraag me dan ook af hoe dit supplement de concentraties verhoogt. Misschien wel een vraag die nog niet beantwoord kan worden.
Tot die tijd neem ik liever het zekere voor het onzekere.

Wat gebeurt er wanneer je dit product stopt te nemen? sommige sites spreken van een "anabool". Ik heb nl een doodse angst dat er iets tussen de lakens zou veranderen:p

Ik ga hem enkele weken testen en zal mijn resultaat loggen :)

Wat gebeurt er wanneer je dit product stopt te nemen? sommige sites spreken van een "anabool". Ik heb nl een doodse angst dat er iets tussen de lakens zou veranderen:p

Is het eerste wat ik daarvan hoor zenne. Waar heb je dit gevonden dan?

Terug
Naar boven