AndroidHealthClinic

Ursolic Acid (Ideal Body)

  • Topic starter CVB
  • Startdatum
  • Reacties 51
  • Weergaven 13K
  • Volgers 15

Bezoekers in dit topic

Als je gewoon op juiste wijze aan het cutten bent, kun je moeilijk zeggen of en in welke mate je vetverlies aan de Ursolic Acid te danken is...
Of je moet al vele malen op dezelfde wijze hebben gecut, en nu duidelijk verschil merken :)

Ik weet dat je heel moeilijk kunt zeggen of het aan de Ursolic Acid ligt, zoals ik al zei... ik ben hier niet om producten te promoten... ben hier slechts om mijn bevindingen hier weer te geven. Ik geloof zelf namelijk ook niet echt in die 'fatburners'.

Het enige wat ik kan vertellen is dat ik even stil stond op de 86,1 kg (ik begon de cut bij 92,3). Toen heb ik dit product gekocht om te kijken of ik een soort van kickstart kon krijgen om onder de 10% te komen.

Ik heb niks gedaan aan mijn eet/trainschema en toch ben ik 1,6 kilo lager uitgekomen na mijn plateau op 86,1. Ook al is Ursabolic verantwoordelijk voor maar 200gram vetverlies. Zelfs al is het iets mentaal en ben ik gewoon afgevallen omdat ik onbewust beter mijn best doe wegens het slikken van Ursabolic... vetverlies = vetverlies...

That's all that matters.
 
Ik ga morgen meten.. Ik had het eigenlijk vandaag/gister moeten doen maar ik had geen tijd :p

P.S. Ik merk overduidelijk het verschil in de spiegel
 
Is er niet een sup wat je metabolisme trager maakt zodat ik makkelijker kan bulken?
Ik wil echt een tijdje flink aankomen qua vetmassa.
 
Elke dag patat gaan eten..
 
Is er niet een sup wat je metabolisme trager maakt zodat ik makkelijker kan bulken?
Ik wil echt een tijdje flink aankomen qua vetmassa.

Nou daar heb je geen supplement voor nodig :P Flink aankomen in vetmassa lijkt me ongeveer het makkelijkste wat je kan doen. Gewoon ALLES eten wat los en vast zit en 1000 kcal boven onderhoud gaan eten :P
 
[UPDATE]

Goed, heb dus net gemeten en qua gewicht is het vrijwel hetzelfde...

84,4 kilo, ONGEVEER 9,5% (is lastig te zeggen op mijn vetpercentage bereken plaatje maar het zal er nooit meer dan 0,2% vanaf zitten), en 80 cm rond de taille.

Vergeleken met de beginsituatie is het totaal nu dus -1,7kilo, -1% vp en -2 cm taille omtrek in 15 dagen.

Qua gewicht scheelt het haast niks met 1 week geleden (100 gram) maar toch zie ik verschil in de spiegel. Vooral bij de zijkant van de buik (lovehandles) en lichtelijk bij de onderkant. Ook schouder separatie zie ik iets duidelijker worden.

Mijn potje Ideal Body is overigens eergisteren op gegaan dus heb al een nieuwe aangeschaft.

Tot nu toe ben ik zeer tevreden met mijn vooruitgang. Ik heb nog steeds vet rond de onderbuik/zijkant maar het is zeer zeker afgenomen (2cm in omtrek). Ben nu in totaal 3 maanden en 11 dagen bezig met de cut. Ik moet eerlijk toegeven dat het moeilijker gaat dan ik had verwacht VOORAL als je bij die 10% grens bent gekomen. Had eerlijk gezegd verwacht dat 'ripped as ****' iets makkelijker zou gaan sinds ik van nature best een aardig hoge stofwisseling heb en ik was vroeger enorm skinny.

Ik denk met het huidige tempo dat ik nog tussen de 1 en 2 maanden nodig heb om op de 8% te komen. Dat betekent dat ik er NET geen half jaar over heb gedaan om van de 15% van de 8% te komen. Dit lijkt voor sommige mensen misschien lang maar ik heb het er graag voor over (heb totaal geen haast).

Voor de liefhebbers... Ik ga nadat ik rond de 8% zit verder met een cleanbulk en mijn eindgoal is om rond de 90 kilo te komen tussen 8 en 10%. Het liefst binnen nu en 2 jaar.

Volgende update zal volgende week zaterdag zijn ongeveer.
 
Laatst bewerkt:
Ga je ook net zo lang door met de ideal body tot je op die 8 procent zit?
 
oow okeu, ben benieuwd..
 
en hoe gaat ie?
 
Ik meet morgenochtend!
 
[UPDATE]

Ok, ik heb gemeten! Er is weer wat gewicht van af... zit nu op de 83,8 kilo met een taille van 79,5cm.. Vetpercentage tussen 9,5 en 9%.

Qua dieet is het nog steeds hetzelfde... voornamelijk low carb (tussen de 50 en 100 gram) voor een paar dagen en daarna 1 dag high carb.

Mijn buik is vrij plat nu... heb alleen nog iets aan de zijkant en klein beetje aan de onderkant zitten aan vet...

Merk wel dat het echt vrij traag gaat dus ik verwacht niet binnen 2 maanden klaar te zijn
 
[UPDATE]

Ok, ik heb gemeten! Er is weer wat gewicht van af... zit nu op de 83,8 kilo met een taille van 79,5cm.. Vetpercentage tussen 9,5 en 9%.

Qua dieet is het nog steeds hetzelfde... voornamelijk low carb (tussen de 50 en 100 gram) voor een paar dagen en daarna 1 dag high carb.

Mijn buik is vrij plat nu... heb alleen nog iets aan de zijkant en klein beetje aan de onderkant zitten aan vet...

Merk wel dat het echt vrij traag gaat dus ik verwacht niet binnen 2 maanden klaar te zijn

EDIT : Ik begin nu ECHT vooruit te komen... Heb bijna (niet aanspannen) volledige spierdefinitie in mijn buik... Slechts rond de zijkant en onderkant van mijn buik (onder de navel) zitten nog restjes vet...

Omdat ik nu extra motivatie heb gekregen heb ik besloten 1 extra cardio dag per week in te lassen (totaal van 4 nu per week) en ook voor de verandering af te wisselen door 40min steady te doen en de volgende cardio 25min hiit.

Mijn steady cardio doe ik op een fiets (40min en rond de 330 kcal verbrand ik in totaal (hartslag rond de 135 houden want ik doe het op LEGE maag dus wil niet te ver gaan). Mijn hiit doe ik ook op de fiets en duurt ongeveer 25min. Deze sessie bestaat uit 8 interval sessies waarvan ik steeds start op het tempo en intensiteit waarbij mijn hartslag 135 is, vervolgens ga ik 30sec tot 60sec verhogen en ALLES GEVEN (hartslag zit dan rond de 180) waarna ik weer de intensiteit omlaag zet en wacht tot mijn hartslag terug op 135 zit.
 
Laatst bewerkt:
Dus tot nu toe dik tevreden??
 
Ik zou eigenlijk vandaag meten maar had geen tijd dus het gaat morgen worden!
 
We zijn erg benieuwd naar jullie resultaten!!

- Eldert
 
Back
Naar boven