XXL Nutrition

Ursolic Acid (Ideal Body) (1 bezoeker)

Bezoekers in dit topic

Ga je je ervaringen en resultaten hier opsommen? :d
 
[UPDATE]

Ok! Bij deze de 4de update...

Gewicht 83,4 vetpercentage ONGEVEER rond de 9... taille 79,5 (nog steeds)

Heb net mijn 3de potje besteld... Ik heb echt een ongunstige vetplaatsing want werkelijk waar alles is weg behalve onderbuik. Ik zie lichte spier separatie in zowel schouderkoppen, boven/onder borst scheiding en ook de lijnen op mijn rug. Ik heb constant een 4 pack waarvan zelfs de zijkant obliques komen eruit.

EN NOG heb ik vet op mijn onderbuik (het gedeelte onder de navel). Het is niet veel maar het is net genoeg om vast te pakken met 2 vingers.

Het ziet er echt super suf uit omdat alles zo netjes is BEHALVE dat stukje onder de navel :p maar goed.. we geven niet op!

Even voor de luie mensen onder ons.. beginsituatie vergeleken met nu (nu staat tussen haakjes erachter)

86,1 kilo (83,4)
10,5% (ONGEVEER 9%)
82cm taille (79,5cm)

Totaal aantal dagen van supplement gebruik : 32
Totaal aantal dagen Cut in het algemeen : 117 (3 maanden 28 dagen)

Dus let erop dat ik al BEZIG was met cutten. Ik begon namelijk bij 92,3 kilo (bij ongeveer 16%)

 
Goed bezig hoor, ga zo door! Ik denk dat je afgelopen dagen al behoorlijk beachproof was!:snorkel: Hoelang ga je nog cutten?

Groetjes Ralf
 
Goed bezig hoor, ga zo door! Ik denk dat je afgelopen dagen al behoorlijk beachproof was!:snorkel: Hoelang ga je nog cutten?

Groetjes Ralf

Totdat het vet onder mijn navel weg is... :p Ik ben al 4 maanden bezig dus die extra 1 of 2 maanden die het me nu nog gaat kosten maakt me niks uit
 
Hoe staat het met de krachtstats, nog een beetje kunnen behouden?
 
Hoe staat het met de krachtstats, nog een beetje kunnen behouden?

Qua krachtstats vind ik het moeilijk om te zeggen omdat ik vrij licht train tijdens de cut. Ik eet onder onderhoud en zit laag in carbs dus vind het niet slim om echt zwaar te gaan qua training. Ik heb ook helemaal geen energie om zwaar te trainen dus ik hou het gewoon bij high reps low weight :p

Dat is overigens wel een dingetje dat ik vergeten ben in de updates... Ik merk dat ik echt heel weinig energie heb. Tijdens training gaat het nog wel maar als ik thuis kom kan ik zo in bed springen en slapen.

Ik heb pre workouts geprobeerd maar dat versterkt het effect alleen maar meer... Energie tijdens de training maar daarna kan ik amper wakker blijven, dus daar blijf ik nu van af.

Maar ik verwacht niet langer dan 2 maanden nog bezig te zijn dus ik hou het nog wel even vol.
 
Misschien een dagje high carbs inbouwen op een intensieve trainingsdag, qua calorieen op / net boven onderhoud......
 
sinds ik dit gebruik pis ik wel 8 x per dag ..
 
Carb refeeds ftw.

netjes man
 
Back
Naar boven