XXL Nutrition

Utubenoads 1.8 Malware

Steensteen

Huge Freak
Waardering
2.613
Lengte
1m86
Massa
90kg
Beste iedereen,

Sinds kort zijn er in mijn browser allemaal dingen onderstreept en poppen er zomaar reclames op. Dit schijnt te maken te hebben met Utubenoads1.8 extensie, die is "Geïnstalleerd door bedrijfsbeleid" en ik niet uit kan schakelen.

Ik heb al meerdere dingen geprobeerd;
- Verwijderen en installeren
- MalwareBytes Anti-Malware
- HitmanPro
- Adwcleaner
- Opschonen van cookies en verwijderen van dingen die ik niet nodig heb
- Avira Antivirus
- SuperAntiSpyware

Ik weet niet meer waar ik moet zoeken. Google heeft het over Fever1.8 maar dat lijkt het bij mij niet te zijn, het is ook nergens te vinden. Ook niet YoutubeNoAds, echt UtubeNoAds1.8 .

Alle suggesties zijn welkom

Steensteen

Laatst bewerkt:
is het op de server geïnstalleerd? dan kan je het sowieso niet zelf verwijderen of je moet daar rechten toe hebben.

verder zou ik gewoon even je pc opstarten met een Hiren's boot CD en dan even een aantal anti malware programma's laten runnen.

System restore doen naar een moment waar de malware nog niet op je computer stond?

En als je van de reclame op youtube af wil is Adblock Plus een betrouwbare extensie.

• Topic Starter Topic Starter
System restore doen naar een moment waar de malware nog niet op je computer stond?

En als je van de reclame op youtube af wil is Adblock Plus een betrouwbare extensie.

Had ik al :p

Krijg nu dus reclames van UTubeNoAds, niet op youtube maar gewoon overal.

Zelf heb ik het niet geïnstalleerd, het is dus echt als malware oid binnengekomen.

---------- Toegevoegd om 16:29 ---------- De post hierboven werd geplaatst om 15:14 ----------

Zie edit; hebben ook niet gewerkt

Hebben wel een hele bende aan andere cookies en wat malware verwijdert, maar niet hetgeen wat mijn probleem was :p

System restore werkt dus ook niet?

Dan denk ik dat de enige optie een clean install van je besturingssysteem is.

System restore nog niet geprobeerd, ga ik straks doen.

System restore nog niet geprobeerd, ga ik straks doen.

Heeft ook niet gewerkt, maand teruggezet en nog steeds hetzelfde ..

Ik heb nu wel bij elke toepassing die ik open een foutmelding dat dit een ongeldige kopie oid is, en start vervolgens gewoon op:rolleyes:

Terug
Naar boven