Fitness Seller

Gestopt (v) Pat82 contest 2019 woop woop

Bezoekers in dit topic

Status
Niet open voor verdere reacties.
Dit... Ik doe bewust niet mee omdat ik weet dat bepaalde commentaren me helemaal van mijn melk zouden brengen en negatief eetgedrag (als in veel te weinig) met zich mee zouden brengen.
Je ziet er inderdaad fantastisch uit, laat je niet gek maken door onterechte hersensspinsels! :aai:

Verstandig van je, al zie je er top uit hoor! Lief!
 
  • Like
Waarderingen: Bubs
Dat is een lastige.. Ik dacht dat de contest wel prima zou gaan, als ik maar sterk genoeg zou zijn. Je zou toch ook denken is toch makkelijk, even cutten en klaar. Waarom kan ik dat niet gewoon?

Snap ik, maar soms heb je geen invloed op dat soort dingen. Zo makkelijk is cutten niet hoor, ik denk dat we dat allemaal wel kunnen beamen en iedereen kent dat dat het het ene moment beter gaat dan het andere. De ene cut is de andere niet.

Ik weet zeker dat je het kan, maar qua moment kan het NU gewoon even niet uitkomen toch? Er is niemand die altijd maar op de volle 100% alles kan.

Ik denk dat het al een ontzettend goede stap is om te zien dat je zoals je zelf zegt eetgestoord gedrag vertoond, nu voor jezelf even uitvogelen hoe en wat en waarom en dat negatieve element verwijderen.

Uiteindelijk is de contest niet een belangrijk iets wat koste wat kost volbracht moet worden omdat je leven anders teneinde is right?
 
Ten eerste, goed dat je je hier zelf bewust van bent 28taP . Ik veronderstel dat zelfherkenning een eerste goede stap is om het tij te doen keren...
Ten tweede, een contest is echt wel een beproeving hoor. Dat is niet niets. Iedereen kan hier zomaar ongegeneerd commentaar geven (en mensen denken niet na over wat de impact hier van kan zijn op de desbetreffende persoon). Je moet al van ijzer gemaakt zijn om je dat niet aan te trekken.... dus dat je de durf hebt om mee te doen, is al een medaille waard op zich!
En verder, eens met al het bovenstaande: je ziet er erg goed uit. Die spiegel van jou houdt je gewoon voor de gek. :)
 
Snap ik, maar soms heb je geen invloed op dat soort dingen. Zo makkelijk is cutten niet hoor, ik denk dat we dat allemaal wel kunnen beamen en iedereen kent dat dat het het ene moment beter gaat dan het andere. De ene cut is de andere niet.

Ik weet zeker dat je het kan, maar qua moment kan het NU gewoon even niet uitkomen toch? Er is niemand die altijd maar op de volle 100% alles kan.

Ik denk dat het al een ontzettend goede stap is om te zien dat je zoals je zelf zegt eetgestoord gedrag vertoond, nu voor jezelf even uitvogelen hoe en wat en waarom en dat negatieve element verwijderen.

Uiteindelijk is de contest niet een belangrijk iets wat koste wat kost volbracht moet worden omdat je leven anders teneinde is right?

Goede tip, dank je! Nee, het is niet van levensbelang en de contest is het ook niet waard om steeds dieper weg te zakken. Merk nu al dat het me stevig beet heeft.
 
Goede tip, dank je! Nee, het is niet van levensbelang en de contest is het ook niet waard om steeds dieper weg te zakken. Merk nu al dat het me stevig beet heeft.
Je gezondheid gaat voor, altijd! :o
 
Goede tip, dank je! Nee, het is niet van levensbelang en de contest is het ook niet waard om steeds dieper weg te zakken. Merk nu al dat het me stevig beet heeft.

Misschien moet je dan overwegen om ermee te kappen...
Je eigen (mentale) gezondheid komt op de eerste plaats, een online forum-wedstrijdje is het niet waard om dit in het gedrang te brengen.
Eens je de muizenissen overwonnen hebt kun je altijd een gewone log openen :).
 
  • Like
Waarderingen: LM
Probeer eerst mentaal in je zone te komen en je rust te pakken. Je moet zo’n contest meedoen omdat je het leuk vindt, niet om er stress van te krijgen. Kan ook gewoon zijn dat het nu even niet in je leven past, ook prima toch.
 
Ten eerste, goed dat je je hier zelf bewust van bent 28taP . Ik veronderstel dat zelfherkenning een eerste goede stap is om het tij te doen keren...
Ten tweede, een contest is echt wel een beproeving hoor. Dat is niet niets. Iedereen kan hier zomaar ongegeneerd commentaar geven (en mensen denken niet na over wat de impact hier van kan zijn op de desbetreffende persoon). Je moet al van ijzer gemaakt zijn om je dat niet aan te trekken.... dus dat je de durf hebt om mee te doen, is al een medaille waard op zich!
En verder, eens met al het bovenstaande: je ziet er erg goed uit. Die spiegel van jou houdt je gewoon voor de gek. :)

Ik weet dat het van belang is het niet geheim te houden en inderdaad het erkennen ervan. Klopt ook wat je zegt, maar het ook afmaken is ook prettig. Ben al eenmaal afgehaakt dit jaar, maar dat had andere redenen. Dank je!
 
  • Like
Waarderingen: BB_
Misschien moet je dan overwegen om ermee te kappen...
Je eigen (mentale) gezondheid komt op de eerste plaats, een online forum-wedstrijdje is het niet waard om dit in het gedrang te brengen.
Eens je de muizenissen overwonnen hebt kun je altijd een gewone log openen :).

Helemaal gelijk in!
 
Probeer eerst mentaal in je zone te komen en je rust te pakken. Je moet zo’n contest meedoen omdat je het leuk vindt, niet om er stress van te krijgen. Kan ook gewoon zijn dat het nu even niet in je leven past, ook prima toch.

Misschien wel ja, even pas op de plaats en terug naar de basis. Ja dat kan inderdaad zo zijn.
 
  • Like
Waarderingen: LM
Bedankt dames!
 
Misschien wel ja, even pas op de plaats en terug naar de basis. Ja dat kan inderdaad zo zijn.
Nu even een klein stapje terug om nadien met volle moed opnieuw vele stappen voorwaarts te zetten :thumb:
 
Hoe ga je om met cheaten en voedingsmiddelen verbieden voor jezelf?
 
Hoe ga je om met cheaten en voedingsmiddelen verbieden voor jezelf?

Ik eet volgens iifym, echt cheaten doe ik niet. Als ik boven m’n kcals uitkom panikeer ik. Dan doe ik strafcardio en ik vomeer ik steeds vaker bij calorierijke dingen. Normaal eten binnenhouden begint ook een dingetje te worden. Ook plan ik nu eetbuien met slechte dingen. Pff in your face...
 
Rust neem ik genoeg als ik off ben, hou sowieso niet van treuzelen in de gym.

Haha verkeerde account bert????

Of jij ook aan t kuren geraakt?:o


Inb4 het zijn eigenlijk broer en zus.

Inb4 pat is eigenlijk een man:o

Bert is nu al para en controleert haar berichten??

Bert en pat zijn aan het leren hoe ze moeten trollen.


Bekijk bijlage 463378

Overdag is hij de erudiete legerofficier Bert. Maar in de avond transformeert hij in de verleidelijke Pat, die de hoofden van alle mannen op hol brengt...


Off van de pwo :dunno: . Heb zoveel gelezen over AAS de afgelopen tijd dat ik AAStaal begin te gebruiken.

Dussss...iedereen gaat maar gewoon even voorbij aan het feit dat Bert en Pat blijkbaar dezelfde persoon is en laat die conspicary door de laatste quote in 1x van tafel vegen? ??? Offf...draaf ik nu door? Het is toch bijna vrijdag? :D

UnsteadyInsistentAnemonecrab-small.gif
 
Zijn ook foto's van hun samen dus ja ik geloof ze wel.
 
Status
Niet open voor verdere reacties.
Back
Naar boven