MuscleMeat

Gestopt (v) Pat82 contest 2019 woop woop (1 bezoeker)

Bezoekers in dit topic

Status
Niet open voor verdere reacties.
Ik werd wakker van het tracken in mijn hoofd, haha. Dus toch nog maar een paar weekjes doen, na de contest laat ik het los. Nieuwe planning vanaf zaterdag: 1600kcals, veel groenten, fruit en andere goede voeding. Lekker hard, maar gedoseerd trainen en regelmatig een stuk fietsen en dan kan ik hopelijk mooie eindfoto’s insturen. Als ik weer capriolen ga uithalen laat ik alles meteen los. :flex::flex::flex:
Ze is hardleers... :x
 
Of ze overdreef laatst een beetje met haar "probleem".
 
Ze is hardleers... :x

Ik wil niet als dikke pad op de foto. Als ik het nu al loslaat ben ik bang dat ik voor niks heb gecut. Daarom probeer ik het nog 1x. Heb voorheen ook al zo vaak geprobeerd een sixpack te krijgen, maar val altijd terug in m’n oude es-patronen. Ik kom er ook altijd wel weer uit, maar ergens wil ik er ook gewoon van winnen. Ik ben toch zeker sterker, voelt ook ergens als falen en zwak zijn.
 
Ik wil niet als dikke pad op de foto. Als ik het nu al loslaat ben ik bang dat ik voor niks heb gecut. Daarom probeer ik het nog 1x. Heb voorheen ook al zo vaak geprobeerd een sixpack te krijgen, maar val altijd terug in m’n oude es-patronen. Ik kom er ook altijd wel weer uit, maar ergens wil ik er ook gewoon van winnen. Ik ben toch zeker sterker, voelt ook ergens als falen en zwak zijn.
Had je nu maar n backup zoals bij punjab en hillr:scratch:
 
  • Like
Waarderingen: BB_
...
 
Laatst bewerkt:
..
.
 
Laatst bewerkt:
Ik wil niet als dikke pad op de foto. Als ik het nu al loslaat ben ik bang dat ik voor niks heb gecut. Daarom probeer ik het nog 1x. Heb voorheen ook al zo vaak geprobeerd een sixpack te krijgen, maar val altijd terug in m’n oude es-patronen. Ik kom er ook altijd wel weer uit, maar ergens wil ik er ook gewoon van winnen. Ik ben toch zeker sterker, voelt ook ergens als falen en zwak zijn.
Er moet helemaal niks. Je had gewoon kunnen stoppen met deze contest en dat had niemand je kwalijk genomen. Ik mag toch hopen dat je dit niet doet voor de buitenwereld of een forum waarop je de meesten niet eens in real life kent, maar voor jezelf.
 
Er moet helemaal niks. Je had gewoon kunnen stoppen met deze contest en dat had niemand je kwalijk genomen. Ik mag toch hopen dat je dit niet doet voor de buitenwereld of een forum waarop je de meesten niet eens in real life kent, maar voor jezelf.

Je hebt helemaal gelijk. Nee, ik doe dit voor mezelf, maar ik ga er nog eens over nadenken.
 
Ok ik wil het helemaal nog niet loslaten, ik wil mezelf niet voller zien worden. Ik walg van vet. Dat gaat vast gebeuren als ik nu stop met de contest. Ik weet dat het nog maar 2 weken is, maar dan hoeft het nu tenminste nog niet. Wat een mindfuck.
 
Waarom dat na de contest dan niet gebeuren, of aan het begin van dit jaar?
 
Er is nog wel een verschil tussen genieten van zo nu en dan wat lekkers en t jezelf gunnen dan jezelf tonnetje rond eten.
Het is een emotionele mindfuck lieverd... en dat is hels om doorheen te komen. Maar jij bent sterk en ook zonder contest (en met steun om je heen) kan jij dit winnen.
Maar trap jezelf niet zo in de grond... Dat gaat een nog grotere mindfuck geven.
Hou je taai en ontzeg jezelf niet alles... je MAG lief zijn voor jezelf en jezelf goed verzorgen. En er mogen dips zijn. Dat hoort erbij. :kiss:
 
Ok ik wil het helemaal nog niet loslaten, ik wil mezelf niet voller zien worden. Ik walg van vet. Dat gaat vast gebeuren als ik nu stop met de contest. Ik weet dat het nog maar 2 weken is, maar dan hoeft het nu tenminste nog niet. Wat een mindfuck.
Met die laatste zin geef je zelf al aan dat elke vorm van logica ontbreekt in je motivatie om toch door te gaan met de contest. Ik hoop dat je dat zelf ook inziet.
 
Waarom dat na de contest dan niet gebeuren, of aan het begin van dit jaar?

Dan wil ik eigenlijk op gevoel gaan eten, dan is de controle weg en ben ik bang dat ik aan ga komen.
 
Er is nog wel een verschil tussen genieten van zo nu en dan wat lekkers en t jezelf gunnen dan jezelf tonnetje rond eten.
Het is een emotionele mindfuck lieverd... en dat is hels om doorheen te komen. Maar jij bent sterk en ook zonder contest (en met steun om je heen) kan jij dit winnen.
Maar trap jezelf niet zo in de grond... Dat gaat een nog grotere mindfuck geven.
Hou je taai en ontzeg jezelf niet alles... je MAG lief zijn voor jezelf en jezelf goed verzorgen. En er mogen dips zijn. Dat hoort erbij. :kiss:

Lief van je! Dat klopt ook, maar die angst is toch best groot.
 
Dan wil ik eigenlijk op gevoel gaan eten, dan is de controle weg en ben ik bang dat ik aan ga komen.

Waar ben je angstiger voor, dat je gaat aankomen, of dat je gek wordt van het tracken?
 
Met die laatste zin geef je zelf al aan dat elke vorm van logica ontbreekt in je motivatie om toch door te gaan met de contest. Ik hoop dat je dat zelf ook inziet.

Zie ik zeker in.

Mensen, ik heb besloten mij toch terug te trekken. Ik word gek in mijn hoofd en dat maakt me verdrietig. Eerst weer in balans komen is nu voor mij het belangrijkste. Ik train wel gewoon verder en zal ook verder loggen in mijn andere log.
 
Waar ben je angstiger voor, dat je gaat aankomen, of dat je gek wordt van het tracken?

Aankomen, normaal kon ik prima bulken. Nu lijkt het me de horror. Daarom weet ik dat ik op het verkeerde spoor zit.
 
Wanneer gaat 28taP kuren :D
Rustahg! Net gekuurd. Time on = time off he. ;)
Of ze overdreef laatst een beetje met haar "probleem".
Of we gaan hier maar niet verder speculeren.
Ik wil niet als dikke pad op de foto. Als ik het nu al loslaat ben ik bang dat ik voor niks heb gecut. Daarom probeer ik het nog 1x. Heb voorheen ook al zo vaak geprobeerd een sixpack te krijgen, maar val altijd terug in m’n oude es-patronen. Ik kom er ook altijd wel weer uit, maar ergens wil ik er ook gewoon van winnen. Ik ben toch zeker sterker, voelt ook ergens als falen en zwak zijn.
Het gaat goed komen, morgen ben ik er weer! :)
Had je nu maar n backup zoals bij punjab en hillr:scratch:
Euh... bedankt.
Je bedoelt: iemand die zegt wat de ander wel en niet mag eten en de ander van alles verbiedt (wat ie zelf hoogstwaarschijnlijk wel eet). Nee sorry, zo ben ik niet. Niets mis met hoe Pun en Hill het doen overigens hoor, maar volgens mij wil Hil ook (uit zelfbescherming) dat Pun haar schema bepaalt en/of voedingscoach is.

28taP Je doet het super schat! Morgen hebben we het er wel over, zolang jij maar een goed ritme vindt waar jij je goed bij voelt. :kiss:
 
Status
Niet open voor verdere reacties.
Back
Naar boven