MuscleMeat

vaag

karlijn

Cool Novice
Waardering
0
He, jongens had al een keer geschreven over een kuur test deca, maar de deca wil ik niet gebruiken ivm het herstel.

Had gehoord en gelezen dat er mensen zijn die slecht herstellen van deca.

Nu dacht ik van om bolderone te nemen met test is dat wat, je moet er alleen veel van snoepen.

Zeg het maar? 41 jaar 98 kg 15 procent 46 armen.

Kuur verleden een keer d-bol gebruikt voor de rest geen kuur, dus voor mij de eerste echte kuur.

je oude topic leeft ook nog...
je kan idd boldenone nemen, maar m'n reactie hierop staat in vorige topic...Is wel goed kuurtje opzich test+bold

• Topic Starter Topic Starter
Ok, zal ik dan de bolderone op 500 houden of 250, en de test het zelfde.

He, jongens had al een keer geschreven over een kuur test deca, maar de eca wil ik niet gebruiken ivm het herstel.

Had gehoord en gelezen dat er mensen zijn die slecht herstellen van deca.

Nu dacht ik van om bolderone te nemen met test is dat wat, je moet er alleen veel van snoepen.

Zeg het maar? 41 jaar 98 kg 15 procent 46 armen.

Kuur verleden een keer dianabol gebruikt voor de rest geen kuur, dus voor mij de eerste echte kuur.

Je hebt deca zelf nog nooit gehad. Misschien het proberen waard kerel. Ik vind deca lekker en herstel er heel goed van...
Suc6 met je keuze...

waarrom niet een test only proberen dan weet je ineens hoe je op de test reageert dit is toch jou eerste echte kuur;)

1-10 test e 500 mg e5d
1-4 dboll 40 mg ed
1-10 arimidex 0.5 of 1mg ed

12-14 nolva 40 mg ed
14-16 nolva 20 mg ed

750 is echt minimaal...

sorry, dat ik niet meteen reageer drukkkkk.

Nou lees ik ook veel over een test only kuur met een kickstat van d-bol.

En dat ik dat de test op 500 mg doe 10 a 12 weken, en d-bol de eerste 6 weken op 35 mg. Is dat een lekkere eerste kuur.

Jullie menig.

mijn word verteld dat test en d-bol niet bij elkaar kan, omdat ze allebei zeer adogeen zijn en veel vocht vast houden.

Deze informatie heb ik van anabolic plaza

je mag die dingen hier niet noemen

Sorry dat wist ik niet,

je bent allemaal veelste moeilijk aan het doen
week1-10 test 500mg in de week
week1-10 bold 750 mg in de week
en dan ga pas egt knallen

ja right bigmaus...

400 - 500 is al goed

iedereen neemt het steeds van elkaar over dat het minimaal 600 moet zijn echt dikke bullshit en hij hier gooit er nog 150 mg bij ongelovelijk..

mijn ervaring en velen andere is toch echt dat 600mg het minimum is....750 vind ik zelf wel ok...

ja right 2au...

Ik ben idd iemand die iedereen napraat, vraag maar, sta ik om bekent.:rolleyes:

Maar wat dan ook kerel.
Eq op 400 is prima voor je hond of koe, maar een mens heeft om echt te groeien wel meer nodig.

ja right 2au...

Ik ben idd iemand die iedereen napraat, vraag maar, sta ik om bekent.:rolleyes:

Maar wat dan ook kerel.
Eq op 400 is prima voor je hond of koe, maar een mens heeft om echt te groeien wel meer nodig.

Dat klopt, ik kan dat bevestigen, mau heeft nou eenmaal weinig kuurervaring, kijk maar in z'n log ;)

750 is trouwens jammie :p
500 is idd te weinig, wel als je 100 kg bent iig

Terug
Naar boven