christG
Freaky Bodybuilder
- Waardering
- 11
- Lengte
- 1m83
- Massa
- 85kg
Volg de onderstaande video samen om te zien hoe u onze site kunt installeren als een web-app op uw startscherm.
Notitie: Deze functie is mogelijk niet beschikbaar in sommige browsers.
bij et lezen daarvan kan ik me alleen bedenken wat een b*ch dat is, zo harteloos.....
verder, succes met deze periode
Heel erg gecondoleerd en heel erg gefeliciteerd bro.
Gecondoleerd met het vreselijke verlies van je vader.
Gefeliciteerd dat je zo'n ongeloofelijk gevoelloos persoon als je vriendin bent kwijtgeraakt.
Sterkte voor jou en je familie met het verlies van je vader.
Holy crap?
Wtf ik begrijp het niet, je kent je vriendin toch wel goed genoeg om te zien dat ze zo gestoord is?
Heeft ze een psyschisch verleden, is ze een sociopaat ofzo
Vandaag samen met mijn broer naar de 2e vrouw van mijn vader te gaan om samen enorm veel dingen te kunnen regelen.
)ja,zo schijn je een b*ch te moeten aanpakken,alleen vind ik een vrouw slaan respect loos,en zou het ook niet kunnen,hoewel ik dan wel een stuk van mijn woede kwijt zou zijn...sterkte kerel met het verwerken van het verlies van je vader, en dat dat wijf mag creperen en haar volgende vent eentje met losse handjes mag zijn.
doet me denken kerel, ik heb zelf ook 11 jaar geleden met mijn vader gebroken, ik weet niet hoe ik nu zou reageren als ik dergelijk nieuws te horen zou krijgen.
Ja er zijn dan onwijs gemengde gevoelen,ik heb altijd gezegd,als mijn vader dood gaat,weet ik niet eens of ik wel op de begravenis kom....je voelt ook zo erg wat je gemist hebt al die jaren.
In geval van een sterfbed kun je nog met elkkaar praten,en misschien kan iemand dan berouw of spijt tonen...