AndroidHealthClinic

vader overleden

• Topic Starter Topic Starter
dank jullie allemaal voor het medeleven,ik weet niet meer wat ik moet zeggen....ben zo naar de klote...voel me zo verdrietig en ook angstig omdat deze emoties zo heftig zijn....vind het fijn dat jullie mij niet in de steek laten,als het even niet gaat zoals nu,zet ik mijn pc aan en lees ik alle berichten weer opnieuw door.

mn deelneming ..

Ik ben blij dat wij je ergens, ook al is het natuurlijk maar een klein beetje, toch kunnen steunen.

dank jullie allemaal voor het medeleven,ik weet niet meer wat ik moet zeggen....ben zo naar de klote...voel me zo verdrietig en ook angstig omdat deze emoties zo heftig zijn....vind het fijn dat jullie mij niet in de steek laten,als het even niet gaat zoals nu,zet ik mijn pc aan en lees ik alle berichten weer opnieuw door.

Ik denk dat je nog heel wat in je mars hebt voor wat de toekomst betreft.
En je bent niet alleen, een jaar geleden een verhaal gehoord:
Een koppel dat al enkele jaartes tesamen was. Het meisje had een ernstige ziekte dat verschillende maanden revalidatie en ziekenhuisopname gevraagd heeft. Alle dagen was haar vriend bij haar en steunde haar op elk vlak. De dag dat ze het ziekenhuis mocht verlaten en terug op de been was..maakte ze het uit.
Mocht het een troost wezen het overkomt jou niet alleen.
Oja die jongen heeft de draad ook terug opgenomen hoor;) jou volgt hetzelfde.

gecondoleerd en sterkte gewenst.

mijn innige deelneming
ik wens je veel sterkte
denk niet meer aan je ex, ze is 't niet waard..

Een koppel dat al enkele jaartes tesamen was. Het meisje had een ernstige ziekte dat verschillende maanden revalidatie en ziekenhuisopname gevraagd heeft. Alle dagen was haar vriend bij haar en steunde haar op elk vlak. De dag dat ze het ziekenhuis mocht verlaten en terug op de been was..maakte ze het uit.

is idd een ongelooflijk verhaal....

:eek: geen woorden hiervoor! Ben benieuwd wat ik had gedaan als iemand mij zo had gebruikt. Zou geen rust kunnen hebben voordat ik haar een minstens nog ergere handicap had gegeven :mad:

Innige deelneming Vitaminepaultje... ik heb ook mijn stiefvader verloren jaren en jaren terug. Heel veel sterkte in deze moeilijke periode..

:eek: geen woorden hiervoor! Ben benieuwd wat ik had gedaan als iemand mij zo had gebruikt. Zou geen rust kunnen hebben voordat ik haar een minstens nog ergere handicap had gegeven :mad:
Zulk soort mensen moet je geen aandacht meer schenken.. terugpakken laat alleen maar zien aan haar hoe zeer zij jou gekwetst heeft en dat wist ze al. Dus schiet je er niks meer op en geef je haar onverdiende aandacht.

Van de week zit ik bij de kapper .. Een erg oud vrouwtje wat lekker tegen me aan zit te kletsen :) Komt het op relaties.. Nu zei ze iets, wat mijn oma me ook al eens zei....

"jongen, dan was het geen echte liefde"

Nu zeggen dat meerdere mensen .. Maar het geeft toch wat meer indruk als een oud vrouwtje ( 80+) het tegen je zegt ..

Probeer het je voor te stellen.. Er zit wel iets van waarheid in .. " echte liefde overwint alles"

Sterkte met het verlies :(

Van de week zit ik bij de kapper .. Een erg oud vrouwtje wat lekker tegen me aan zit te kletsen :) Komt het op relaties.. Nu zei ze iets, wat mijn oma me ook al eens zei....

"jongen, dan was het geen echte liefde"

Nu zeggen dat meerdere mensen .. Maar het geeft toch wat meer indruk als een oud vrouwtje ( 80+) het tegen je zegt ..

Probeer het je voor te stellen.. Er zit wel iets van waarheid in .. " echte liefde overwint alles"

Sterkte met het verlies :(

ben ik met je eens,de handdoek in de ring gooien als het even moeilijk gaat in je relatie is de makkelijkste(vlucht)weg...en oudere mensen spreken vaak de waarheid..:rolleyes:

De handdoek in de ring gooien werd ik altijd van beschuldigd :( We zouden het nu anders gaan doen ..

Niet zo snel opgeven, want het was niet niet voor niks dat we weer bij elkaar wilden zijn (4e keer )

Och .. woorden ...Eigenlijk heb je er allemaal geen fuk an

Sterkte met het verlies van je vader.
En die ex kun je zo te horen beter kwijt als rijk zijn, ook al voelt dat wellicht op dit moment nog niet zo.
Later zul je het inzien dat het beter is dat ze uit het beeld is verdwenen.

zit ik hier met een peuk in mijn bek(terwijl ik net gestopt was)bezopen uit de kroeg......vanochtend mijn vriendin kwam mijn vriendin naar mij toe.....paul,je vader is overleden aan een hart aanval. 10 minuten later maakt ze het uit.... je bent zo ziekelijk jaloers....maar lieverd je deed de afgelopen weken zou koud en koel tegen mij...heb je een ander ...?
doe ik iets verkeerd.....hou je niet meer van mij...? ruzie...
jij met je enorme onzekerhied,je wantrouwen.....
:(:angstig::bang::huilen:

het spijt mij jongens....dit heeft weinig met bodybuilding te maken...maar als je in een uur je vriendin en je vader kwijt raakt ...ik ben op dit moment nu midden in de nacht heel verdrietig...
Hoeveel kan een mens hebben in 1 uur,heb de hele dag niet gegeten, 1 pakje sig. weg gerookt,en voel me nu alleen....:(

ik ga doesen en slapen.....big Vitaminepaultje is met zijn 110kg nu een klein stukje mens....

Gecondolleerd!
Vriendin kun je nog wel krijgen maar je vader kun je nooit meer terugkrijgen. ik zou maar over die vriendin niet veel zorgen maken. Iemand die je in zon moeilijk moment in de steek laat is het niet waard.

Groeten

Gecondolleerd!
Vriendin kun je nog wel krijgen maar je vader kun je nooit meer terugkrijgen. ik zou maar over die vriendin niet veel zorgen maken. Iemand die je in zon moeilijk moment in de steek laat is het niet waard.

Groeten

ja,zelfs geen emailtje of sms je....gewoon om me sterte te wensen...in nood leer je je ware vrienden kennen:mad:

wat is houden van.....ik vind houden van de band die mijn oma en opa hadden,na 60 jaar getrouwd te zijn geweest overleed mijn opa.
Mijn toen nog gezonde oma,lag in 8 weken naast hem..:sad:

Terug
Naar boven