AndroidHealthClinic

Vader pakt aanrander dochter

Peoples

Monstrous Giant
10.000 berichten
Waardering
239
Lengte
1m86
Massa
116kg
Een 28-jarige Rotterdammer die donderdag een 11-jarige meisje in Barendrecht aanrandde, is door de vader van het slachtoffer in de kraag gegrepen. Het meisje fietste door haar buurt toen de Rotterdammer haar onzedelijk begon te betasten. Het slachtoffer zette het op een gillen en reed snel naar huis.

Haar 53-jarige vader was al door het gekrijs gealarmeerd en zette meteen de achtervolging in. Hij wist de aanrander te pakken te krijgen en leverde hem af aan de gewaarschuwde politie. Volgens een politie-woordvoerder heeft de vader de aanrander overmeesterd zonder geweld te gebruiken. De Rotterdammer zit vast op een politiebureau. Onderzocht wordt of hij is betrokken bij andere aanrandingen.

(bron:fok.nl)

Toen ik de titel las dacht ik dat hij die gozer helemaal lens had getrapt maar nee Daddy Cool heeft geen geweld gebruikt :eek:

Ik had het wel geweten... die gozer had nu door het leven gegaan als Bas Balloos....

mad respect voor die pa.

Ik had me wss ook niet inkunnen houden ...

Mijn dochter is nu 3.5 maand!!! Als mijn dochter dit zou overkomen mag hij sla ik hem met mijn blote handen dood. Geen gein. Daar ontkomt hij niet aan...

van mij at hij nu met een rietje

Die pa is slim man.. Op het moment dat je zo'n iemand aanraakt ben je zelf ook de lul, nu kan hij rustig nog klappen geven na die tijd :D

Ja idd. Bij zulk soort dingen kan je beter het recht in eigen hand nemen.

Ja het is zeker niet makkelijk om je op die momenten in te houden, maar heb wel respect voor de man dat ie er zo rustig onderbleef.
Ik zou het niet kunnen.

Dan maar zelf de lul. Klinkt cliche maar zit dan met trots ouwe...

Sorry maar dit vind ik echt een argument van lik-m'n-vessie.. trots? Voor zover ik weet is dat kind niks gebeurd maar heeft ze denk ik wel een trauma aan over gehouden... Als je die vent dood slaat ga je zelf de bak in en dan heeft je dochter een trauma van een poging tot verkrachting en een vader die in de bak zit.. ja.. daar kn je echt trots op zijn.. (ik vind het meer egoistisch maar dat is mijn mening)

Je kan natuurlijk ook gewoon er voor je dochter zijn op dat moment die ze je juist nodig hebt en haar helpen met het verwerken van het process.. daar zou ik dan trots op zijn.. als ik mijn primaire neigingen zou kunne onderdukken ten behoefte van het welzijn van mijn kind.

Sorry maar dit vind ik echt een argument van lik-m'n-vessie.. trots? Voor zover ik weet is dat kind niks gebeurd maar heeft ze denk ik wel een trauma aan over gehouden... Als je die vent dood slaat ga je zelf de bak in en dan heeft je dochter een trauma van een poging tot verkrachting en een vader die in de bak zit.. ja.. daar kn je echt trots op zijn.. (ik vind het meer egoistisch maar dat is mijn mening)

Je kan natuurlijk ook gewoon er voor je dochter zijn op dat moment die ze je juist nodig hebt en haar helpen met het verwerken van het process.. daar zou ik dan trots op zijn.. als ik mijn primaire neigingen zou kunne onderdukken ten behoefte van het welzijn van mijn kind.

Is al genoeg om die kerel toteloss te slaan. Wat je zegt klopt gozer maar op dat moment gaat er dan teveel woede door me heen en kan ik maar aan 1 ding denken...

Je zet het er politiek keurig neer op papier maar zou je dat kunnen?

Je zet het er politiek keurig neer op papier maar zou je dat kunnen?

je helpt je kind veel meer door hem gewoon aan te geven.

Dus ja, door die pedo in elkaar te slaan denk je dus alleen maar aan je zelf en niet aan je kind

jezus respect hoor, ik denk dat het erg moeilijk is om je dan in te houden.

ik had em zowieso niet zachthandig behandeld.

Is al genoeg om die kerel toteloss te slaan. Wat je zegt klopt gozer maar op dat moment gaat er dan teveel woede door me heen en kan ik maar aan 1 ding denken...

Klopt maar mijn trots zou dan zijn dat ik op dat moment het beste voor m'n kind deed.. of ik het zou kunnen? Ik moet eerlijk zeggen geen flauw idee.. ik denk dat je dat alléén op dat moment kan weten.. hoop er dus nooit achter te komen... maar ik denk dat ik voor m'n kind ga en niet toelaat dat die ...... (heb er nie eens benamingen voor dat uitschot) het leven van mijn kind NOG meer verpest..

Maar ik geef toe.. is makkelijker gezegd dan gedaan.. dat is één ding dat als een paal boven water staat...

jp wat heeft je dochter dan nog aan jou man, lekker briefje schrijven aan pappa in de lik!

geen geweld gebruikt, verdiend wel respect die heeft zijn verstand gebruikt, weet ni of ik dat wel zal kunne

Terug
Naar boven