MuscleMeat

Vaderschap en steroidengebruik

Elmo

Advanced Bodybuilder
Elite Member
Waardering
1
Ik ben benieuwd of vaderschap bij jullie invloed heeft op het gebruik van steroiden.

Heeft het krijgen van kinderen invloed gehad op hoe je over AAS denkt?

Dit board herbergt een brede groep van mensen met leeftijden van 18 tot dik in de 40.

Zelf ben ik de trotse vader van 2 kids en sindsdien een stuk minderr roekeloos.

Better safe than sorry is mijn motto!

Je hebt dubbel gepost,bro ;)

Ik ben zelf iemand die voorlopig nog geen kinderen wil maar als dat wel het geval zou zijn zou ik accuut stoppen met alle shit die ik mn lichaam inspuit.
Op het moment dat je samen met je vrouw beslist om kinderen te nemen kan je het gewoon niet maken om jezelf op de voorgrond te plaatsen en gewon door te gaan waar je mee bezig bent ook al wil je nog zo graag groot worden.

Dus voorlopig geen kinderen voor Arie.....komt later misschien nog wel....

Voor als het gaat om kinderen krijgen, ik dacht dat alleen het gebruik van HCG zodanig invloed had op je sperma dat je er kinderen met afwijkingen van kan krijgen.

Mijn vriendin en ik hebben vrij serieuze plannen in dat opzicht. Het zal nog wel minstens een jaar duren maar dan is er zo langzamerhand toch wel 1 zwanger

Wanneer we over het tijdsbestek duidelijkheid hebben, wil ik minstens een maand of 9 'schoon' zijn voor ik mn kwakkies begin te dumpen. :D

Ik zal in de toekomst wel blijven kuren maar gewoon binnen de beperkingen en met verstand. Mn vriendin heeft liever een grote,kurende vriend als een zuipend, feestend wrak.

Ben door AAS gebruik juist begonnen, bewuster met mn lichaam om te gaan.

Leviathan zei:
Mijn vriendin en ik hebben vrij serieuze plannen in dat opzicht. Het zal nog wel minstens een jaar duren maar dan is er zo langzamerhand toch wel 1 zwanger

Wanneer we over het tijdsbestek duidelijkheid hebben, wil ik minstens een maand of 9 'schoon' zijn voor ik mn kwakkies begin te dumpen. :D

Ik zal in de toekomst wel blijven kuren maar gewoon binnen de beperkingen en met verstand. Mn vriendin heeft liever een grote,kurende vriend als een zuipend, feestend wrak.

Hier ben ik het volkomen mee eens ,zelf heb ik een kind van twee jaar ben daarvoor dik twee jaar clean geweest en het begon toch weer te kriebelen wel op een verantwoorde manier ,maar net wat leviathan zegt ook mijn vrindin heeft liever een gozer die verantwoord groot wil worden als terneer geslagen aan de alcohol of andere geestveruimende middelen.

Heb mijn kuur in maart hiervoor geanuleerd :(

En nu maar hopen dat het snel lukt, dan kunnen we in ieder geval weer snel knallen ! :D

Grtz..

Er is inderdaad bekend dat de invloed van medicijnen en dergelijke de kwaliteit van het zaad kunnen doen achteruit gaan, met hierdoor de kans op een genetisch defect bij de baby. Roacutane is bijvoorbeeld zo'n medicijn wat ernstige gevolgen voor je beby kan hebben. Ook was er laatst een publicatie dat mannen die alcohol dronken defecten konden overdragen op de baby.

Je zou een onverantwoord rund zijn als je risico's neemt met een baby.

Ook NA de geboorte. bijvoorbeeld na de geboorte roken in aanwezigheid van de baby is een absolute NO-NO. En naast de directe implicaties (zoals een 30% verhoogde kans op kinder-kanker) lijkt het me dat als je een verantwoordelijke vader bent je ook gaat uitkijken naar de toekomst. Zowel die van jezelf (en je vrouw) als die van je kind.

ps: ik heb geen kinderen, alleen een mening :)

Ik ben roker, maar mn vriendin en ik hebben samen besloten dat er bij ons thuis niet gerookt gaat worden. Ik kan wel ff naar buiten duiken wanneer ik zo nodig een peuk moet dampen.

Ook niet op verjaardagen, men gaat maar lekker buiten spelen met een sigaret.

• Topic Starter Topic Starter
Goed besluit Levi! Ik heb kennissen die zelfs paffen met hun kids op de schoot. Het gaat mij natuurlijk niet aan maar ik erger me dood aan de egocentrische houding van die mensen. Meerokende kinderen hebben 3 x zoveel kans op kanker.
Wie wil dat als erfenis aan de kids nalaten?

Ik rook af en toe een goede sigaar maar niet in het bijzijn van kids. M'n vrouw is gestopt toen ze zwanger raakte en is sindsdien (8 jaar nu) "clean".

Peace

Leviathan zei:
Ik ben roker, maar mn vriendin en ik hebben samen besloten dat er bij ons thuis niet gerookt gaat worden. Ik kan wel ff naar buiten duiken wanneer ik zo nodig een peuk moet dampen.

Ook niet op verjaardagen, men gaat maar lekker buiten spelen met een sigaret.

Mn vriendin heeft liever een grote,kurende vriend als een zuipend, feestend wrak.

Dat bedoel ik maar. :thumbs:

Tjah wat zal ik zeggen, ik ben zelf niet de aangewezen persoon om kinderen te nemen, er gaat me teveel van m'n vrijheid weg, en dat voor de komende 18 jaar. Ik vind het wel heel belangrijk om kinderen te hélpen, zo werk ik mee aan projecten in het buitenland.
Dát is wat mij betreft meer nodig dan nogeens zelf kids op de wereld te zetten.

Maar voordat dit een Algemeen Discussie topic wordt; ik ken 1 iemand die tijdens een kuur z'n vriendin zwanger maakte :) Is een leuke dochter uit geboren.
Er wordt wel stevig beweerd dat wie kuurt/gekuurd heeft, 80% kans maakt op dochters te verwekken door een storing in de X/Y-chromosomen.
Die dochter groeit nog steeds prima op, en daddy ging er niet minder om kuren, gewoon binnen de lijnen, niks aan de hand.

Maar voordat dit een Algemeen Discussie topic wordt; ik ken 1 iemand die tijdens een kuur z'n vriendin zwanger maakte Is een leuke dochter uit geboren.
Er wordt wel stevig beweerd dat wie kuurt/gekuurd heeft, 80% kans maakt op dochters te verwekken door een storing in de X/Y-chromosomen.
Die dochter groeit nog steeds prima op, en daddy ging er niet minder om kuren, gewoon binnen de lijnen, niks aan de hand.

Daar ken ik er dus ook meerdere van (toevallig ook dochters), maar zijn allemaal flink kurende mensen en die doen dat al een hele tijd, en hebben dus gezonde kinderen op de wereld gezet!

ben ook eerst 2 jaar clean geweest voor ik vader werd.
Trouwens ook een dochter gekregen en kerngezond
en nu, wij willen maar een kind , daarom ben ik weer begonnen.

Er werd net gezegd dat door een verstoring van het evenwicht tussen X/Y chromosomen 80 procent meer kans was op een meisje. Nu vraag ik me wel af hoe dat hier op het forum zit. Dus hoe zit dat hier op het forum wat betreft de vaders, trotse vader van een meisje of is de baby kamer toch niet rose maar blauw geverfd?

Misschien leuk om een poll te maken mbt hoeveelheid AAS kuren die momenteel op de DBB-CV's prijken?

Ik heb 2 dochtertjes van 3 en 6, Ik zal er het kuren zeker niet voor gaan laten maar ik zorg er
wel voor dat ze er nog niet mee in aanraking komen (me geen prikje zien zetten of de aas ergenskunnen vinden). En als de tijd rijp is of me het ooit zien gebruiken voor ik ze het verteld heb, dan zal ik hen alles netje uitleggen hoe het tewerk gaat en waarom papa het doet.

En wat hier gezegd wordt klopt als een bus

vraag me af, vaders die hier al tieners hebben, die zullen toch hun vermoedens hebben...hoe ga je daarmee om?

Ja zo'n poll zou wel eens een goed idee kunnen zijn :)

Wel opmerkelijk dat ook jim vader van 2 meisjes bent en niet van een jongen misschien gaat die regel dus daardwerkelijk op, ik heb wel laats nog iets op ergogenics gelezen waaruit bleek dat de afgelopen ik geloof iets van 50 jaar wereldwijd steeds minder jongens zijn geboren. Volgens het onderzoek vooral door verveuiling van voedsel, leefomgeven en hormonale invloeden (de pil enz).

@ alle vaders die tot nog toe hier gesproken hebben. Complimenten jullie nemen het gelukkig allemaal serieus en gaan er heel verantwoord mee om!

en ik wil zo graag een jongen :(

Vind een dochter niet erg is toch ook net zo goed? Maarja zoon zou ik ook graag hebben eigelijk maar lijkt me sterk dat je helemaal geen zoon meer zou kunnen krijgen,

hmm...ik heb ook 2 dochters,hoe zou dat toch komen :rolleyes:

Terug
Naar boven