AndroidHealthClinic

Vakantie naar Miami :)

RobbieH

Advanced Bodybuilder
Waardering
0
Net dus besloten om eind Juni naar Miami te gaan :cool:

Zijn er mensen die daar ooit eerder zijn geweest???
Hebben ze daar bijvoorbeeld kwark etc???
En evt supplementenwinkels zodat ik even lekker goedkoop in kan slaan.
Hoe zou dat trouwens met de douane zitten als ik spullen mee wil nemen??
Ik zit er al aan te denken om swole in een lege emmer whey of zo mee te nemen )

Miami, nice.. daar lopen de beachboys

Is zeer mooi daar!
mijn neef woont daar ook.. (niet bloedverwant)

sups heb je daar zonder enige twijfel.. en eten ook..

Miami? Please smokkel me mee in een koffer ofzo :eek2:

• Topic Starter Topic Starter
FreDSKI zei:
Miami, nice.. daar lopen de beachboys

Is zeer mooi daar!
mijn neef woont daar ook.. (niet bloedverwant)

sups heb je daar zonder enige twijfel.. en eten ook..

Beachboys en ook "beachgirlzz" heb ik begrepen :P
Ben benieuwd :) schijnt ook zeer warm te zijn in die periode.

Ik neem de heenweg gewoon alleen een zwembroek en blender mee en kom dan trug met een koffer vol sups :)

SR1985 zei:
Miami? Please smokkel me mee in een koffer ofzo :eek2:

Je kan heen wel in mijn koffer maar de terugweg zit hij vol :)

Schijnt dat daar ook kleding en dvds goedkoper zijn???
Zeker nu met de koers van de dollar tov de euro.

Kzou wel oppassen hoor, straks gaat de neemt de douana al jouw ''lekkers'' in beslag (of mag je dokken ofzo of een boete). Kweenie precies wat de regels zijn betreffende voedsel meenemen ed, zolang je niet met dozen vol komt zallut wel loslopen denk ik.

Dat wordt dus nog ff hard trainen he! :P

Hoe lang ga je? Je bent tenslotte op vakantie, dus 2 weekies ff niet trainen maar lekker goed uitrusten kan best toch? :D

Hoop niet voor je dat ze je aanzien voor een colomiaanse druglord :D

Nee maar moet geen probleem zijn. Die drugshonden reageren niet op eiwitrijke suplementen. En het barst daar btw. van de gyms en suplementzaakjes.

Zo Miami! Niet verkeerd. :)

En wat betreft die DVD's: is er niet zoiets als een regiocode ofzo waardoor je sommige niet hier kan afspelen?

jup jup

miami is nice , 2 maand geleden was ik daar, leuke stad (sommige wijken dan ...) :)
voor (goedkope) supps moet je je niet druk maken in de VS, in elke winkel ligen er wel supps.
voor de rest lekkere babes op inline skates ne opt strand :)

have fun

idd in Europa gebruiken we PAL
in Amerika en frankrijk gebruiken ze NTSC

als je daar dvd;s koopt (dieidd goedkoper zijn) kan je altijd je dvd speler thuis 'kraken'
zodat ie de 2 regio's kan spelen.

http://www.videohelp.com/

ga je gewoon kijken bij dvd- players of de jouwe erin staat (grote lijst wel)
en dan volg je de instructies

have fun :)

Thund3rb33 zei:
Kzou wel oppassen hoor, straks gaat de neemt de douana al jouw ''lekkers'' in beslag (of mag je dokken ofzo of een boete). Kweenie precies wat de regels zijn betreffende voedsel meenemen ed, zolang je niet met dozen vol komt zallut wel loslopen denk ik.

Dat wordt dus nog ff hard trainen he! :P

Hoe lang ga je? Je bent tenslotte op vakantie, dus 2 weekies ff niet trainen maar lekker goed uitrusten kan best toch? :D

Ik wil ook niet enorm veel mee gaan nemen maar wil dus bijv swole in een whey pot of zo doen.
Op die manier bijv 4 potten swole meenemen of iets dergelijks.

Kga 8 dagen omdat ik niet zo lang vrij kon nemen maar in het najaar ook nog ff 2 weekjes thailand :cool: ( en daar kan ik dan weer andere spuletjes halen ;-))
En in het hotel zit een fitnessruimte dus ik train gewoon lekker door :)

JFS zei:

En wat betreft die DVD's: is er niet zoiets als een regiocode ofzo waardoor je sommige niet hier kan afspelen?

Doel je op je pc of je tv installatie? Op je pc kan je het namelijk 5x veranderen. Daarna kan je de firmware nog veranderen voor onbeperkt switchen :)

JFS zei:

Die nieuwere dvd spelers zijn toch regiovrij???

Shluh zei:
jup jup

miami is nice , 2 maand geleden was ik daar, leuke stad (sommige wijken dan ...) :)
voor (goedkope) supps moet je je niet druk maken in de VS, in elke winkel ligen er wel supps.
voor de rest lekkere babes op inline skates ne opt strand :)

have fun

Hadden ze daar ook kwark?
En anders vreet ik mij daar wel ziek aan de eiwitrepen kost daar toch geen drol :)

RobbieH zei:
Die nieuwere dvd spelers zijn toch regiovrij???

Geen idee, het was meer een opmerking van "de klok horen luiden maar..."

En er zijn toch nog wel andere eiwit bronnen dan kwark? Veel eiwitrepen halen niet wat ze claimen. Ik gebruik ze zelf ook wel maar alleen als het niet anders kan...

RobbieH zei:
Kga 8 dagen omdat ik niet zo lang vrij kon nemen maar in het najaar ook nog ff 2 weekjes thailand :cool: ( en daar kan ik dan weer andere spuletjes halen ;-))
En in het hotel zit een fitnessruimte dus ik train gewoon lekker door :)

Dat doe je niet verkeerd :)

JFS zei:
Geen idee, het was meer een opmerking van "de klok horen luiden maar..."

En er zijn toch nog wel andere eiwit bronnen dan kwark? Veel eiwitrepen halen niet wat ze claimen. Ik gebruik ze zelf ook wel maar alleen als het niet anders kan...

Dat was volgens mij met de oudere dvd spelers wel zo ja, nu dus niet meer.
Lekker films kopen voor weinig die hier nog uit moeten komen :)

En over die eiwitten, ik zit daar in een hotel dus kan niet gaan bakken of zo.
En een kookpit of magnetron meenemen vind ik te ver gaan :P
Mijn vriendin vind mij nu al vaak te ver gaan in mijn "hobby" ;)

In miami is toch die Fameuze discotheek The Vip niet? Waar dat je wel enkele grietjes kan opscharrelen om effe een nummertje te maken. Amerika heeft supermarkten met enkel maar sups. Persoonlijk vind ik amerika niet echt super, je mag er niet veel, zelfs niet naakt op strand lopen enzo. Oké is wel spannender illegaal! :p

Surfboy zei:
In miami is toch die Fameuze discotheek The Vip niet? Waar dat je wel enkele grietjes kan opscharrelen om effe een nummertje te maken. Amerika heeft supermarkten met enkel maar sups. Persoonlijk vind ik amerika niet echt super, je mag er niet veel, zelfs niet naakt op strand lopen enzo. Oké is wel spannender illegaal! :p

Ik ga samen met mijn vriendin dus een scharreltje zoeken voor een nr heb ik niet nodig. ( en ik houd bij een "nummertje" ook niet van ff en heb liever nummertjeS/ of NUMMER :P)

Ben benieuwd naar die supplementen winkels daar :)
Ik neem mijn digicam mee dus zal wel wat supplementensupermarkten foto`s posten als ik trg ben.

Enne naakt over het strand lopen doe ik niet aan hoor.:)

beter voor jou, Miami stond ook in de planning bij mij dit jaar..Ga nu naar Halle...das achter de voordeur..ook leuk:rolleyes::(

maar zou zowiezo wat Amerikaanse voedingsproducten inslaan, en dan niet alleen supps maar ook diverse dieetproducten voor als je wilt gaan cutten. en neem er dan ook wat voor mij mee:)

ga je in een hotel btw aan Miami beach?

Terug
Naar boven