AndroidHealthClinic

Vakantie naar Turkije / Wat kan ik meenemen?

PrefixeR

Novice
Waardering
2
Lengte
1m92
Massa
101kg
Vetpercentage
10%
Beste medegebruikers,

Ik ga a.s. zondag op vakantie naar Turkije en aangezien ik vol door wil gaan en ze in het hotel acceptabele fitnessfaciliteiten hebben, wil ik wel graag wat supplementen meenemen.

Mijn grote angst is een doemscenario waarin ik Whey/EAS/Glutamine meeneem en vervolgens in Turkije bij de douane alles open mag maken en ze wijs mag gaan maken dat het voedingssuplementen zijn en geen coke of andere drugs.
Het lijkt mij dat de kans dan zelfs nog bestaat, als ze al coulant zijn dat ik al m'n spullen mag inleveren.

Wat is jullie kijk hierop? Zal ik alleen een pot eiwitten meenemen met een smaakje zodat is ze altijd nog duidelijk kan maken dat het voor fitness is?
Ik kan me voorstellen dat hoe witter en smakelozer het poeder(Glutamine voorbeeld), hoe verdachter het wordt.

Mijn dank is groot!

Ze hebben daar ook whey he...

Neem gewoon whey en creatine mee, daar is eten goedkoop dus je hoeft eigenlijk geen whey mee te nemen :P

Maak je nergens om druk , zou niks gebeuren. je kan alle supplementen meenemen.

ik zou even met de vliegmaatschappij bellen hoe hiermee om te gaan

als je niet wil dat het opvalt kan je het ook gewoon in plastic zakjes doen en inslikken en daar gterug uitkakken.

Of in condooms stoppen, touwtje aanhangen, touwtje aan je kies binden en inslikken die zooi, in turkije alles er terug uit.

Nee, ik denk dat ze heus niets gaan doen tegen je supplementen, wel misschien dat je het moet aangeven als 'voeding' die je bij hebt volgens mij. Maar niet dat ze je daar oppakken en in de bak gaan gooien.

gewoon inde pot laten, wel goed verpakken dat het in je valies niet ontploft. als ze wat vragen wat mij nog nooit is overkomen, dan zeg je gewoon dat het supps zijn. stel dat ze je niet geloven maak dan een shake en drink hem op. als het coke was zou je wel rap doodvallen he;)

waarom zou je het in gods naam mee willen nemen...ga je daar ook trainen ofzo?
Anders kun je het echt wel af met 'n paar extra stukjes vlees hoor!

Gewoon thuis laten, daar naar een sportzaak lopen en een pot kopen.
Of je moet in een mega klein dorpje op vakantie gaan dan heb je kans dat ze het niet hebben.
Ze lopen daar wel achter maar sommige dingen hebben ze wel hoor.

en sommige dingen die hier verboden zijn hebben ze ook! ;-)

Daar kan je AAS gewoon via een apotheek kopen, hoorde ik van iemand die daar woont. :rolleyes:

een week zonder die shit trainen is ook niet verkeerd

je gaat op vakantie, zolang je geen pro bent just enjoy your holiday...

Gewoon meenemen (mocht je dat echt willen). Je kan hier geen problemen mee krijgen, die hondjes zijn daar speciaal voor opgeleid :).

waarom zou je het in gods naam mee willen nemen...ga je daar ook trainen ofzo?
Anders kun je het echt wel af met 'n paar extra stukjes vlees hoor!

als hij zijn pot whey niet meeneemt is hij in een week toch wel ongeveer 2 à 3 kg vvm lichter, afhankelijk van persoon tot persoon natuurlijk

als hij zijn pot whey niet meeneemt is hij in een week toch wel ongeveer 2 à 3 kg vvm lichter, afhankelijk van persoon tot persoon natuurlijk

laat mij jou 'n geheimpje vertellen...moet je wel beloven het niet verder te vertellen!
Je kunt ook eiwitten uit b.v.vlees halen...

Sssssssssst....echt niet verder vertellen hoor!

Laatst bewerkt:
Zit je all inclusieve? Anders hoef je je natuurlijk geen zorgen te maken, gewoon flink hoor in de kcals gaan zitten ;) Dat moet niet lastig zijn gezien je daar de hele dag kan vreten... 2 jaar geleden hadden ze zelfs kwark om 12 uur snachts!

Ik zou mijn zwembroek meenemen en misschien een zonnebril (maar die zijn daar een stuk goedkoper).

Terug
Naar boven