XXL Nutrition

Vakantie Thailand in Augustus

In Pattaya neem ik aan? Prijzen liggen daar lager dan in Bangkok en Phuket maar de 5-sterren hotels aan Jomtien Beach kosten toch ook al snel 100 euro per nacht. 3 of 4 sterren is een stuk goedkoper, dat lukt wel vanaf zo'n 20 euro per nacht. Nog goedkoper als je in het regenseizoen gaat.
wehehe...touché Eric!!!:D

dat was idd Pattaya, maar ook in Jomtien, Kon Gen, Hua Hin en Koh Pangan. mahja...nu is het helemaaaal goedkoop:D me broertje zit nu in een 3-4sterren hotel voor 9 euro per nacht...lucky bastard:p

---------- Toegevoegd om 23:20 ---------- De post hierboven werd geplaatst om 23:15 ----------

Iets wat ik mij afvraag, ivm die AAS.
Je kan het daar heel goedkoop halen in de apotheker, zonder voorschrift. Maar uiteraard heb je daar niets aan (tenzij je er een paar maand blijft en daar kuurt) want je kan het niet mee naar huis nemen op het vliegtuig.

MAAR (en misschien is dit een stomme optie, maar het kwam gewoon in mij op). Is het niet mogelijk om gewoon hetgeen je daar gekocht hebt, te verzenden naar België/Nederland?
Want imo wordt er toch veel AAS via de post verstuurd, en vooral vanuit zulke landen.

ik weet niet of ik dit hier mag zeggen op het board (dus aub geen gele/rode kaarten :o)

maar alles gaat per Feddex...je gooit er een laag kleding overheen en schrijft wat er in de doos zit erop. Zorg ervoor dat het niet rinkelt etc...

Zo heeft een maatje van me 200 boksbeugels opgestuurd tussen zn kleren:p
De Feddex gaat naar Frankfurt waar ze bijna nooit openmaken...en als het gebeurt alleen ff de doos aan de bovenkant...T-shirtjes? ok...stuur maar door:p Drna naar Capelle a/d Ijssel en vanuit daar naar de adressen in NL

kuren gaat prima daar:) en ook meenemen in je koffers, met etiketten draf halen en in je toilettasje doen tussen je luchtjes:D tabs in een potje met aspirine gooien en ook in je toilettasje:P

alleen niet voor verkoop in nl meenemen want dat valt wel ERG op 20 vials ofzo:p

wehehe...touché Eric!!!:D

dat was idd Pattaya, maar ook in Jomtien, Kon Gen, Hua Hin en Koh Pangan. mahja...nu is het helemaaaal goedkoop:D me broertje zit nu in een 3-4sterren hotel voor 9 euro per nacht...lucky bastard:p

---------- Toegevoegd om 23:20 ---------- De post hierboven werd geplaatst om 23:15 ----------

ik weet niet of ik dit hier mag zeggen op het board (dus aub geen gele/rode kaarten :o)

maar alles gaat per Feddex...je gooit er een laag kleding overheen en schrijft wat er in de doos zit erop. Zorg ervoor dat het niet rinkelt etc...

Zo heeft een maatje van me 200 boksbeugels opgestuurd tussen zn kleren:p
De Feddex gaat naar Frankfurt waar ze bijna nooit openmaken...en als het gebeurt alleen ff de doos aan de bovenkant...T-shirtjes? ok...stuur maar door:p Drna naar Capelle a/d Ijssel en vanuit daar naar de adressen in NL

kuren gaat prima daar:) en ook meenemen in je koffers, met etiketten draf halen en in je toilettasje doen tussen je luchtjes:D tabs in een potje met aspirine gooien en ook in je toilettasje:P

alleen niet voor verkoop in nl meenemen want dat valt wel ERG op 20 vials ofzo:p

Nja weet ook niet of het hier mag besproken worden... Maar imo is het toch een logische vraag? Er zijn hier zat topics te vinden over mensen die vragen of ze AAS kunnen meenemen op reis enzo, of ze er mee het vliegtuig op/af raken.

Dus leek het mij een logische vraag om deze optie voor te stellen?
Maar idd, net wat ik dacht, je kan het dus gewoon opsturen, haha :D

(meenemen in mijn bagage zou ik echt nooit durven man :P)

Nja weet ook niet of het hier mag besproken worden... Maar imo is het toch een logische vraag? Er zijn hier zat topics te vinden over mensen die vragen of ze AAS kunnen meenemen op reis enzo, of ze er mee het vliegtuig op/af raken.

Dus leek het mij een logische vraag om deze optie voor te stellen?
Maar idd, net wat ik dacht, je kan het dus gewoon opsturen, haha :D

(meenemen in mijn bagage zou ik echt nooit durven man :P)

ik zeg: DOEN :cool:

ja dat is ook zo natuurlijk, maar ik zit er aan te denken om 2 maanden te
gaan waarvan 1 maand in pattaya waar ik dan een appartement huur voor zn €500 en ga met zn 2en dus 250pp! dan nog een maand bangkok en nog ergens(weten jullie mischien nog een mooie plaats of hebben jullie andere suggesties!?) en dat zal dan denk ik 1000 zijn hoogstes met zn 2. dus zit je voor overnachtingen 750 pp voor 2 maanden!!!(dat is wat ik schat) + vliegreis 800 zeg maar = 1550 hoogstes!
en wat ik er wil gaan doen is gwn chillen; uitgaan(3-4 x per week) snorkelen, vissen, waterscooters, motors huren en dat soort dingen!
als ik dan €40 per dag heb om te eten en te chillen zou dat dan genoeg zijn voor 2 maanden of kan ik dan beter 1 maand gaan?

ja dat is ook zo natuurlijk, maar ik zit er aan te denken om 2 maanden te
gaan waarvan 1 maand in pattaya waar ik dan een appartement huur voor zn €500 en ga met zn 2en dus 250pp! dan nog een maand bangkok en nog ergens(weten jullie mischien nog een mooie plaats of hebben jullie andere suggesties!?) en dat zal dan denk ik 1000 zijn hoogstes met zn 2. dus zit je voor overnachtingen 750 pp voor 2 maanden!!!(dat is wat ik schat) + vliegreis 800 zeg maar = 1550 hoogstes!
en wat ik er wil gaan doen is gwn chillen; uitgaan(3-4 x per week) snorkelen, vissen, waterscooters, motors huren en dat soort dingen!
als ik dan €40 per dag heb om te eten en te chillen zou dat dan genoeg zijn voor 2 maanden of kan ik dan beter 1 maand gaan?

pattaya kan veel goedkoper!!!120 euro voor een maand in een appartement als je goed zoekt:)

Mooie plaatsen zijn Koh Samui en Koh Phi Phi:heart:

een van de mooiste plekjes op aarde:D

40 eurp per dag?:roflol: ik was hooguit 20 kwijt als ik een dagje wegging met (Thais) eten erop en eraan" :p

uitgaan elke avond maakt het wel duurder:)

Oh ok dat klinkt goed, dus dat moet makkelijk te doen zijn, ja voor die 500 euro hebbe we dan wel een luxe appartement allebei eigen 2 persoonsbed en badkamer enzo.. :P
Maar vanaf waar en hoe kom je dan makkelijk bij die phi phi eilanden?

---------- Toegevoegd om 14:34 ---------- De post hierboven werd geplaatst om 14:25 ----------

oh ik zie dat die phi phi eilanden wel een beetje ver zijn vanaf bangkok of pattaya dan moet je naar phuket dus want lees dat vanaf daar je naar die eilanden kan dan is koh samui mischien beter te doen alhoewel dat ook al ver is!!??

Op Koh Samui vliegen is duur en de rit met de bus en daarna de boot is vrij lang. Op Phuket vliegen is normaal gesproken goedkoper. Voor 100 euro heb je op Airasia twee retourtjes Bangkok-Phuket. Koh Samui kost op zeker meer, reken maar op het dubbele minimaal.

Op Koh Samui vliegen is duur en de rit met de bus en daarna de boot is vrij lang. Op Phuket vliegen is normaal gesproken goedkoper. Voor 100 euro heb je op Airasia twee retourtjes Bangkok-Phuket. Koh Samui kost op zeker meer, reken maar op het dubbele minimaal.

maar wel de mioeite waard:D

ohja, en nu is het ook goedkoop:D

het is nu hoogseizoen maar voor 1000 bath 22 euro heb je een top hotel voor 2000 a 3000 bath zit je in een goed resort... ik woon in Phuket het is nu erg druk.. maar Thailand is the shit.. lekker scootertje huren massage pakken naar t strand uitgaan en alles voor een goeie prijs wat wil je nog meer?? vooral eten, hotels scooter huur en h**ren zijn heeel goedkoop.. drank en uitgaan is best prijzig maarja wie wil er nou elke avond zuipen ik snap dat soort kansloze figuren niet... Thailand is gewoon heerlijk om te relaxen mooie natuur mooie stranden leuke vrouwen what else do you want

het is nu hoogseizoen maar voor 1000 bath 22 euro heb je een top hotel voor 2000 a 3000 bath zit je in een goed resort... ik woon in Phuket het is nu erg druk.. maar Thailand is the shit.. lekker scootertje huren massage pakken naar t strand uitgaan en alles voor een goeie prijs wat wil je nog meer?? vooral eten, hotels scooter huur en h**ren zijn heeel goedkoop.. drank en uitgaan is best prijzig maarja wie wil er nou elke avond zuipen ik snap dat soort kansloze figuren niet... Thailand is gewoon heerlijk om te relaxen mooie natuur mooie stranden leuke vrouwen what else do you want

you said it!!!:D

hoe zit het precies met AAS?:D

veel fakes daar of niet:p

Thailand rockt. Vorig jaar 8 maanden geweest en beetje gereist. Dit jaar weer terug. Waarschijnlijk over een week of 6.

Mijd Pattaya en Phuket. Ga naar Ko Pha Nang, Krabi, Ko Lanta, Ko Lipe.

---------- Toegevoegd om 00:08 ---------- De post hierboven werd geplaatst om 00:03 ----------

Welnee vliegen naar Samui is ook vrij cheap. Boeken via bangkokairways enkele reis iets van 2500 BHT retour misschien iets van 4000.

Welnee vliegen naar Samui is ook vrij cheap. Boeken via bangkokairways enkele reis iets van 2500 BHT retour misschien iets van 4000.

8000 tot 10.000 baht voor twee personen terwijl je voor de helft naar Phuket of elders kan vliegen. Samui blijft 1 van de duurdere bestemmingen binnen Thailand om op te vliegen.

Yes in november erheen voor helaas maar 3 weken. Sowieso Koh PhiPhi en Full moon, en hopelijk ook tuben in Laos.

volgens mij is Robert H. gewoon een drugsbaron die wat geile dbb'ers zoekt om heroine te smokkelen :D

het word hier gewoon bij de apo verkocht of er veel fake is weet ik niet heb wel al wat rond gevraagd en heb het idee dat t wel meevalt... ken ookeen paar bbers hier.. ;)

hehe, me broertje belde me nog wat er allemaal lag:meal:

en voor een appel en een eitje:D

maar hij heeft er geen verstand van verders...dus zit niks anders op om het zelf te checken volgende keer:D

Terug
Naar boven