- Waardering
- 252
- Lengte
- 1m86
- Massa
- 108kg
- Vetpercentage
- 17%
wehehe...touché Eric!!!In Pattaya neem ik aan? Prijzen liggen daar lager dan in Bangkok en Phuket maar de 5-sterren hotels aan Jomtien Beach kosten toch ook al snel 100 euro per nacht. 3 of 4 sterren is een stuk goedkoper, dat lukt wel vanaf zo'n 20 euro per nacht. Nog goedkoper als je in het regenseizoen gaat.

dat was idd Pattaya, maar ook in Jomtien, Kon Gen, Hua Hin en Koh Pangan. mahja...nu is het helemaaaal goedkoop
me broertje zit nu in een 3-4sterren hotel voor 9 euro per nacht...lucky bastard
---------- Toegevoegd om 23:20 ---------- De post hierboven werd geplaatst om 23:15 ----------
Iets wat ik mij afvraag, ivm die AAS.
Je kan het daar heel goedkoop halen in de apotheker, zonder voorschrift. Maar uiteraard heb je daar niets aan (tenzij je er een paar maand blijft en daar kuurt) want je kan het niet mee naar huis nemen op het vliegtuig.
MAAR (en misschien is dit een stomme optie, maar het kwam gewoon in mij op). Is het niet mogelijk om gewoon hetgeen je daar gekocht hebt, te verzenden naar België/Nederland?
Want imo wordt er toch veel AAS via de post verstuurd, en vooral vanuit zulke landen.
ik weet niet of ik dit hier mag zeggen op het board (dus aub geen gele/rode kaarten
)maar alles gaat per Feddex...je gooit er een laag kleding overheen en schrijft wat er in de doos zit erop. Zorg ervoor dat het niet rinkelt etc...
Zo heeft een maatje van me 200 boksbeugels opgestuurd tussen zn kleren

De Feddex gaat naar Frankfurt waar ze bijna nooit openmaken...en als het gebeurt alleen ff de doos aan de bovenkant...T-shirtjes? ok...stuur maar door
Drna naar Capelle a/d Ijssel en vanuit daar naar de adressen in NLkuren gaat prima daar
en ook meenemen in je koffers, met etiketten draf halen en in je toilettasje doen tussen je luchtjes
tabs in een potje met aspirine gooien en ook in je toilettasje
alleen niet voor verkoop in nl meenemen want dat valt wel ERG op 20 vials ofzo

ik was hooguit 20 kwijt als ik een dagje wegging met (Thais) eten erop en eraan"