- Waardering
- 637
- Lengte
- 1m74
- Massa
- 64kg
Volg de onderstaande video samen om te zien hoe u onze site kunt installeren als een web-app op uw startscherm.
Notitie: Deze functie is mogelijk niet beschikbaar in sommige browsers.
jep
we kunnen dan ook een villa afhuren voor 1700 euro voor 3weken op Koh Samui
[Afbeelding niet meer beschikbaar]
Stelletje gangbangers haha![]()
Dat word volgens mij een pijnlijke pik bij terugkomstals het zou gaan zoals Switch zou willen
.

jep
we kunnen dan ook een villa afhuren voor 1700 euro voor 3weken op Koh Samui
[Afbeelding niet meer beschikbaar]
zie lil priest al lekker pikraggen met een trans in het gazon, mooi voorstel jongens.

Ga je niet mee? Heb geen goesting om de hele tijd aziatische wijven te palen...
---------- Toegevoegd om 15:25 ---------- De post hierboven werd geplaatst om 15:23 ----------
Vette villa! Maar als we met 20 beesten in dat kot zitten vrees ik dat er weinig van zal overblijven...

Ga je niet mee? Heb geen goesting om de hele tijd aziatische wijven te palen...
Vette villa! Maar als we met 20 beesten in dat kot zitten vrees ik dat er weinig van zal overblijven...
...voor mij niet de hele dag hetzelfde doen en het zelfde zien in een totaal ander land. En tja...mijn roots liggen toch wel in die kant van de wereld..ben tenslotte ook een halve aziaat.
in de bende die jullie achter zullen laten. 
En tja...mijn roots liggen toch wel in die kant van de wereld..ben tenslotte ook een halve aziaat.
Nou wil ik binnekort ook naar thailand met een goede vriend maar vraag me af hoeveel geld je ong. nodig zal hebben voor een maand voor eten, uitgaan, h**ren enz..
want et mag daar dan wel goedkoop zijn daar, geld gaat altijd snel!
Denk dat je dan wel een goed gevulde buidel mag meenemen. 3 a 4 duizend euro en je bent de man daar. Thailand lijkt goedkoop maar als je gaat rondreizen, feesten, niet slapen in vlooien hotels etc ben je al snel 100 euro per dag kwijt. Kan wel iets goedkoper maar reken voor een hotel toch al snel op 50 a 60 euro, zeker als je naar een eiland gaat of in Bangkok vertoeft.