AndroidHealthClinic

Vakantie Thailand in Augustus

Stelletje gangbangers haha :p
Dat word volgens mij een pijnlijke pik bij terugkomst :roflol: als het zou gaan zoals Switch zou willen :o.

Stelletje gangbangers haha :p
Dat word volgens mij een pijnlijke pik bij terugkomst :roflol: als het zou gaan zoals Switch zou willen :o.

Ga je niet mee? Heb geen goesting om de hele tijd aziatische wijven te palen...:o

---------- Toegevoegd om 15:25 ---------- De post hierboven werd geplaatst om 15:23 ----------

jep:D

we kunnen dan ook een villa afhuren voor 1700 euro voor 3weken op Koh Samui :D

[Afbeelding niet meer beschikbaar]

Vette villa! Maar als we met 20 beesten in dat kot zitten vrees ik dat er weinig van zal overblijven...

En het gaat er al snel stinken in die villa...

zie lil priest al lekker pikraggen met een trans in het gazon, mooi voorstel jongens.

thaise special ;)

Ga je niet mee? Heb geen goesting om de hele tijd aziatische wijven te palen...:o

---------- Toegevoegd om 15:25 ---------- De post hierboven werd geplaatst om 15:23 ----------

Vette villa! Maar als we met 20 beesten in dat kot zitten vrees ik dat er weinig van zal overblijven...

sja...dan wordt het bijbetalen:p

maar het wordt wel elke dag schoongemaakt en de rubbers worden altijd bijgevuld elke ochtend...alsof ze niet anders verwachten van ons :roflol:

Bedankt maar helaas, ik ben wat avontuurlijker aangelegd ;)...voor mij niet de hele dag hetzelfde doen en het zelfde zien in een totaal ander land. En tja...mijn roots liggen toch wel in die kant van de wereld..ben tenslotte ook een halve aziaat.

En daarnaast kunnen jullie kerels jullie zelf wel goed vermaken :cool: in de bende die jullie achter zullen laten. :roflol:

• Topic Starter Topic Starter
Dit is ook wel leuk voor 600 per week

[Link niet meer beschikbaar]

Property Details in brief.
Main House
Bedrooms. 4
European Kitchen.
Bathrooms.4
Living room. 1
Dinning room. 1
Sala with seating area, kitchenette.Snooker area.
Large Swimming poo1. 15 mtrs by 7 mtrs, kids area, jacuzzi.
Large tropical garden.
Fully furnished.includes everything you need lots of TVs ,satellite, DVD player, Music system,9 Air-con units, Lots of fans and furniture
Very nice tropical garden.

Alleen zal Hua Hin de Pattayagangers amper aanspreken. Hua Hin heeft een koninklijk paleis en daardoor is er amper nachtleven in Hua Hin. Het is meer een soort Marbella van Thailand.

Nou wil ik binnekort ook naar thailand met een goede vriend maar vraag me af hoeveel geld je ong. nodig zal hebben voor een maand voor eten, uitgaan, h**ren enz.. ;)
want et mag daar dan wel goedkoop zijn daar, geld gaat altijd snel!

Nou wil ik binnekort ook naar thailand met een goede vriend maar vraag me af hoeveel geld je ong. nodig zal hebben voor een maand voor eten, uitgaan, h**ren enz.. ;)
want et mag daar dan wel goedkoop zijn daar, geld gaat altijd snel!

Dus..je was aant googlen op "Thailand + h**ren", je kwam terecht op DBB, en je meld je speciaal hiervoor aan.

Toppertje:thumb:

Anyway, Welkom..wat zijn je doelen?

nja doe het neit voor de h**ren hoor.. gwn voor een goede vakantie maar ik lees hier gwn vaak en had al plannen om naar thailand te gaan en kwam dit tegen vandaar

Ik snap dat dus echt niet he...2,5 jaar lid van een forum, en nog nooit iets gepost. Why?
En dan je eerste post na 2,5 jaar:
"hoeveel geld je ong. nodig zal hebben voor een maand voor eten, uitgaan, h**ren enz.. "

ik ben meer een lezer :P nee maar lekker belangrijk ik heb nu gwn een vraag hierover en hoop dat hij beantwoord wordt.

Maandje h**ren :roflol: Denk dat je dan wel een goed gevulde buidel mag meenemen. 3 a 4 duizend euro en je bent de man daar. Thailand lijkt goedkoop maar als je gaat rondreizen, feesten, niet slapen in vlooien hotels etc ben je al snel 100 euro per dag kwijt. Kan wel iets goedkoper maar reken voor een hotel toch al snel op 50 a 60 euro, zeker als je naar een eiland gaat of in Bangkok vertoeft.

Je kan voor wat minder ook in een gaar hotel rond Khao San Road slapen in Bangkok maar persoonlijk zou ik daar niet willen verblijven. Gare backpackers en Khao San Road ligt niet echt centraal, je hebt al snel een taxi nodig om het centrum te bereiken. In het centrum kan je tenminste overal de metro of sky train pakken. Dat maakt reizen een stuk goedkoper en sneller.

Terug
Naar boven