MuscleMeat

Vakantie Thailand in Augustus

ja dat d8 ik dus al wel het is goedkoop maar je geeft toch veel uit,
thx voor je antwoord.

Ben hier een beetje research aan het doen, en kom uit op cijfer van 51EUR per nacht in een 5-sterren hotel all-inn in Phuket...

Is het echt zo cheapo daar?

Ben hier een beetje research aan het doen, en kom uit op cijfer van 51EUR per nacht in een 5-sterren hotel all-inn in Phuket...

Is het echt zo cheapo daar?

Lijkt me sterk voor Phuket, zeker voor 5 sterren. Patong Beach kom je al uit op prijzen rond de 100 euro en de exclusievere resorts die in een baai liggen komen al snel op het dubbele uit.

Voor die prijzen heb je dan een standaardkamer, betere ligging en uitzicht en de prijzen lopen hard op. Prijzen liggen in het hete en het daarop volgende regenseizoen wel wat lager maar dan is vakantie vieren een stuk minder prettig dan in bijvoorbeeld november.

Phuket is overigens 1 van de duurste plaatsen van Thailand, op alle gebieden.

Laatst bewerkt:
Klopt, ff google gebruikt. Prijzen bekeken voor september, maar dan is het regenseizoen daaro....

Vind het maar behoorlijk triest als je naar Thailand gaat voor de prostitutie.Zeker als je je bedenkt dat er daar veel armoede heerst.

Vind het maar behoorlijk triest als je naar Thailand gaat voor de prostitutie.Zeker als je je bedenkt dat er daar veel armoede heerst.

Het zijn toch gewoon toeristen? Mensen gaan er ook speciaal voor naar Amsterdam. Als er geen toeristen zijn, dan zijn ze nog armer.

Het zijn toch gewoon toeristen? Mensen gaan er ook speciaal voor naar Amsterdam. Als er geen toeristen zijn, dan zijn ze nog armer.

Er zijn een deel gewone toeristen en een heel groot deel coïtustouristen.

Dus jij vind dat prostitutie voor hun een mooie uitweg is om een beetje rond te komen ?

Ze zijn dat niet omdat ze dat leuk vinden hoor. :rolleyes:

Goeie mihoen daar.

Er zijn een deel gewone toeristen en een heel groot deel coïtustouristen.

Dus jij vind dat prostitutie voor hun een mooie uitweg is om een beetje rond te komen ?

Ze zijn dat niet omdat ze dat leuk vinden hoor. :rolleyes:

`ligt je test productie stil na je test-only kuurtje ofzo? :roflol:

`ligt je test productie stil na je test-only kuurtje ofzo? :roflol:

kan je daar fixen voor tien euro...10ml vials zonder recept:D

thaise D-bol :meal:

you name it :D

---------- Toegevoegd om 07:37 ---------- De post hierboven werd geplaatst om 07:34 ----------

Maandje h**ren :roflol: Denk dat je dan wel een goed gevulde buidel mag meenemen. 3 a 4 duizend euro en je bent de man daar. Thailand lijkt goedkoop maar als je gaat rondreizen, feesten, niet slapen in vlooien hotels etc ben je al snel 100 euro per dag kwijt. Kan wel iets goedkoper maar reken voor een hotel toch al snel op 50 a 60 euro, zeker als je naar een eiland gaat of in Bangkok vertoeft.

Je kan voor wat minder ook in een gaar hotel rond Khao San Road slapen in Bangkok maar persoonlijk zou ik daar niet willen verblijven. Gare backpackers en Khao San Road ligt niet echt centraal, je hebt al snel een taxi nodig om het centrum te bereiken. In het centrum kan je tenminste overal de metro of sky train pakken. Dat maakt reizen een stuk goedkoper en sneller.

vorige zomer had ik gewoon een luxe hotelkamer voor grofweg 12 euro per dag hoor:)

airco, roomservice, all in buffet vreten zoveel je wilt en n mooi zwembad:)

wel nieuwbouw dus misschien dat de prijzen later omhoog gaan?

Ja.Ook dat vind ik behoorlijk triest .Maar (rijke)westerse kerels die er naar toe gaan omdat je er weinig voor de prostitutie hoeft te betalen ...ik vind het maar sip.

gelukkig dat dit mooie land meer te bieden heeft Anoek;)

Iets wat ik mij afvraag, ivm die AAS.
Je kan het daar heel goedkoop halen in de apotheker, zonder voorschrift. Maar uiteraard heb je daar niets aan (tenzij je er een paar maand blijft en daar kuurt) want je kan het niet mee naar huis nemen op het vliegtuig.

MAAR (en misschien is dit een stomme optie, maar het kwam gewoon in mij op). Is het niet mogelijk om gewoon hetgeen je daar gekocht hebt, te verzenden naar België/Nederland?
Want imo wordt er toch veel AAS via de post verstuurd, en vooral vanuit zulke landen.

vorige zomer had ik gewoon een luxe hotelkamer voor grofweg 12 euro per dag hoor:)

airco, roomservice, all in buffet vreten zoveel je wilt en n mooi zwembad:)

wel nieuwbouw dus misschien dat de prijzen later omhoog gaan?

In Pattaya neem ik aan? Prijzen liggen daar lager dan in Bangkok en Phuket maar de 5-sterren hotels aan Jomtien Beach kosten toch ook al snel 100 euro per nacht. 3 of 4 sterren is een stuk goedkoper, dat lukt wel vanaf zo'n 20 euro per nacht. Nog goedkoper als je in het regenseizoen gaat.

In Pattaya neem ik aan? Prijzen liggen daar lager dan in Bangkok en Phuket maar de 5-sterren hotels aan Jomtien Beach kosten toch ook al snel 100 euro per nacht. 3 of 4 sterren is een stuk goedkoper, dat lukt wel vanaf zo'n 20 euro per nacht. Nog goedkoper als je in het regenseizoen gaat.

In vergelijking met andere landen is het natuurlijk goedkoop.

Ben 2 jaar geleden naar Sri Lanka gegaan, en heb daar in een viersterrenhotel verbleven voor 15€ euro de nacht(eten deden we wel buiten het hotel)!! Eten deed ik daar met 2 euro per dag en de feestjes 5€.
We zijn dan ook de kust afgereden en naar het binnenland de stad Kandy waar de perahera elk jaar is(dan wordt de tand van Boedha door de stad gedragen)...
De driver voor 7 dagen kostte 30€ de man(waren met 4) wat zeer goed verdiend was voor die kerel maar voor ons echt niet voorstelde... :)

Hoop er ooit nog eens naartoe te kunnen gaan, wat een land, wat een cultuur...

Ben er 17dagen geweest, tijdens augustus, begin september. Kostprijs vliegticket was 850€, verblijf, eten, driver, feestjes,... 300€ :)

Laatst bewerkt:
Misschien leuk om vanavond eens te kijken voor de jongens die aan Thaise meisjes denken

Tijd: 23:35 - 00:30 uur

VPRO's Import: Liefde op bestelling Ned 2
Documentaire
De vrouwen in Liefde op bestelling zijn sterk en zien zichzelf liever als ondernemers dan als slachtoffers van armoede en prostitutie. Ze offerden veel van zichzelf op en namen grote risico's toen zij hun kinderen achter lieten om naar de andere kant van de wereld af te reizen om in de Noord Deense streek Thy te trouwen met een voor hun nog onbekende man. Er zijn in de afgelopen vijftien jaar meer dan vijfhonderd Thaise naar Thy geïmmigreerd, als bruid van een Deense man. De documentaire volgt een aantal Deense mannen en Thaise vrouwen, in diverse stadia van hun relatie: van een lang getrouwd tot een pas aan elkaar gekoppeld stel. En we ontmoeten de Thaise Sommai. Zij werkte voor ze naar Thy vertrok in de coïtusindustrie in Pattaya en in de loop der jaren heeft Sommai een groep sterke Thaise vrouwen om zich heen verzameld. Zij gaan op zoek naar geschikte Deense mannen.

Kijk eens naar een wijvelfilm, is de ultieme test.
If you cry -> time to go to the doctor :D

Aan zulke dingen verspil ik men tijd niet.

Lijkt me wel geinig bij de dokter aan te komen.

Dokter : Ja, wat mankeer je ?
Ik : Ik weet het niet, maar ik moest huilen bij een meidenfilm :o

Mss krijg ik wel wat test :)

Terug
Naar boven