XXL Nutrition

Vakantie Thailand in Augustus

aids, gonnoroe, syfillis,...

verder alles prima:D

zal je zeggen...alle meisjes zijn behooooorlijk schoon op zichzelf en worden regelmatig getest op soa's verplicht door de baas van een bar omdat het anders ten koste gaat van zn goede naam en dat is in Azië gezichtsverlies, evenals in het openbaar kwaad worden en/of je zelfbeheersing verliezen.

zover ik weet zijn dr geen nadelen...behalve dat als je dr wilt gaan wonen, je geen strafblad mag hebben als buitenlander en je huis op naam van je thaise vriendin moet staan:)

---------- Toegevoegd om 03:40 ---------- De post hierboven werd geplaatst om 03:37 ----------

Als ik dat zo lees zou ik natuurlijk meteen verhuizen ;)

kun je die goedkope kleding ook bestellen via internet? (a)

kleding op internet bestellen helaas niet:D
al die sjieke shit wordt achterovergedrukt en in winkelcentra verkocht...of zweelfs vervalst (waarvan je het verschil eeeecht niet ziet:D )

beste is gewoon er zelf heen te gaan, te passen en dan massaal in te slaan...en natuurlijk AFDINGEN!!!! de eerste keer ben ik uitgekleed...de tweede keer kon ik best redelijk goed Thais en tellen en kon ik er 40-50% van de prijs afhalen:D

---------- Toegevoegd om 03:45 ---------- De post hierboven werd geplaatst om 03:40 ----------

Wtf 16 000 euro? Ik ging volgende maand een andere auto kopen maar ik ga hier toch nog eens goed over nadenken, haha :D
Dus voor 20 euro kan je daar al heel deftig overnachten, eten enzo kost geen drol?
Juli of augustus ben ik vrij ja... september ook. Maar augustus was toch niet aan te raden wegens regen?

Ik ben meer een zwemmer :D

eeeeh ja?:) voor 10.000 heb je ze ook hoor, maar dan zit je niet mooi aan het strand maar ergens midden in de stad:(

vergeet niet dat 16.000 voor een thai een GODSvermogen is en dat dat gelijk staat aan een salaris van 11jaar .

augustus zit je nog safe hoor...tenzij je aan hety eind van augustus gaat. afgelopen zomer had ik nog gewoon hartje zomer :D

ben je een zwemmer?:) komt goed uit...30 euro en je kan voor een hele dag een rondvaartbootje huren met kapitein die je overal heen vaart...vissen, snorkelen, duiken, alles kan...uitrusting gewoon aan boord:P

wel goed afdingen want in de toeristische plaatsen willen ze nog wel eens het onderste uit de kan halen

eeeeh ja?:) voor 10.000 heb je ze ook hoor, maar dan zit je niet mooi aan het strand maar ergens midden in de stad:(

vergeet niet dat 16.000 voor een thai een GODSvermogen is en dat dat gelijk staat aan een salaris van 11jaar .

augustus zit je nog safe hoor...tenzij je aan hety eind van augustus gaat. afgelopen zomer had ik nog gewoon hartje zomer :D

ben je een zwemmer?:) komt goed uit...30 euro en je kan voor een hele dag een rondvaartbootje huren met kapitein die je overal heen vaart...vissen, snorkelen, duiken, alles kan...uitrusting gewoon aan boord:P

wel goed afdingen want in de toeristische plaatsen willen ze nog wel eens het onderste uit de kan halen

oké... nieuw levensplan: studeren, werken tot mn 28ste, verhuizen naar thailand, daar parttime werken en leven als een god (in frankrijk):roflol:

insinueer je soms dat ik een hypocriet ben?:D

(btw morele bezwaren zou impliceren dat ik mensen die naar de h**ren gaan zowieso al bestempel als smeerlappen/uitschot, terwijl dat helemaal niet zo is)

waarom heeft iedereen het steeds over h**ren in Thailand???

dit land is zooooveel beter dan nederland. De mensen zijn gruwelijk lief, warm en gastvrij. ik ben nog nooit van me leven ergens zo vrijblijvend gastvrij ontvangen, en dat was bij een vissersbootje die me een lift gaf en ik werd uitgenodigd bij zijn familie thuis waar ze flink hadden uitgepakt voor me terwijl ze dat niet eens konden betalen

het leven is daar zo anders; relaxed, easygoing, geen stress stress stress, de hele levenshouding van de Thaise bevolking, de natuur, de cultuur, alles...

tuurlijk heb je de prostitutie, maar da's niet het enige wat dit mooie land te bieden heeft ;)

waarom heeft iedereen het steeds over h**ren in Thailand???
dit land is zooooveel beter dan nederland. De mensen zijn gruwelijk lief, warm en gastvrij. ik ben nog nooit van me leven ergens zo vrijblijvend gastvrij ontvangen, en dat was bij een vissersbootje die me een lift gaf en ik werd uitgenodigd bij zijn familie thuis waar ze flink hadden uitgepakt voor me terwijl ze dat niet eens konden betalen

het leven is daar zo anders; relaxed, easygoing, geen stress stress stress, de hele levenshouding van de Thaise bevolking, de natuur, de cultuur, alles...

tuurlijk heb je de prostitutie, maar da's niet het enige wat dit mooie land te bieden heeft ;)

zie post hierboven;)

oké... nieuw levensplan: studeren, werken tot mn 28ste, verhuizen naar thailand, daar parttime werken en leven als een god (in frankrijk):roflol:

me broertje heeft geen opleiding afgemaakt, maar wil daar gaan wonen met zn thaise vriendin.

wil leraar engels worden daar en gaat binnenkort beginnen voor de klas. Hij spreekt nu nagenoeg vloeiend thais na 2 jaar en dr is een ENORME vraag naar leraren engels nu dus werk zat. gemiddeld verdien je in euro's dan zo'n 1300-1400 per maand....het 14 voudige van wat een thai verdient dus zeeeer goed van te leven:D

dr zijn zelfs Westerlingen die in thailand wonen van hun uitkeringkje in eigen land...met 900-1000 euro lukt dat makkelijk:P

---------- Toegevoegd om 03:52 ---------- De post hierboven werd geplaatst om 03:52 ----------

je was me voor:D

me broertje heeft geen opleiding afgemaakt, maar wil daar gaan wonen met zn thaise vriendin.

wil leraar engels worden daar en gaat binnenkort beginnen voor de klas. Hij spreekt nu nagenoeg vloeiend thais na 2 jaar en dr is een ENORME vraag naar leraren engels nu dus werk zat. gemiddeld verdien je in euro's dan zo'n 1300-1400 per maand....het 14 voudige van wat een thai verdient dus zeeeer goed van te leven:D

dr zijn zelfs Westerlingen die in thailand wonen van hun uitkeringkje in eigen land...met 900-1000 euro lukt dat makkelijk:P

---------- Toegevoegd om 03:52 ---------- De post hierboven werd geplaatst om 03:52 ----------

je was me voor:D
en ik die dacht dat ik mn hele leven zou moeten slijten aan een of andere k*tbaan in een of ander k*tbedrijf:(
dank je wel RobertHosper, je hebt mn leven gered:bow:

zover ik weet zijn dr geen nadelen...behalve dat als je dr wilt gaan wonen, je geen strafblad mag hebben als buitenlander en je huis op naam van je thaise vriendin moet staan:)

Moet je soms een bewijs van goed gedrag laten zien of nemen ze contact op met je overheid? :p

en ik die dacht dat ik mn hele leven zou moeten slijten aan een of andere k*tbaan in een of ander k*tbedrijf:(
dank je wel RobertHosper, je hebt mn leven gered:bow:

bwahhahaha, ga me niet vertellen dat je dr nu ook heen wilt?:roflol:

nahja...ik ga dr in augustus weer heen om deze keer rond te trekken van eilandje naar eilandje. kheb tot nu toe nog geen reismetgezellen, duzzeh...meld je aan, dan gaan we een DBB-thailand meet houden:banana:

---------- Toegevoegd om 04:15 ---------- De post hierboven werd geplaatst om 04:10 ----------

Zijn die wel te vertrouwen? Vriendin = je vrouw(trouwen) of gewoon ....

thaise meisjes zijn heel erg zorgzaam, beleefd en gehoorzaam van nature.

je moet alleen wel oppassen waar je ze leert kennen...meisjes uit een bar, die zijn gruwelijk lekker maar zorg dat je zeker weet dat ze te vertrouwen zijn.

die van me broertje die is gek op m, heeft zelfs zn naam laten tattoeeren en al meerdere keren bij ons ons komen logeren.

pik je dr een uit een bar die al na een week om spullen zit te zeiken of een zielig verhaal ophangt omdat dr familie geen geld heeft voor de zieke waterbuffel...dan heb je die zo eruit gepikt.
Over het algemeen tref je niet snel de verkeerde meid, als je maar duidelijk maakt dat je serieus bent en niet op een neukertje uit bent:)

Moet je soms een bewijs van goed gedrag laten zien of nemen ze contact op met je overheid? :p

hangt er vanaf voor wie je werkt. werk je in dienst van een nederlands bedrijf in thailand doen ze niet moeilijk.

werk je echter voor de thaise regering, dan wordt het wel een stuk strenger aangezien ze een streng anti-crimineel beleid voeren daar

Ik ben er net geweest in November en dan was het regenseizoen bijna gedaan . Geloof mij , in Augustus wil je daar niet zijn . Dat is echt stortregen 7/7 , 24/24 .
Ik was daar in de zomervakantie van 2008 van midden Juli tot midden Augustus, maar ik heb echt niet veel regen gehad eigenlijk, misschien 4 dagen ofzo. Ik had veel meer regen verwacht, maar ik zal wel mazzel hebben gehad.
Daar wil ik deze zomer heen, als de financiën een beetje meezitten:D

wat ook gruwelijk mooi is, zijn de watervallen van Kanchanaburi

je hebt er zelfs lodges die als hotel functioneren:D

pic1-river-kwai-jungle-raft.jpg

Ik ga wss ook in Augustus voor 15 dagen naar Thailand!
Lijkt me geweldig!
Nog meer tips, ervaringen?:)

zeg tegen RobertHosper dat je geen h**ren doet, dan barriceert hij je in een kamer met 10 van thailand's lekkerste wijven;)

hey...moet ik nu voor iedereen betalen?:(
dat heb ik nooit gezegd:eek:

---------- Toegevoegd om 17:33 ---------- De post hierboven werd geplaatst om 17:31 ----------

Ik ga wss ook in Augustus voor 15 dagen naar Thailand!
Lijkt me geweldig!
Nog meer tips, ervaringen?:)

sws naar Koh Samui en Koh PhiPhi...dat zijn echt de paradijslocaties

wat fotootjes van me vakantie:D

http://partyflock.nl/album/96684/6576215.html

zeg tegen RobertHosper dat je geen h**ren doet, dan barriceert hij je in een kamer met 10 van thailand's lekkerste wijven;)

Doe ik ook ni, zelfs niet al zijn t er 10;)

sws naar Koh Samui en Koh PhiPhi...dat zijn echt de paradijslocaties

wat fotootjes van me vakantie:D

http://partyflock.nl/album/96684/6576215.html

Hakkuhbijlerrr:D
Gave foto's!
Ik ga iig naar de volgende plaatsen: Bangkok, River Kwai, Phitsanuloke, Chiangmai, Hua Hin.
Zijn die locaties die je noemt daar in de buurt?

Waarvoor wil je Thailand bezoeken? Een zuipvakantie of rondtrekken?
Geloof dat een standaardvisum een maand is en je moet bij Azië inderdaad even goed op de regen letten, omdat dat per (ei-)land verschilt.

Aankomende zomer start KLM volgens mij met directe goedkope vluchten naar Bali.. als je wat anders wilt dan Europa kun je daar prima de toerist uithangen. Vond het zelf alleen minder leuk dan andere delen van Azië..

Hahaha, wat denk je zelf? PM Roberthosper maar even waarom Thailand zo'n geweldig vakantieland is.. stelletje hoerenlopers in dit topic :D

Doe ik ook ni, zelfs niet al zijn t er 10;)

Hakkuhbijlerrr:D
Gave foto's!
Ik ga iig naar de volgende plaatsen: Bangkok, River Kwai, Phitsanuloke, Chiangmai, Hua Hin.
Zijn die locaties die je noemt daar in de buurt?

Koh Samui en Koh Phi Phi zijn eilanden. Koh = eiland.

Chiang Mai ligt in de heuvels in het noorden, de River Kwai ligt in Kanchanaburi (paar uur rijden vanaf Bangkok), Phitsanuloke ligt op de weg richting Chiang Mai en is redelijk noordelijk en Hua Hin is een beach resort twee uur gelegen vanaf Bangkok.

Is allemaal nog een aardig stuk naar Koh Samui en Koh Phi Phi wat een stuk zuidelijker ligt.

Terug
Naar boven