- Waardering
- 252
- Lengte
- 1m86
- Massa
- 108kg
- Vetpercentage
- 17%
zal je zeggen...alle meisjes zijn behooooorlijk schoon op zichzelf en worden regelmatig getest op soa's verplicht door de baas van een bar omdat het anders ten koste gaat van zn goede naam en dat is in Azië gezichtsverlies, evenals in het openbaar kwaad worden en/of je zelfbeheersing verliezen.
zover ik weet zijn dr geen nadelen...behalve dat als je dr wilt gaan wonen, je geen strafblad mag hebben als buitenlander en je huis op naam van je thaise vriendin moet staan

---------- Toegevoegd om 03:40 ---------- De post hierboven werd geplaatst om 03:37 ----------
Als ik dat zo lees zou ik natuurlijk meteen verhuizen
kun je die goedkope kleding ook bestellen via internet? (a)
kleding op internet bestellen helaas niet

al die sjieke shit wordt achterovergedrukt en in winkelcentra verkocht...of zweelfs vervalst (waarvan je het verschil eeeecht niet ziet
)beste is gewoon er zelf heen te gaan, te passen en dan massaal in te slaan...en natuurlijk AFDINGEN!!!! de eerste keer ben ik uitgekleed...de tweede keer kon ik best redelijk goed Thais en tellen en kon ik er 40-50% van de prijs afhalen

---------- Toegevoegd om 03:45 ---------- De post hierboven werd geplaatst om 03:40 ----------
Wtf 16 000 euro? Ik ging volgende maand een andere auto kopen maar ik ga hier toch nog eens goed over nadenken, haha
Dus voor 20 euro kan je daar al heel deftig overnachten, eten enzo kost geen drol?
Juli of augustus ben ik vrij ja... september ook. Maar augustus was toch niet aan te raden wegens regen?
Ik ben meer een zwemmer![]()
eeeeh ja?
voor 10.000 heb je ze ook hoor, maar dan zit je niet mooi aan het strand maar ergens midden in de stad
vergeet niet dat 16.000 voor een thai een GODSvermogen is en dat dat gelijk staat aan een salaris van 11jaar .
augustus zit je nog safe hoor...tenzij je aan hety eind van augustus gaat. afgelopen zomer had ik nog gewoon hartje zomer

ben je een zwemmer?
komt goed uit...30 euro en je kan voor een hele dag een rondvaartbootje huren met kapitein die je overal heen vaart...vissen, snorkelen, duiken, alles kan...uitrusting gewoon aan boord
wel goed afdingen want in de toeristische plaatsen willen ze nog wel eens het onderste uit de kan halen