AndroidHealthClinic

Vakantie

• Topic Starter Topic Starter
Met 600 kom je niet ver ben ik bang. Of je moet niet zoveel eisen hebben.

Ben rond die prijs ook 10 dagen verbleven in rhodos en tenerife in prima hotels in het hoogseizoen(incl vlucht) dus kan prima.
Zit je heen- en terugreis in die 600 euro?
Willen jullie een luxueus hotel of mogen het zelfs campings of dorms zijn?
Geen campings of dorms. Echt luxe hoeft het ook niet te zijn maar geen pauper bende. Heen- en terug zit er bij in btw.
Via Ltur.com ben ik voor €600 naar het Caribisch gebied gevlogen. Als je buiten het seizoen omgaat dan zijn er best leuke dingen te vinden
Buiten het seizoen om is het inderdaad helemaal goed te doen. Wij zijn 'helaas' genoodzaakt om juli of augustus te gaan.

Ben rond die prijs ook 10 dagen verbleven in rhodos en tenerife in prima hotels in het hoogseizoen(incl vlucht) dus kan prima.

Geen campings of dorms. Echt luxe hoeft het ook niet te zijn maar geen pauper bende. Heen- en terug zit er bij in btw.

Buiten het seizoen om is het inderdaad helemaal goed te doen. Wij zijn 'helaas' genoodzaakt om juli of augustus te gaan.

Hangt van je wensen af natuurlijk.
Ik ben wat meer gesteld op privacy tijdens vakantie en niet in een massahotel. Afhankelijk van je wensen moet er dan wel wat te vinden zijn

Is die 600 euro ook inclusief eten? (vlucht + overnachten+ ontbijt +....)
Vaak is er wel een ontbijt bij..... al is het vaak wel eenvoudig wat goedkoops in de buurt te vinden als je wat wil eten.

Dit is bijvoorbeeld een leuke B&B in Cefalu op Sicilië. Is ook een leuke plaats.
http://www.booking.com/hotel/it/b-amp-b-deca2.nl.html?aid=303947;label=cefalu-hXFHrwlnIy2cL0KHRhHNAgS37581937879:pl:ta:p1270:p2:ac:ap1t1:neg:fi:tiaud-146342138710:kwd-2411820547:lp1010541:li:dec:dm;sid=2ba800f3cb4c859dbac7caa2d003c87d;dcid=1;checkin=2016-07-14;checkout=2016-07-28;dist=0;group_adults=2;room1=A,A;sb_price_type=total;srfid=cae379c60d7586a4522825be2016f5e7863d2c5aX12;type=total;ucfs=1&

• Topic Starter Topic Starter

Idd vlucht+overnachtingen.
Ontbijt is wel welkom(afgelopen jaren ook gehad) maar voorderest lekker buiten de deur.
Bedankt voor je inbreng ga er is naar kijken!

Mykonos

ik ben vroeger wel eens met de caravan naar limburg geweest. camping de vroege vogel is een aanrader hoor.

In!

Zelf ben ik wel gek op Egypte! Snorkelen daar is prachtig!:D Zakynthos ben ik afgelopen jaar geweest, is ook nice...die mixed grills!!!

Camping duin & strand

maar serious, kroatie is nice; veel cultureel erfgoed langs de kust.

Vorig jaar 14 dagen in dit http://croatia-dream-apartments.com/properties/apartment-porta-marina/ voor 780 euro (ex. vlucht en autohuur), dus voor 10 dagen zal je wel iets goedkoper uitkomen. In de buurt van vliegveld split/trogir, gunstig gelegen, maar toch super rustig. Ook makkelijk uitwijken naar Sibenik en een groot natuurpark Krka.

Laatst bewerkt:
Ik zou juist naar Egypte of Tunesie gaan lekker goedkoop :)

Molokai.

Kroatië zeker een aanrader.
Ben er vrij vaak geweest, zowel in Istrië als in Dalmatië.
Zoals benoemd zijn er de mooie natuurparken Krka en Plitvice meren.

Fleet Foxes :thumbs:

Terug
Naar boven