AndroidHealthClinic

Last-minute vakantie

Bezoekers in dit topic

Idd die tickets zijn reteduur.
 
Zou gewoon naar Thailand gaan, daar leer je zo mensen (DAMES) kennen! :p

Thailand ben ik al een keertje geweest met mijn ouders, wel mooi daar opzich, maar niets om alleen naartoe te gaan :p

Dat ticket nog niet verkocht? :D Met 800 euro kom je niet zover natuurlijk, wel leuk om even het vliegveld te zien maar dan kan je gelijk weer terug.

Wat eric zegt, met 800 kan ik beter een thaaise over laten komen vanaf amsterdam voor een weekje
 
zag laats nog een advertentie all inclusive naar curacau voor 850 voorr 1 week, maar waarschijnlijk MOET je dan met minimaal 2 pers gaan..
 
Als je geluk hebt, heb je een ticket voor €650 ofzo.. En eten en drinken etc. kost niks daar! Of je nou iets meer voor een ticket betaald en het daar weinig kost of je betaald weinig voor een ticket en het kost veel in het land..

Voor 6-8 dagen vakantie zou ik in Europa blijven..
 
Ik ga dit jaar ook naar Mallorca.. de verhalen die ik hoor zijn iig goed (in El Arenal tenminste, Palma is meer duitsers). Maar wij gaan met een grote groep vrienden dus ik weet niet hoe het is als je solo gaat.
 
Thanks boys, hier heb ik wat aan! :D
 
Albufeira schijnt ook wel leuk te zijn, in september zijn toch al die kiddo's er weg.
 
Albufeira schijnt ook wel leuk te zijn, in september zijn toch al die kiddo's er weg.

vorig jaar geweest met mijn friends... viel tegen man, nieuwe star-beach daarzo
 
Heb je geen maat waar je mee kan gaan?
 
Thanks man, ik ga even kijkje nemen.

Heb even voor je gekeken man, 1 pers is best duur maar ik heb een goedkope spot gevonden voor je, als je ''di 30-08-2011'' vertrekt hoef je maar 930 euro te betalen in je eentje... Iets boven je budgjet.. maar het is ook een 4 sterren hotel :) En een ver weg Tropisch eiland :)
 
Laatst bewerkt:
Heb je geen maat waar je mee kan gaan?

Gast, waarom denk je dat ik zoveel op dbb zit?
:fa:


Heb even voor je gekeken man, 1 pers is best duur maar ik heb een goedkope spot gevonden voor je, als je ''di 30-08-2011'' vertrekt hoef je maar 930 euro te betalen in je eentje... Iets boven je budgjet.. maar het is ook een 4 sterren hotel :)

Gruwelijk, ziet er echt netjes uit man. ik ga hier even werk van maken.
 
Zit geen gym bij dat hotel. Heb wel een gym voor je in de buurt gevonden.

Geoffrey's Gym op Franklin D. Rooseveltweg. Lijkt me niet zo heel ver daarvandaan.

[Link niet meer beschikbaar]
 
budapest blijkt het nieuwe loret de mar te zijn
 
curacao ben ik 2jaar geleden ook alleen geweest, ech relaxed daar,altijd lekker weer, lekker eten ,lekkere vrouwen :D
 
Kdenk dat Yogi onlangs naar Mallorca is geweest. Hij heeft hier een logje, misschien moet je hem maar eens vragen qua prijzen etc.
 
Back
Naar boven