AndroidHealthClinic

Valerio duikt onder op Artemiscup ???

echt geweldig vooral die poseerlessen.:P

Ik vindt dat hij best respectvol in zijn taalgebruik is geweest. en met zijn inzet was ook niks mis

Cool. Ff kijken!

Lekker chickie, met dat schattige stemmetje! Ik vin dit de leukste 'duikt onder tot nu toe!

Edit: nog leuker chickie dat hem naar het podium begeleid.

Laatst bewerkt:
vond het leuk om zien, kreeg ook al zenuwen voor binnen paar weken :s

ik heb hem ook net geizen, wel leuk in elkaar gestoken :D

ow ja dat meid met lieve stemmetje zag er wel goed uit ja :P

Nu op tv he.

Ik vondt het grappig dat hij zei.....nu is ivo als blok binnen gekomen & ik als kruimeltje...:roflol:

Hehe wat een rasecto...

Wie was die meid??? wat een kontje had ze zeg... :doggy:

Net gekeken, leuke aflevering, niks anders dan respect voor bodybuilders door Valerio.

Inderdaad een super lekker meisje was dat!

leuke aflevering! geeft toch weer een positive boost aan het BB'n

Zeker een leuke aflevering. Viel 'm toch ff vies tegen die Valerio, hoe zwaar het allemaal was, het trainen en poseren :)

Leuk dat ie aan het eind eerlijk toegeeft dat ie dat zelf echt nooit zou volhouden, al dat trainen en eten en zo.

haha vette aflevering!!

trouwens die Ivo ken ik wel, wist niet eens dat hij wedstrijden deed!

Super leuk stukkie idd. Alles in een behoorlijk positief daglicht gezet. Behalve dat hoofd van mij dat een paar keer door het beeld zweefde:P

dat chickie met dat gouden pakkie aan, wat een snoepie zeg. dat kontje en dat stemmetje..rrrrrrr :D

haha was leuke aflevering
alleen volgens mij is hier iemand nogal onzeker over zijn "willy"

Leuke aflevering, ja. Mooi dat de sport ook eens in een geheel ander daglicht gezet kan worden.

ow ja dat meid met lieve stemmetje zag er wel goed uit ja :P

Wie was die meid??? wat een kontje had ze zeg... :doggy:

Inderdaad een super lekker meisje was dat!

dat chickie met dat gouden pakkie aan, wat een snoepie zeg. dat kontje en dat stemmetje..rrrrrrr :D

De dochter van figurebabe (lid), Melany. Volgens mij is ze lid van 'dat andere' forum, al ben ik hier niet geheel zeker van.

Terug
Naar boven