Fitness Seller

Valerio duikt onder op Artemiscup ???

Hij heeft wel een mooie ader over zijn 'bicep' :D

Hahahaha! Vet!!!! GE-WEL-DIG dit! :roflol:

Hahah, mooi man. Ben nog steeds benieuwd naar de eindcut, maar zo te zien is het een goede zet geweest. Petje af voor de organisatie.

Weet iemand btw hoeveelste peter is geworden in die klasse?

tjonge jonge wat weer een optimisme..sommige mensen weten echt alles naar beneden te halen...Kijk het programma eerst eens voor er geoordeeld wordt.

Heb gehoord van betrokkenen die bij de opname's waren in Groningen dat hij het heel leuk en leerzaam vind wat er allemaal rond om een wedstrijd en de voorbereiding gebeurd....DUS LATEN WE EERST HET PROGRAMMA MAAR EENS GAAN KIJKEN ,en dan oordelen!

Ik was er anders ook zelf bij tijdens de opnames en zo geinteresseerd zat hij anders niet om zich heen te kijken. Het was gewoon aapjes kijken bij Harimau die middag!

we kenne er uren over praten mensen.. wacht ff 24 april af, dan weten we t

t*ring wat is die valerio toch dun zeg, maar ik heb er wel respect voor dat hij er zo gaat staan en hoop niet dat hij de popie jopie gaat uithangen door de sport af te kraken, zou erg jammer zijn.

Greetz Europe

volgens mij word het elke vrijdags uitgezonden, dus dat zou dan betekenen dat het op de 25ste uitgezonden word. Want de 24ste valt op een donderdag. Maar goed we wachten even af...

ja maar eerst was het op donderdag ( staat op teletekst van tmf ) maar het is vanaf vandaag verplaatst naar vrijdag. dus dat wordt inderdaad 25 april om 21:00 op TMF :D

oke top:)

was vandaag op de radio bij giel toen zei hij dat hij echt superbang was toen hij daar stond

snap het wel, best confronterende shit als je daar zo staat

TE geweldig!!!:ROFLOL:

Ik was er anders ook zelf bij tijdens de opnames en zo geinteresseerd zat hij anders niet om zich heen te kijken. Het was gewoon aapjes kijken bij Harimau die middag!

Niet geinteresseerd en aapjes te kijken?? Die gozer scheet zeven kleuren stront om het podium op te gaan!!! En hij was zeker wel geinteresseerd. Hij kwam zelf naar me toe voor wat poseertips. Hij had juist veel respect voor alle atleten. Hopelijk wordt het een positieve uitzending!

Wtf harimau, uitzending in groningen wat heb ik gemist ? Ik train ook bij Harimau en ik weet van niks :(

:roflol: Vet...Ik heb geen idee wie die Valerio is, maar het ziet er wel cool uit.

Gozer heeft 'huevos'. :D

Is aflevering al geweest ? Zo ja hij staat nog niet online bij tmf :(!

Terug
Naar boven