Fitness Seller

van 9% naar 6 hoop 5% bf

marijnmarkusse

Dutch Bodybuilder
Waardering
19
Lengte
1m85
Massa
85kg
Vetpercentage
8%
ik vindt dit soort dingen ook altijd best intresant maar ik vindt het zo weining vast voedsel ofniet? op je lage dag ook je ziet alleen maar sups staan zowat

• Topic Starter Topic Starter
jaa klopt idd vind ik ook en de kh die je eet zijn snelle.
het valt wel een keer te proberen je zit ook wel hoog in vetten.

Hoe pak,je het aan?wat voor werk doe je?kan je alles goed,innemen?

Waarom wil je dat je moet dan heel laag in carba liggen en is moelijk te onderhouden misschien leuk voor een competitie...

Mij hielp 't om droger te worden door mijn carbs vroeger te nemen. DUs niet 's avonds. Als je 's avonds traint dan daarna misschien wel wat. Maar anders niet.

's avonds gewoon op veel groenten lukt ook .

hoe wil jij het nu precies aanpakke dan kwa voeding?

ik denk dat ik gewoon dit schema ga overnemen. er zit wel wat in. ik werk in een snackbar klinkt niet heel gezond haha maar neem me eigen eten gewoon mee.. ik ga het ook in de vakantie doen want ik studeer nu nog op het cios dus ben overdag ook veel aan het sporten.. dan krijg ik gewoon te weining binnen als ik op school ook nog zwemmen heb en judo ed. als ik zo laag in me vet kom wil ik wel een fotoshoot doen lijkt me wel leuk om een keer te proberen.

ik ga in december ook kijken bij de flex cup en miss dat jaar daar op meedoen.. lijkt me zeer leuk om te doen en gelijk goede motivatie. wil ook als personal trainer aan de slag dus moet ik wel eerst een naam maken.

Schrijf je schema hier is op dan.hoe jij het precies wil pakke ben wel benieuwd

precies zoals het in de link staat (staat voeding + trainingschema)

Terug
Naar boven