XXL Nutrition

Van bulkkuur naar cutkuur

fanfinifon

Cool Novice
Waardering
6
Lengte
1m76
Massa
81kg
Vetpercentage
7%
Beste forumleden

Ik ben momenteel bezig met mijn Tren E 400mg/ew- Test E 250mg/ew kuur.. ik ben van plan deze kuur te doen voor 10 weken. tijdens mijn kuur gebruik ik eod 0.5mg adex..

Momenteel eet ik 400kcal boven onderhoud en ben behoorlijk aan het gainen.. voel de kuur namelijk juist inkicken (5de week)

Nou was mijn vraag, na deze bulk kuur wil ik meteen cutten.. Ik lees hier en daar over bridgen.. Is dat dan even off gaan na deze kuur 2 a 4 weken?.. zou ik dan moeten nakuren na mijn bulkkuur? Of moet ik bridgen met test e 125mg e/w?

Alvast erg bedankt :)

1-10 250 mg Test pw
1-10 400mg tren pw
11-15 (bridge) 125 mg (of 11-17 bridge)
En dan je volgende kuur ;) natuurlijk pas na je cut kuur een nakuur doen

Als je na de bridge weer dezelfde 10weken kuur pakt die je ervoor ook genomen hebt, dus de 250test 400tren maar dan genruik je de eerste om te cutten en de 2e om te bulken of andersom. heeft dat ook nut of moet je verschillende middelen pakken?

Als je meteen gaat cutten na een bulk kuurtje is het lastig al je gains te behouden ...

Cutten meteen naar een bulkkuur is zeer goed mogelijk, mits je doseringen hoog genoeg zijn voor spierbehoud en dan heb ik het over hoge doseringen. We zullen hier niet vanuit gaan, dan is het beter dat je bridged (2-4 weken off gaan is vrji nutteloos) en tijdens je bridge je calorieen langzaam naar beneden brengt, hierna kun je gewoon overgaan in een cut.

---------- Toegevoegd om 08:01 ---------- De post hierboven werd geplaatst om 07:59 ----------

Als je na de bridge weer dezelfde 10weken kuur pakt die je ervoor ook genomen hebt, dus de 250test 400tren maar dan genruik je de eerste om te cutten en de 2e om te bulken of andersom. heeft dat ook nut of moet je verschillende middelen pakken?

Nee hoor, is gewoon goed mogelijk. Gebruik bijna elke bulk/cut de zelfde middelen. Uiteindelijk zul je de doseringen wel moeten verhogen omdat de doseringen niet meer toereikend zijn voor de hoeveelheid massa die je wil, maar dat zal voorlopig nog niet zo zijn,

• Topic Starter Topic Starter
1-10 250 mg Test pw
1-10 400mg tren pw
11-15 (bridge) 125 mg (of 11-17 bridge)
En dan je volgende kuur ;) natuurlijk pas na je cut kuur een nakuur doen

Dankjewel, dit had ik ook ongeveer in gedachte :)

Echter ben ik aan het twijfelen, wat zou de voordelen zijn om te cutten met (400mg Tren e & 250mg Test E) tijdens mijn cut ipv gewoon enkel Test E op zeg maar 250mg e/w.. mijn doel is om geen spiermassa te verliezen, ik wil ook laag onder mijn onderhoud zitten om zo 'snel' de vet eraf te branden zonder enig spierverlies dus… alvast bedankt, apprecieer het

---------- Toegevoegd om 16:08 ---------- De post hierboven werd geplaatst om 16:06 ----------

Cutten meteen naar een bulkkuur is zeer goed mogelijk, mits je doseringen hoog genoeg zijn voor spierbehoud en dan heb ik het over hoge doseringen. We zullen hier niet vanuit gaan, dan is het beter dat je bridged (2-4 weken off gaan is vrji nutteloos) en tijdens je bridge je calorieen langzaam naar beneden brengt, hierna kun je gewoon overgaan in een cut.

---------- Toegevoegd om 08:01 ---------- De post hierboven werd geplaatst om 07:59 ----------

Nee hoor, is gewoon goed mogelijk. Gebruik bijna elke bulk/cut de zelfde middelen. Uiteindelijk zul je de doseringen wel moeten verhogen omdat de doseringen niet meer toereikend zijn voor de hoeveelheid massa die je wil, maar dat zal voorlopig nog niet zo zijn,

Is het dan zelfs mogelijk om vet te verliezen en nog steeds mss iets massa te winnen tijdens de cut? Mijn priority goal is eigelijk om het extra vet weg te krijgen tijdens deze mini bulk.. en zo veel mogelijk spiermassa te behouden.. thanks in advance :)

ik apprecieer jullie hulp mannen

Terug
Naar boven