Volg de onderstaande video samen om te zien hoe u onze site kunt installeren als een web-app op uw startscherm.
Notitie: Deze functie is mogelijk niet beschikbaar in sommige browsers.
Ik zou niet durven 
Had dan ff een ander plaatje gezocht manNiet van zo'n mode-nicht.

Inderdaad. Gezeik over dat je meer had kunnen behalen in een bepaalds tijdsbestek. En altijd dat gedram over karma. Schaf die shit af ofzo.
Obeb, waar zijn je foto's gebleven? Net stonden ze er nog..

, Eigelijk moet het verplicht worden om pas commentaar te kunnen geven als je zelf ook een foto hebt gepost. Zo kan iedereen doen alsof hij een beest van 100 kg is.
Triest!

Ik ben niet diegene wie mensen die een foto plaatsen afkraakt. Ik heb respect voor iedereen die met deze sport bezig is. De ene wat minder serieus als de ander. Ieder zijn eigen keus!
Obeb, waar zijn je foto's gebleven? Net stonden ze er nog..

)Kerel geloof me. Neem een zonnebank-kuurtje, ga veel aan cardio doen, en train alleen je abs. Binnen 2 maanden heb jij je doel bereikt.

Wow best triest dit...
Ach ja als je jezelf zo stoer vindt en door sarcastische reacties te geven en dit in je handtekening te zetten.. prima wat jij wilt.
Ik ga er verder ook maar niet op in. Als ik je hoofd zie op die foto weet ik al genoeg.
Ik train gewoon lekker door en heb plezier in datgene waar ik mee bezig ben.
(excuses voor topicvervuiling, maar ze waren toch al bezig)
Je hebt altijd commentaar op het fysiek van mensen. Maar zelf kan je geen negatief commentaar aan. Geef nou toe man, je foto's hebben er 5 minuten gestaan.ok... ik heb altijd commentaar op het fysiek van andere mensen, maar ik kan zelf geen negatief commentaar aan.
Daarom hebben mijn foto's er maar 5 minuten opgestaan.

Topic min of meer naar de kk omdat mensen alleen maar bullshit uitkramen. gezeik.
'' en.. ''huge!!''