XXL Nutrition

Van FB naar split schema

Madhja

Cool Novice
Waardering
9
Lengte
1m85
Ik heb altijd al full body workouts gedaan 3x per week maar het lijkt mij effectiever om een split schema te gebruiken zodat ik meer aandacht aan verschillende spiergroepen kan besteden. en elke dag sporten spreekt mij ook heel erg aan. Maar heb geen idee wat het beste is qua welke spieren ik bij elkaar pak en hoe ik het het beste kan opsplitsen?

Laatst bewerkt:
Kijk eens naar een ub/lb (candito bijvoorbeeld) of een ub/lb/ppl (5-daags) of eventueel ppl 2x pweek.

• Topic Starter Topic Starter
Dat zegt me allemaal niks

Ik Google Het Even Voor Je

General bulking routine van lyle mcdonald is erg goed.
Als je daarmee een upper body lower body schema mee samenstelt of van internet plukt kunnen we reageren.

Split schemas zijn kut trouwens. Kort gezegd omdat je spieren maar 48 uur optimaal groeien. Bij split heb je dan 5 dagen geen groei.

Ik Google Het Even Voor Je

General bulking routine van lyle mcdonald is erg goed.
Als je daarmee een upper body lower body schema mee samenstelt of van internet plukt kunnen we reageren.

Split schemas zijn kut trouwens. Kort gezegd omdat je spieren maar 48 uur optimaal groeien. Bij split heb je dan 5 dagen geen groei.
Gaan we hier weer een discussie starten?:D

Verder eens, na een Fullbody is de Generic Bulking Routine van McDonald denk ik een van de beste keuzes. Mooie verhouding van intensiteit en frequentie.

• Topic Starter Topic Starter
Dus komt erop neer de ene dag lower body andere dag upper body. Dan pak je toch gewoon 48 uur rust of verstoort die andere training dat dan?

Dus komt erop neer de ene dag lower body andere dag upper body. Dan pak je toch gewoon 48 uur rust of verstoort die andere training dat dan?
Maandag dinsdag rust donderdag vrijdag
Lb ub rust lb ub of
Un lb rust ub lb

Zo wordt het meestal toegepast.
Dan heb je genoeg/ niet teveel rust.

Terug
Naar boven