Alainvs
Cool Novice
- Waardering
- 5
- Lengte
- 1m73
- Massa
- 67kg
- Vetpercentage
- 16%
De zomervakantie staat voor de deur, dus ik heb (bijna) vakantie, genoeg tijd en heb daarom besloten te gaan fitnessen.
Een echt vast train- en voedingsschema heb ik (nog) niet, het enigste waar ik op het moment op let is dat ik (genoeg) eiwitten binnen krijg, dus kwark en kipfilet eet.
Wellicht kunnen jullie mij nog tips of opmerkingen geven naderhand ik bezig ben met trainen. Natuurlijk druk elke dag sticky's aan het lezen maar een reactie van iemand anders is altijd fijn.
Zoals jullie kunnen zien, is het aardig te zien dat ik ~56KG weeg, niet echt veel spiermassa aanwezig.
Doel: 60Kg wegen na de zomervakantie, ergens medio Augustus dus.
[STATS]
eerst:
Lengte : 1,71 m
Gewicht:55,0Kg
vet % : ? (misschien kunnen jullie een schatting maken?)
nu:
Gewicht:56,2Kg
vet % : ?
[/STATS]
Links oud, rechts nieuw: Ik heb niet continu door kunnen fitnessen, soms een week niet. En soms maar 1 x per week. Mijn werk en de zomertijden van de fitness kwamen niet uit met elkaar. Beetje rare foto's, I know.
Een echt vast train- en voedingsschema heb ik (nog) niet, het enigste waar ik op het moment op let is dat ik (genoeg) eiwitten binnen krijg, dus kwark en kipfilet eet.
Wellicht kunnen jullie mij nog tips of opmerkingen geven naderhand ik bezig ben met trainen. Natuurlijk druk elke dag sticky's aan het lezen maar een reactie van iemand anders is altijd fijn.
Zoals jullie kunnen zien, is het aardig te zien dat ik ~56KG weeg, niet echt veel spiermassa aanwezig.
Doel: 60Kg wegen na de zomervakantie, ergens medio Augustus dus.
[STATS]
eerst:
Gewicht:55,0Kg
vet % : ? (misschien kunnen jullie een schatting maken?)
nu:
Gewicht:56,2Kg
vet % : ?
[/STATS]
Links oud, rechts nieuw: Ik heb niet continu door kunnen fitnessen, soms een week niet. En soms maar 1 x per week. Mijn werk en de zomertijden van de fitness kwamen niet uit met elkaar. Beetje rare foto's, I know.

Laatst bewerkt:

), maar wil eerst apparaten uitproberen, misschien bevallen die ik nu uit heb gekozen mij eigenlijk helemaal niet.
.
! Het is volgens mij nog niet helemaal in verhouding.
!