Panzer VIII
Huge Freak
- Waardering
- 733
- Lengte
- 1m88
- Massa
- 86kg
- Vetpercentage
- 13%
Volg de onderstaande video samen om te zien hoe u onze site kunt installeren als een web-app op uw startscherm.
Notitie: Deze functie is mogelijk niet beschikbaar in sommige browsers.
eerste keer is altijd wat wennen.
eens je techniek hebt, komt gewicht wel
succes
.
!Inderdaad klote dat er geen begeleiding is maar als je goed zoekt/kijkt op youtube of aan de mensen daar vraagt moet het goedkomen.
En roeien is cardio idd, maar imo als opwarmen onnodig. Als opwarmen zou ik gewoon de oefening licht pakken (stel je doet normaal 8x30kg pak je eerst 10x10 en dan 6x20 of 1x30 bijvoorbeeld.)
Zou voor de oefeningen trouwens eens kijken naar de compounds benchpress, bent-over-row, overhead press, squat en deadlift). Zoek ze eens op kijk hoe ze moeten verdiep je erin en begin lekker met een lege stang. Langzaam gewicht opvoeren als je de oefening onder de knie krijgt. Compounds horen de basis van je schema (wat je ook van plan bent) te zijn.10x10 zou kunnen, maar 6x20 ben je toch al vermoeid lijkt mij. Dan is dat gewoon je oefening opbouwen. En van zwaar naar licht is volgens mij beter om je spieren te laten groeien. Verzuren en daarna door trainen toch?
Ik zie het wel, mijn werk is ook al een en al cardio lol.
... en 's avonds kwark.

!
!
, alleen na afloop van't bankdrukken ben ik ook echt KAPOT! tot nu toe is het gelukt om 1x5x40kg(+20kg bar) te doen. Dit was wel de laatste set. Maar nu doe ik 5xLeeg(opwarmen), 5x 40, 5x 50, 5x 55, 5x 50, 5x 40.
.