MuscleMeat

Contest Log (v) Van snack naar sixpack - Home edition

  • Topic starter Claire
  • Startdatum
  • Reacties 412
  • Weergaven 31K
  • Volgers 38

Bezoekers in dit topic

Status
Niet open voor verdere reacties.
Morgen D-day: meting/weging, dus ben heel benieuwd. Heb toch wat (ongeplande) cheatdays gehad...

Vandaag (gemiddelde werkdag) mijn activiteit bijgehouden:

2 x 8 km fietsen met gemiddeld tempo 18,5 km/u
21,18 km gelopen (26.142 stappen)

Rest van de avond even niets meer, ben kapot :zzz:
 
In trouwens:)
 
In, good luck!
 
De meting van vanmorgen viel me toch nog redelijk mee...

Vet %

14-01 26,13
11-02 20,48
10-03 19,58

Gewicht kg

14-01 68,8
11-02 66,9
10-03 67,0

Taille cm

14-01 82
11-02 79
10-03 78

De meeste afname bij de scapula plooi (-10 in 2 mnd) en de buik (-12 in 2 mnd). Dus al met al niet ontevreden, zeker omdat mijn vetpercentage tot vorig jaar nooit onder de 30% heeft gezeten :bang:

Calorieën nu van 1600 naar 2000 opbouwen, met verdeling K 200 E 175 en V 56.

Training aansluitend (deload)

Squat
10 x 20
10 x 30
10 x 40

Bench
10 x 20
10 x 25

Ohp
2 x 10 x 20

Stiff leg deadlift
2 x 5 x 40

Sumo deadlift
1 x 5 x 60

Schuine crunch
2 x 3 x 10
 
mooi resultaat, niet te snel dan red je het wel :)
 
Vet eraf en toch gewicht erbij. Perfect!
 
6,5% minder vet in twee maanden! En gewicht erbij! Goed bezig
 
Gisteren wat koorts gehad en verkouden, dus niet gewerkt en vanmorgen niet gesport. Timing niet slecht (deload 2.0 :roflol: ) Deze dagen vooral schooltje aan het spelen (school tm maandag dicht). Zaterdag weer vol aan de bak :flexbiceps:

Verder bij de brievenbus aan het wachten op mijn gewonnen pakket van Orangefit...iemand toevallig ervaring met hun producten?
 
Gisteren wat koorts gehad en verkouden, dus niet gewerkt en vanmorgen niet gesport. Timing niet slecht (deload 2.0 :roflol: ) Deze dagen vooral schooltje aan het spelen (school tm maandag dicht). Zaterdag weer vol aan de bak :flexbiceps:

Verder bij de brievenbus aan het wachten op mijn gewonnen pakket van Orangefit...iemand toevallig ervaring met hun producten?
Beterschap

ik gebruik Orangefit al een tijd ivm lactose intolerantie.

ik vind ze goed en lekker ook.Vaak zijn die Vegan shakes met klei. Maar deze niet.

aardbei is wel lekkerste
 
Gisteren wat koorts gehad en verkouden, dus niet gewerkt en vanmorgen niet gesport. Timing niet slecht (deload 2.0 :roflol: ) Deze dagen vooral schooltje aan het spelen (school tm maandag dicht). Zaterdag weer vol aan de bak :flexbiceps:

Verder bij de brievenbus aan het wachten op mijn gewonnen pakket van Orangefit...iemand toevallig ervaring met hun producten?
Ja wel ervaring mee. Ik vond het best wel smerig!! De eerste shakes gingen nog wel, maar dat werd met de dag erger tot ik het niet meer weg kon krijgen:barf: Dat heb ik totaal niet met de wheyshakes, dat blijft heerlijk!

Hopelijk bevalt het jou beter.
 
Vanmorgen (na de deload van afgelopen week) weer lekker getraind. En in mijn eigen (kleine) sportschool drukker dan normaal; of iedereen nog ff snel wil nu het nog kan ;) Merkte nu dat ik met 2000 kcal wel meer energie heb dan de 1600 van afgelopen weken. Na de lunch denk ik dat ik ff lekker de tuin in duik met dit weer!

Chin ups assisted
10 x
Pull ups wide assisted
5 x

Bench
2 x 6 x 35
2 x 6 x 40

Squat
1 x 6 x 50
1 x 6 x 70
2 x 6 x 80

Triset db front raise / side raise en crunch

2 x 6 x 4
2 x 6 x 5

4 x 10

Bicep curl db ss dips bw (one leg)

1 x 6 x 8
2 x 6 x 9
1 x 6 x 10

4 x 2 x 6 (ging verbazend makkelijk, al een tijdje niet gedaan)
 
Hoe erg ik er ook van baal dat de sportscholen dicht zijn: ik zie het voor mezelf wel als extra uitdaging om met wat er voor handen is aan de slag te gaan. Ik heb wel het 'geluk' dat mijn oefeningen nog niet zo zwaar zijn, dus dat ik met mijn dumbells (tot 15 kg) al een eind kom.

Komende periode:

Hammer curls/bicep curls
Tricep extensions
Db (shoulder) press
Side raises / front raises
Shrugs
Upright row / one arm row
Db back extension
Dips

Crunch / ab roll out

Squat / bulgarian split squat
(Walking) Lunges
Hip thrust

En voor chin ups/pull ups het speeltuintje in de straat ;)
Mijn sportschool geeft iedere dag op 2 momenten een online workout (wat algemener), dus dat ga ik ook eens bekijken.

Morgenochtend benieuwd wat het op mijn werk wordt (logistiek en erg afhankelijk van vrachtverkeer buitenland) :shrug:
 
Ook in!
 
Vanmorgen nog een relatief volle AH getroffen; dus weer kunnen halen wat binnen mijn voeding past ;) Net wel een leuk bericht gehad van de PT die mijn voedingsbegeleiding doet: iedereen krijgt deze maand een uur PT (en bij langdurige sluiting van de sportscholen 2 per maand) om wat extra op weg te helpen, tips voor oefeningen thuis EN ik kan dan alsnog squatten, deadliften en benchen! Ok, het is geen 4 x pw volle bak, maar alle beetjes helpen :D

De komende uren mijn dochter weer begeleiden bij haar schoolwerk en eind van de middag een (home) workout. Keep u posted.
 
Vanmorgen nog een relatief volle AH getroffen; dus weer kunnen halen wat binnen mijn voeding past ;) Net wel een leuk bericht gehad van de PT die mijn voedingsbegeleiding doet: iedereen krijgt deze maand een uur PT (en bij langdurige sluiting van de sportscholen 2 per maand) om wat extra op weg te helpen, tips voor oefeningen thuis EN ik kan dan alsnog squatten, deadliften en benchen! Ok, het is geen 4 x pw volle bak, maar alle beetjes helpen :D

De komende uren mijn dochter weer begeleiden bij haar schoolwerk en eind van de middag een (home) workout. Keep u posted.

Oh fijn dat je een uur PT krijgt! Kan toch weer wat schelen.
DBB contest home edition! :roflol:
 
Status
Niet open voor verdere reacties.
Back
Naar boven