Fitness Seller

Contest Log (v) Van snack naar sixpack - Home edition

  • Topic starter Claire
  • Startdatum
  • Reacties 412
  • Weergaven 31K
  • Volgers 38

Bezoekers in dit topic

Status
Niet open voor verdere reacties.
Dankzij het mooie weer, is de home edition uitgebreid met oefeningen in de tuin :cool:

Squats bw
3 x 10

Bulgarian split squats met db 10 kg
3 x 2 x 10

Ss planken
6 x 20 "

Dislocations (weerstandsband)
25 x

Db press (op ligbed in de tuin)
3 x 10 x 10

Ss shrugs db

3 x 10 x 10

Tricep db overhead extension

3 x 10 x 6

Ss leg push outs
3 x 10

Calf raises bw one leg
3 x 2 x 10

Ss bicep db curl
3 x 10 x 6
 
20200317_155425.jpg
 
is dat een blauwe plek? :( heb je door een ader geprikt?, antivirus natuurlijk? :p
 
Vandaag enorm stressvol op het werk geweest...als uitzendkracht is het even per week bekijken of er nog werk is :( Mezelf maar getroost door met de shitload aan bol.com bonnen een bankje te bestellen, kan ik de thuisoefeningen weer wat uitbreiden. Ook mijn Orangefit winpakket binnen gehad, dus morgen maar eens gaan uittesten!
 
Vandaag al een even zware k** dag: bankje natuurlijk nog niet geleverd (zat er in), sinds vanmorgen verhoging van 37.9 en kop vol snot. Toch maar ziekgemeld. Telefoontje van het uitzendbureau: alle uitzendcontracten worden per maandag teruggezet op 16 uur. Niet akkoord = baan kwijt. Sowieso loopt het werk enorm terug, dus ik ga me alvast maar oriënteren op hoe de aanvraag WW werkt (nog nooit kunnen gebruiken, altijd WWB).

Trainen gaat 'm nu dus niet worden; mijn gains maak ik dan wel in de keuken straks ;) Nu weer verder met het thuis les geven aan een 13 jarige puber speciaal onderwijs (=killing).
 
met verhoging gaan werken is niet ideaal, je komt gebroken thuis, en de (extra) aandacht voor je zoon schiet er dan wellicht ook bij in. Lijkt me een goede beslissing om dan thuis te blijven.
Het komt wel allemaal nu op een hoop bij jou zeg, gelukkig heb je een brede rug die de last kan dragen...

Beterschap en succes..Hang in there Claire!!
 
met verhoging gaan werken is niet ideaal, je komt gebroken thuis, en de (extra) aandacht voor je zoon schiet er dan wellicht ook bij in. Lijkt me een goede beslissing om dan thuis te blijven.
Het komt wel allemaal nu op een hoop bij jou zeg, gelukkig heb je een brede rug die de last kan dragen...

Beterschap en succes..Hang in there Claire!!

Thnx! Tis alleen wel een dochter haha. En komt zeker goed :D
 
Vandaag weer beter gelukkig, verhoging weg en niezen gestopt. Bij de Action dan toch maar ff wat aanvulling gehaald...winkel doet het netjes: voldoende afstand, max aantal klanten, handschoenen etc.
Dit is waar ik voorlopig mee aan de slag ga:
20200320_161342.jpg
 
:woot: veel succes. Bij jou hadden ze dus toch nog. Ik zie nu je berichtje. Woon jij ook in Breda?
 
rustagh bouwen, Bob de Bouwer, genoeg materiaal .... :pressing: :D
 
:woot: veel succes. Bij jou hadden ze dus toch nog. Ik zie nu je berichtje. Woon jij ook in Breda?

Roosendaal, en we hebben 2 Actions :)
 
  • Like
Waarderingen: BB_
In Breda 3, dus er is nog kans...
 
Vandaag weer beter gelukkig, verhoging weg en niezen gestopt. Bij de Action dan toch maar ff wat aanvulling gehaald...winkel doet het netjes: voldoende afstand, max aantal klanten, handschoenen etc.
Dit is waar ik voorlopig mee aan de slag ga:Bekijk bijlage 484051
Nice!!

Toen ik in de action was niet, ging allemaal tegen elkaar aan staan in de rij:mad:
 
Nice!!

Toen ik in de action was niet, ging allemaal tegen elkaar aan staan in de rij:mad:

Stond wel een oude open kucher naast de ingang, heb hem gezegd dat Magere Hein de egoïsten niet per se spaart.
 
Work-out van deze ochtend: samen met mijn dochter gedaan (zij wel met andere gewichten/weerstand). Beetje zoeken nog naar de juiste weerstand met de banden (15, 25, 35 kg en een combi ervan).

Squat (met band)
20 x bw
3 x 10 x 35

Upright row (met band)
2 x 12 x 35
1 x 12 x 60

Seated row (met band)
3 x 15 x 35

Schuine crunches
3 x 2 x 15

One arm shoulder press ss bicep curl db 10 kg
3 x 2 x 10

One leg calf raise ss dips (bank)
3 x 2 x 10

Bankje natuurlijk niet geleverd gisteren: depot van DPD alleen nog op werkdagen geopend :bang: Krijg ik (als het goed is) morgen. Krijg dan ook noghandles en een deuranker voor de banden en een springtouw...
 
Lekkere workout zo te zien. :flexbiceps:

Heb je een band van 60kg? Netjes!
 
Status
Niet open voor verdere reacties.
Back
Naar boven