Na een vorige kansloze poging tot een log en het hopeloos falen om een trainingsschema vol te houden ben ik nog steeds een vetklep met 23% vet. Ik kan wat meer gewicht tillen dan voor ik begon maar vet verliezen wilt niet lukken. Niet heel raar natuurlijk als je blijft snacken, maaltijden overslaat en trainingen overslaat om met je kont achter de computer te blijven hangen.
NO MORE!
Het wordt tijd om weer vanaf het begin te beginnen en eindelijk toe te werken naar het half goden lichaam dat ik wil
De eerste stap is een goed vol te houden "beginners" programma voor het gehele lichaam. Rippetoe lijkt mij hier uitermate geschikt voor.
Schema A:
- Bench Press
- Dead lift
- Squad
Schema B:
- Bend over Row
- Military Press
- Squad
Ma: Schema A
Wo: Schema B
Vr: Schema A
Ma: Schema B
etc.
Na elke training doe ik dan nog ongeveer een half uur cardio op de crosstrainer. Met het aankomende lekkere weer is het misschien ook wel lekker om te beginnen met hardlopen. Ik probeer minstens nog 1 keer per week op een rustdag een cardio sessie van ongeveer 45 min - 1 uur in te plannen.
Daarnaast moet ik natuurlijk ook een goed voedingsschema hebben. Ik zal mijn huidige schema eens onder de loep nemen en deze zsm. posten.
Een goed begin is het halve werk zeggen ze wel eens dus vandaag ook maar gelijk de eerste training gedaan.
Squat
1x10x20
1x8x30
1x6x50
3x5x70
Dead Lift
1x8x20
1x6x50
3x5x60
Bench Press
1x10x10
1x8x40
3x5x50
20 min. cardio.
De gewichten zijn nog beroerd. De squat kan niet heel veel hoger op het moment maar de dead lift kan volgens mij nog wel wat omhoog. Vrijdag maar eens de 70kg proberen.
Hier nog wat stats ter afsluiting:
Lengte: 1.88
Gewicht: *99kg
Vet Percentage: 23%
Lichaamstype: Volgens mij Endomorf
Ik zal eens kijken of ik morgen foto's kan maken van de huidige stand van zaken. Mind you, it ain't pretty
NO MORE!
Het wordt tijd om weer vanaf het begin te beginnen en eindelijk toe te werken naar het half goden lichaam dat ik wil

De eerste stap is een goed vol te houden "beginners" programma voor het gehele lichaam. Rippetoe lijkt mij hier uitermate geschikt voor.
Schema A:
- Bench Press
- Dead lift
- Squad
Schema B:
- Bend over Row
- Military Press
- Squad
Ma: Schema A
Wo: Schema B
Vr: Schema A
Ma: Schema B
etc.
Na elke training doe ik dan nog ongeveer een half uur cardio op de crosstrainer. Met het aankomende lekkere weer is het misschien ook wel lekker om te beginnen met hardlopen. Ik probeer minstens nog 1 keer per week op een rustdag een cardio sessie van ongeveer 45 min - 1 uur in te plannen.
Daarnaast moet ik natuurlijk ook een goed voedingsschema hebben. Ik zal mijn huidige schema eens onder de loep nemen en deze zsm. posten.
Een goed begin is het halve werk zeggen ze wel eens dus vandaag ook maar gelijk de eerste training gedaan.
Squat
1x10x20
1x8x30
1x6x50
3x5x70
Dead Lift
1x8x20
1x6x50
3x5x60
Bench Press
1x10x10
1x8x40
3x5x50
20 min. cardio.
De gewichten zijn nog beroerd. De squat kan niet heel veel hoger op het moment maar de dead lift kan volgens mij nog wel wat omhoog. Vrijdag maar eens de 70kg proberen.
Hier nog wat stats ter afsluiting:
Lengte: 1.88
Gewicht: *99kg
Vet Percentage: 23%
Lichaamstype: Volgens mij Endomorf
Ik zal eens kijken of ik morgen foto's kan maken van de huidige stand van zaken. Mind you, it ain't pretty

. Toch fijn om te zien dat het nog iets helpt allemaal