rein1992
Cool Novice
- Waardering
- 10
- Lengte
- 1m73
- Massa
- 78kg
Volg de onderstaande video samen om te zien hoe u onze site kunt installeren als een web-app op uw startscherm.
Notitie: Deze functie is mogelijk niet beschikbaar in sommige browsers.

).Grappig dat jullie hier nu over beginnen.
De blessure uit de vorige post duurde toch langer dan gedacht en heb hier bijna twee weken last van gehad waardoor ik niet heb kunnen trainen. Daarna een week niks voordat ik weer twee weken op vakantie ging. Al die tijd helemaal niks gedaan
Maandag heb ik het weer opgepakt en tot mijn verbazing kon ik op de Bench Press en op de Deadlift dezelfde gewichten hebben als 5 weken geleden (t*ring wat klinkt dat lang). Helaas moest ik door apparatuur bezetting de BP voor de DL doen waardoor ik de DL en de SQ achter elkaar moest doen. Resultaat, een rug die te zwaar belast was en gefaalde SQ sets (1x5 en 2x4).
Vandaag had ik weer gemoeten maar mijn vriendin had de uitreiking van haar master waardoor er geen tijd meer over was om de training te doen, wel balen maar hopelijk kan ik deze morgen inhalen. De spierpijn na de training van maandag was wel weer gruwelijk, zal me leren om zo lang niet te trainen (net als de cijfers op de weegschaal).

Nummertje wat mij er altijd wel weer doorheen trekt: http://www.youtube.com/watch?v=cygtypX5i8Y
Grr! Vandaag een extreem drukke dag op het werk waardoor ik niet kan trainen
Hopelijk vind ik morgen nog een gaatje om te gaan, baal er stevig van!

Volgende week weer een kans.