Volg de onderstaande video samen om te zien hoe u onze site kunt installeren als een web-app op uw startscherm.
Notitie: Deze functie is mogelijk niet beschikbaar in sommige browsers.
Ik zou die 40gr brinta van je ontbijt vervangen door 40gr whey. Carbs van 40gr brinta geven niet zoveel energie, je hebt meer aan die 40gr snelle EW in de morgen.

(om maar een voorbeeld te noemen). Soms wil het even niet met sporten. Dan laat je het sporten gewoon even zitten.
Zoals dwarvenwarrior al zei: vooruitplannen is het toverwoord. En als je een keer niet kan trainen kan je toch wel gewoon je voedingsschema aanhouden/aanpassen?Als dat een paar keer achter elkaar gebeurd raak ik het ritme kwijt en laat ik het sloffen. Moet maar eens uitzoeken hoe ik dat kan voorkomen.
Dat is dus een verkeerde mentaliteit. **** it, als men iets wil bereiken moet je toch beter je best doen. Ik wil het woord `jezelf dwingen´ niet gebruiken, omdat het dan lijkt alsof je het tegen je zin in doet, maar je moet het gewoon doen en elke keer gemotiveerd blijven (waarom doe ik dit?). Tijd vrij maken kan vrijwel altijd. Je maakt toch ook tijd vrij om naar je werk/school te gaan.
En even voor de duidelijkheid, tijd voor je werk en school is ingeroosterde tijd. Sommige mensen hebben echt weinig vrije tijd, dus die kunnen soms echt niet, alhoewel ik wel twijfel of dit bij de ts het geval is 
Soms is er gewoon even geen vrije tijd, en ik doel ook alleen op die momenten. Lees mijn andere postsEn even voor de duidelijkheid, tijd voor je werk en school is ingeroosterde tijd. Sommige mensen hebben echt weinig vrije tijd, dus die kunnen soms echt niet, alhoewel ik wel twijfel of dit bij de ts het geval is
![]()
Ben ik grotendeels met je eens allemaal. Was trouwens geen persoonlijke aanval op jou ofzo, het is dat ik steeds het woordje 'je' gebruikte.
Maar voor de TS wel belangrijk dat als het een keer niet kan, het zo snel mogelijk opgepakt moet worden ipv denken 'nu ik er toch niet mee bezig ben, kan het wachten".

Vraag aan jullie, als ik twee dagen niet heb gepost houdt het in dat ik sowieso 1 trainingssessie heb gemist, schop me dan![]()