Fitness Seller

vanavond: Docu testosterone boys NET 5 (1 bezoeker)

Bezoekers in dit topic

ja en uit het ziekenhuis:"zo jij gaat zeker lekker water drinken?" hij: "nee, mischien een ijsblokje" :P
 
Toen hij stond te poseren ging hij ook bijna van zijn stokkie! Die gezichtsuitdrukking sprak boekdelen...
 
Originally posted by rob12345
IK heb de serie ook gezien.
ik vond het wel interessant, vooral omdat het jongens zijn die ongeveer even oud zijn als mij.
Maar ik vond dat die gasten er errug goed uit zagen, vooral die jongen die op het laatst in beeld was, ( die jongen die altyd zn biceps moest showen aan de vriendinnen van zijn moeder)
Ik vond hem een beetje een soort loock hebben van Lou Ferrinigo.

ja met doie kale kop die middelzwaargewicht die had enorm veeeeeeel massa :) en goede conditie ook..

Mzzl rob.
 
Originally posted by rob12345
IK heb de serie ook gezien.
ik vond het wel interessant, vooral omdat het jongens zijn die ongeveer even oud zijn als mij.
Maar ik vond dat die gasten er errug goed uit zagen, vooral die jongen die op het laatst in beeld was, ( die jongen die altyd zn biceps moest showen aan de vriendinnen van zijn moeder)
Ik vond hem een beetje een soort loock hebben van Lou Ferrinigo.

Mzzl rob.
Nou, die gozer had wel zware gyno zeg, viel flink op
 
ff een vraagje van een leek op dit gebied. Wat is gyno?
 
Is dit ook hetzelfde als de zogeheten "bitch tits" ?

mzzl rob


Originally posted by CrocoDillon


Borstontwikkeling
 
Originally posted by Albertien
ff een vraagje van een leek op dit gebied. Wat is gyno?
Zwellen van de mannelijke borst klier achter de tepel door overdreven aromatisatie van testosterone naar estrogeen.
 
Ik vond het wel enigzins zielig voor die jongen, hij zal vast veel geld hebben uitgegeven aan zijn trainingsadviseur/dietist/begeleider, en dan weet hij nog niet eens in wat voor conditie hij op het podium moet staan.
Natuurlijk weet bijna iedereen wel die een beetje bekend is in de bb wereld hoe je er bij moet staan op het podium, en dat hij nog lang niet droog genoeg was bleek duidelijk, maar........ hij werd wel doorgelaten !,dat viel mij ook wel tegen.
Toch vond ik dat hij er goed uitzag.


Groeten rob.




Originally posted by KaLe
idd met plezier naar gekeken. Wat vonden jullie dan van die eerste knakker die op het podium voor een voorronde stond. Die "dikzak" tussen de "droogkloten"... hehe dat ie door mocht, niet te geloven. Jammer van al die gyno. helemaal op die leefdtijd.
 
Dit dus ;

[Abeelding niet meer beschikbaar]

Groet Smalluser :thumb:
 
Ik vond het wel grappig. Hij trainde nog maar een jaar en nu al zo breed. Z'n pa hoopte dat tie nog kan nken op z'n 40e.. haha :roflol:
 
Originally posted by smalluser
Dit dus ;

[Abeelding niet meer beschikbaar]

Groet Smalluser :thumb:

is dit nou een vrouw met borsthaar of een vent met tieten?

;)
 
wat t ook is t is in beide coïtusen lelijk :D
 
Ik vond het wel grappig. Hij trainde nog maar een jaar en nu al zo breed

hij trainde nu al een jaar in wedstrijdverband, dikke kans dus dat hij al langer trainde (correct me if i'm wrong)
 
Zou best kunne, werd volgens mij niet vermeld, ze zeiden alleen maar "doet nu 1 jaar aan bb"


mzzl rob





Originally posted by Pump


hij trainde nu al een jaar in wedstrijdverband, dikke kans dus dat hij al langer trainde (correct me if i'm wrong)
 
ik heb het op video staan, ik kijk er morgen nog wel naar dan weten we het zeker :D :D :D
 
Back
Naar boven