Fitness Seller

Vandaag Inside

Was na Ruud ter Weijden Barbara Barend niet even de presentatrice? Heb altijd het gevoel dat dit programma al jaren hetzelfde is qua decor etc. tot je dit weer ziet.
Ook vd Gijp was in het begin heel anders, flauw en geforceerd. Kieft is eigenlijk de enige die altijd echt zichzelf is geweest, met of zonder snuifje.
Barbara Barend presenteerde het toen Wilfred naar Talpa ging. Maar raakte uit de gratie omdat ze feiten niet wist.

Quote WvH over Gijp:

"Als ik luister naar die lach erger ik me wezenloos. Ik ken Van der Gijp al zo lang, die heeft nooit van zijn leven zo gelachen. Totdat-ie een keer zo’n neplach had in dat programma en ze dachten: hé, dat is wel leuk. Sindsdien lacht hij op die manier."

Barbara Barend presenteerde het toen Wilfred naar Talpa ging. Maar raakte uit de gratie omdat ze feiten niet wist.

Quote WvH over Gijp:

"Als ik luister naar die lach erger ik me wezenloos. Ik ken Van der Gijp al zo lang, die heeft nooit van zijn leven zo gelachen. Totdat-ie een keer zo’n neplach had in dat programma en ze dachten: hé, dat is wel leuk. Sindsdien lacht hij op die manier."

Je hebt ze die thuis voor de buis er helemaal in mee gaan

Hoe zou er in Engeland of Duitsland gereageerd worden als iemand zo gaat analyseren, die kunnen dit thuis toch niet kijken zonder in de lach te schieten? :D

Ik bedoel als hij met anekdotes komt en al loopt te lachen voordat de clue bekend is.

Quote WvH over Gijp:

Valt wel mee zo te zien. Kijk maar vanaf 5.00.

• Topic Starter Topic Starter
  • #2.048
Ik kan Willem niet meer serieus nemen sinds ik weet waarom hij thuisbleef in 1978.

• #2.052

Oké Giel, dank je.

Worp's finest en Jorien doen leuk mee

Kunnen toch in die tent gaan zitten waar Humberto dat gare late night presenteerde? :thinking:

En maar nieuwtjes zoeken om maar in de picture te blijven.

Max Clifford is dood maar men heeft veel van hem geleerd :thinking:

• #2.060
Derksen laat in ieder geval een mooie erfenis achter voor z'n dochters.

Terug
Naar boven