Fitness Seller

Jupiler Pro League (BE)

Bezoekers in dit topic

Let's goooooooooo
 
Hoop dat Antwerp competitie wint. Gun het Overmars wel. Wat zijn de titelkansen, connaisseurs?
 
Hoop dat Antwerp competitie wint. Gun het Overmars wel. Wat zijn de titelkansen, connaisseurs?
Top 4. Anderlecht/Club Brugge/ Antwerpen en misschien eentje die anders nooit mee doet voor de top.

Ik zie Union hun sprookje niet herhalen.
 
Zie ze los over de chokers van Genk gaan. Gun het ze ook.
 
Zie ze los over de chokers van Genk gaan. Gun het ze ook.
Dat zeker. Veel sympathie voor hun. Had Vanzeir wel liever zien blijven.
 
  • Heart
Waarderingen: mat
Vanzeir ligt zwaar onder vuur bij de NY Bulls. Misschien is hij wel heel snel terug. 🤭
 
  • Heart
Waarderingen: mat
Dan wordt het zeker Antwerp :D
 
Horen jullie daar weleens wat van Dickpick Marc in de media?
 
Bordelen genoeg in Antwerpen alwaar hij kleine Marc kan laten zien.
 
Zou mooi zijn als Van Bommel kampioen wordt. De beker heeft ‘ie al gewonnen dacht ik laatst ergens gezien te hebben?

Vind Van Bommel een chille kerel en gun het hem van harte. Hoe ze destijds bij PSV met hem zijn omgegaan is belachelijk.
 
Zou mooi zijn als Van Bommel kampioen wordt. De beker heeft ‘ie al gewonnen dacht ik laatst ergens gezien te hebben?

Vind Van Bommel een chille kerel en gun het hem van harte. Hoe ze destijds bij PSV met hem zijn omgegaan is belachelijk.
Maar ik gun het Polleke plastiek niet
 
Raamprostitutie... Ik moet er niet aan denken. In Gent hebben ze het ook. De Chaussée d'Amour in Wevelgem (bordelen) hebben ze compleet gedecimeerd. Van meer dan 25 bordelen, schat ik, blijven er nu nog twee over.
 
Raamprostitutie... Ik moet er niet aan denken. In Gent hebben ze het ook. De Chaussée d'Amour in Wevelgem (bordelen) hebben ze compleet gedecimeerd. Van meer dan 25 bordelen, schat ik, blijven er nu nog twee over.
Was daar met mn ex. Zag een geil mokkeltje jaar of 20. Achteraf gezien had ik r gewoon moeten neuken met mn johnson en schijt hebben aan mn ex
 
Een beetje klasse, vriend. We gaan niet vreemd. (althans, we geven het niet toe)
 
Dat zij dr gewoon bij staat te huilen
 
Back
Naar boven