XXL Nutrition

Vandaag Inside

Dat junior slecht tegen kritiek kan is al langer bekend.

https://rr2018.avrotros.nl/#

Screenshot_20190131-194842_Chrome.jpg

Ik stem op vroege vogels

Trouwens, niet gedaan. Moet weer via mail op link klikken. Wil die spam shit niet.

Veel van die nieuwe BN'ertjes hebben hier last van. Waarschijnlijk nog nooit kritiek gehad in hun leven, al gaat het om de kleur van hun schoenveter ze hebben nog geen eelt.
Hebben waarschijnlijk alleen hielenlikkers als vrienden.

1958
VTBL
167.000

Hey Humberto!
tenor.gif

haha die laatste zin van Derksen was goed.

Kunnen jullie Veronica Inside van vanavond wel terugkijken? Hij laadt bij mij niet.

Nevermind doet het nu wel.

Ik mag d*ck Advocaat :treuren:

Wat vinden jullie van vdVaart?
Gaat toch niet gebeuren, maar lijkt mij een perfecte toevoeging aan tafel. Toch wat humor, durft kritiek te geven.

Wat vinden jullie van vdVaart?
Gaat toch niet gebeuren, maar lijkt mij een perfecte toevoeging aan tafel. Toch wat humor, durft kritiek te geven.

Vervelende vent. Nooit een interessante insteek. Geen humor. Vervelend stemmetje en geen zelfspot. Wormvormig aanhangel van de even oninteressante Tom Egbers.

Kieft 4 life

Laatst bewerkt:
Troefkaart Kuyt wordt weer uit de hoge hoed getoverd

Vervelende vent. Nooit een interessante insteek. Geen humor. Vervelend stemmetje en geen zelfspot. Wormvormig aanhangel van de even oninteressante Tom Egbers.

Kieft 4 life

Oh zie hem heel anders. Zelfspot wat minder uiteraard.
Het ego blijft nog te hoog op deze leeftijd voor de nodige zelfspot. Heeft deze generatie dat nog meer dan de jaren '90 generatie? De Boertjes, Davids, Seedorf etc waren ook nooit op zelfspot te betrappen en konden totaal niet tegen kritiek.

Calyptus postte een keertje over het cafègevoel dat bij veronica inside hoort.

Mensen als Brusselmans en Boskamp passen in dat plaatje.

Figuren als Schelvis (al mag ik hem graag) en die vdVaart passen er gewoon niet tussen. Raf komt alleen maar los bij zn pa in 'de wagen'. Verder is het maar een dooie.

Terug
Naar boven