XXL Nutrition

Vandaag Inside

Gijp kon zijn eigen gezin niet eens thuis hebben. Dan is er idd wel meer aan de hand.

Overigens kan je toch ook een balans vinden het hoeft toch niet of of te zijn.

Ja zo'n balans is nodig, maar wel lastig om samen op één lijn te zitten.
Zelf zou ik helemaal gek worden om niet dat vrije gevoel te hebben, zou al gek worden als iemand mij verteld dat er een week lang om 18.00 aan tafel gegeten moet worden. Terwijl 9 vd 10 personen dit de gewoonste zaak van de wereld vinden. Ik herken de Gijp trekjes wel in mezelf, maar niet zo extreem als hij.

Zelf zou ik helemaal gek worden om niet dat vrije gevoel te hebben, zou al gek worden als iemand mij verteld dat er een week lang om 18.00 aan tafel gegeten moet worden. Terwijl 9 vd 10 personen dit de gewoonste zaak van de wereld vinden. Ik herken de Gijp trekjes wel in mezelf, maar niet zo extreem als hij.
Dan zoek je toch iemand die niet elke dag stipt om 18.00 aan tafel wilt zitten? Zijn er genoeg. Althans ik heb zo iemand nog nooit ontmoet in de relationele sfeer die dat per se wilt. Ook niet dat ik niet weg zou mogen, of iets voor mijzelf zou mogen doen. Daar moet je misschien zelf ook eerlijk in zijn vanaf het begin maar het is toch een soort van samenwerking in plaats van ik claim de ander wanneer het mij uitkomt. Dat werkt verstikkend. Veel van die voetballers zitten volgens mij vast in een soort dwanghandeling. Hele leven draait om zichzelf. Dat zijn ze gewend vanuit sport en daar kom je misschien moeilijk van los, hou je wellicht een tic aan over.

Dan zoek je toch iemand die niet elke dag stipt om 18.00 aan tafel wilt zitten? Zijn er genoeg. Althans ik heb zo iemand nog nooit ontmoet in de relationele sfeer die dat per se wilt. Ook niet dat ik niet weg zou mogen, of iets voor mijzelf zou mogen doen. Daar moet je misschien zelf ook eerlijk in zijn vanaf het begin maar het is toch een soort van samenwerking in plaats van ik claim de ander wanneer het mij uitkomt. Dat werkt verstikkend.

Het zijn wel lastige mensen, die types zoals ik die niks willen qua verplichting. Geen verjaardagen, geen kerst, geen vaste tijden voor eten etc. Ik moet echt vrij kunnen bepalen wat ik wil en wanneer. Meestal doe je het dan toch wel voor de ander, maar belangrijk is dan dat het uit eigen vrije wil is. Als ik geen zin heb om naar een verjaardag van persoon X te gaan dan ga ik niet en wil ik geen gezeik dat ik mee MOET. De kans dat ik mee ga is groot, maar wil dat zelf tot het laatste moment kunnen bepalen. Het wonder is wel dat ik al 10 jaar samen nu, maar vroeger ging dat toch wel erg lastig allemaal met andere vrouwen.

Het zijn wel lastige mensen, die types zoals ik die niks willen qua verplichting. Geen verjaardagen, geen kerst, geen vaste tijden voor eten etc. Ik moet echt vrij kunnen bepalen wat ik wil en wanneer. Meestal doe je het dan toch wel voor de ander, maar belangrijk is dan dat het uit eigen vrije wil is. Als ik geen zin heb om naar een verjaardag van persoon X te gaan dan ga ik niet en wil ik geen gezeik dat ik mee MOET. De kans dat ik mee ga is groot, maar wil dat zelf tot het laatste moment kunnen bepalen. Het wonder is wel dat ik al 10 jaar samen nu, maar vroeger ging dat toch wel erg lastig allemaal met andere vrouwen.
En als je er dan eenmaal bent, is het dan te doen en enigszins gezellig? Of een groot afzien?
Meestal toch eerder het eerste of niet? Volgens mij is het bij jou heel belangrijk hoe het gevraagd en gebracht wordt. Geen gezeur. Dat is een beetje een mannendingetje.
Nu dat je al bijna 10 jaar samenwoont is het toch prima te doen of niet? Of zou je echt op afstand willen latten?

Ik zie meestal op tegen de voorbereiding, als ik eenmaal ergens ben zorg ik wel dat ik mijzelf vermaak. Ben toch een volwassen vent geen knulletje. Is het niks is het niks ook goed dan ga ik eerder.

En als je er dan eenmaal bent, is het dan te doen en enigszins gezellig? Of een groot afzien?
Meestal toch eerder het eerste of niet? Volgens mij is het bij jou heel belangrijk hoe het gevraagd en gebracht wordt. Geen gezeur. Dat is een beetje een mannendingetje.
Nu dat je al bijna 10 jaar samenwoont is het toch prima te doen of niet? Of zou je echt op afstand willen latten?

Ik zie meestal op tegen de voorbereiding, als ik eenmaal ergens ben zorg ik wel dat ik mijzelf vermaak. Ben toch een volwassen vent geen knulletje. Is het niks is het niks ook goed dan ga ik eerder.

Dat klopt wel, zeggen dat het leuk is als ik mee ga maar het zelf moet weten is de kans een stuk groter dat ik ga en nog vrolijk ben ook. Krijg ik dat gelul met je moet toch wel mee want dat is belangrijk etc. dan zie ik er tegen op en zit ik de hele dag op de klok te kijken hoeveel vrije uren er nog resten, bedoel je dat met de voorbereiding?
Maar een relatie dat wanneer je thuis bent, altijd samen de tijd spendeert dat kan ik mij niet voorstellen. Ik kan ook veel genieten van het alleen zijn, mijn vriendin heeft dat ook.

Op afstand latten is denk ik ook niks, In mijn omgeving latten er wel veel mensen, maar dat gaat behoorlijk stroef als ik het zo af en toe hoor. Vraag me in dat geval wel af of je elkaar wel leuk genoeg vind of dat het niet eerder tijdverdrijf is met een beetje neuken. Maar begrijp wel dat je niet meteen bij elkaar intrekt als je elkaar nog geen jaar kent.

Dat klopt wel, zeggen dat het leuk is als ik mee ga maar het zelf moet weten is de kans een stuk groter dat ik ga en nog vrolijk ben ook. Krijg ik dat gelul met je moet toch wel mee want dat is belangrijk etc. dan zie ik er tegen op en zit ik de hele dag op de klok te kijken hoeveel vrije uren er nog resten, bedoel je dat met de voorbereiding?
Maar een relatie dat wanneer je thuis bent, altijd samen de tijd spendeert dat kan ik mij niet voorstellen. Ik kan ook veel genieten van het alleen zijn, mijn vriendin heeft dat ook.

Op afstand latten is denk ik ook niks, In mijn omgeving latten er wel veel mensen, maar dat gaat behoorlijk stroef als ik het zo af en toe hoor. Vraag me in dat geval wel af of je elkaar wel leuk genoeg vind of dat het niet eerder tijdverdrijf is met een beetje neuken. Maar begrijp wel dat je niet meteen bij elkaar intrekt als je elkaar nog geen jaar kent.
Ja precies ik hoor gewoon lijkt mij gezellig als we daar of daar naartoe gaan maar je moet het zelf weten als je geen zin hebt ook goed ik overleg het even. De helft van de voorstellen heb ik idd geen zin. Dat is dan ook echt geen probleem, niet dat iemand zegt is geen probleem en later krijg je het ineens voor de voeten. Op afstand latten klinkt dan soms zo voordelig voor de ander maar er zijn wel zwaarwegende nadelen. Die ik dan hoor. Volgens mij is er ook een behoorlijke groep die faalangst heeft o.i.d, of een hypochondrische neuroot zoals Gijp.

Zolang je maar geen Kieft trekjes bij jezelf herkent is het goed

Zolang je maar geen Kieft trekjes bij jezelf herkent is het goed
Via via vernomen dat die Kieft wel een echte smeerlap was in zijn gebruikerstijd. Schijnt lijnen getrokken te hebben die je normaliter op het voetbalveld ziet - lol. Mag 'm wel.

Derksen overweeg VVD.

Welke partij heeft hij nou niet genoemd? :emo:

• Topic Starter Topic Starter
  • #2.735
PVV ("Heino Wilders) & DENK

Durft ie niet. Hij heeft geen zin in een Haye van der Heydentje

Helene past er niet bij.

Verder weer allemaal open deuren

Man bijt hond inside

Derksen overweeg VVD.

Welke partij heeft hij nou niet genoemd? :emo:
Hij kan moeilijk bij FvD blijven, met proleet Baudet :roflol:
Wat zei hij er eigenlijk over?
Was het wat? Nog leuke sound bites?
Zie dit nu pas.
Weet ik niet goed meer. Het is zoals je het verwacht. Kreeg zelf de indruk dat hij er meer uit had kunnen halen, als hij tenminste discipline op kon brengen zoals de serieuze jongens (Gullit enzovoorts). Hij kijkt of keek wel op tegen Gullit.

Terug
Naar boven