Fitness Seller

Vandaag Inside

Zei dat van de week tegen mn moeder dat die griet van Marijnnisen wat met Slagter had. Dat lachje van haar had ik al in eeuwen niet meer gehoord toen ik dat zei.

• Topic Starter Topic Starter
  • #2.788
Ik had ooit een juf, en haar achternaam was van reeth. :o (twijfel nu zelfs een beetje of die H eraan plakte)

Ja, en hier heb je een familie met een hoop dochters met de achternaam Pijper.

Basisschoolhumor

• #2.790
Pijper... Peiper... Joachim Peiper! *een Godwin is zo gemaakt*

Geen moment aan gedacht......

Ja, en hier heb je een familie met een hoop dochters met de achternaam Pijper.

Basisschoolhumor

Met humor is het belangrijkste wanneer, hoe en met wie je het verteld. Dan kan je zelfs lachen om Frans de Kat :D Ik zou er waarschijnlijk niet om kunnen lachen als Claudia de Breij of Andy van der Meijde dit zou vertellen.

Zet Waterreus en Bruggink aan een tafel met op een briefje met de beste voorzetten voor wat inkoppertjes en er zal ook niks uit komen.

Wat een gezeik vanavond om die Brama. t*ring heej

• #2.794
Toen Genee eens vroeg wat Derksen tegen tegenstanders zei om ze uit hun spel te halen.

"Zit je zus nog onder die neon buis?" (of zoiets)

Zijn politieke voorkeur ligt aan de rechterkant van het spectrum; in 2012 verklaarde Derksen na jarenlang VVD-stemmer te zijn geweest, over te stappen naar D66.[22][23] In 2018 sympathiseerde hij openlijk met Forum voor Democratie door als gast op haar partijcongres in de RAI Amsterdam zijn stem toe te zeggen.[24] Desondanks omschreef Derksen partijleider Thierry Baudet als "een zeldzaam zelfingenomen kwal" en "een engerd".[25]

Vreemde vogel is het toch ook met zn gegeil op D66
Volgens mij kon die destijds wel opschieten met Pechtold bij die talkshowtjes.

Kreeg ie vast geld voor ofzo

• #2.798
Stemde hij niet links in z'n gemeente destijds?

Johan heeft het over Sjon

Terug
Naar boven