AndroidHealthClinic

Vandaag Inside

Ik gooide hem altijd uit omdat ik daar vaak verder mee kwam en accurater :roflol: maar gestopt met keepen in begin b jeugd om daarna tot de senioren in de spits te staan.

Idem, zo heb je een echt wapen op de counter.

Ik heb het tot 2de keeper in 3de nationale geschopt met een club van Hans Kraaij, zelfs met een voormalig Nederlands international gespeeld,

Wil je ook zeggen wie?

Johnny Dusbaba heeft bij Niklaas gespeeld maar dat was volgens mij voor C's tijd en toen heette het Sint-Niklase.

Die naam is helemaal uit mijn systeem verdwenen. Maar komt wel weer wat boven. Vitesse had toen wel goed team: Latuheru, Van den Brom, Sturing, Eijer. Laatste moest stoppen met voetballen ivm MS.

• Topic Starter Topic Starter
Altijd dat gemekker over zijn moeder, ik word er moe van.

Blijft leuk om dat jankhoofd van Guy Verhofstadt Bert van der Veer te zien als Derksen en Genee hem op zijn plek zetten.

• Topic Starter Topic Starter
Nee, The Voice is pas origineel. Een format dat in 100+ landen op de buis is.

:hahaha:

Ouwe zuipschuit die Van der Veer heeft er al een paar pikketanussies op voordat hij aanschuift bij DWDD/Pauw heb ik me laten vertellen.

Derksen treedt volgende week op in het theater vlakbij. Blijkt dat hij verhalen gaat vertellen over de Nederpop van vroeger. Denk dat het meer iets is voor babyboomers. Ik hou niet van Muskee en Cuby.

Is trouwens anders

[Link niet meer beschikbaar]

Komen ook muzikanten langs.

Terug
Naar boven