AndroidHealthClinic

Vandaag Inside

• Topic Starter Topic Starter
Je zou er nochtans van versteld staan welke grote namen zich aanbieden achter de schermen.

Koeman: Oranje is onmogelijk

Ja grote namen, het zal wel. Van mij hoeft dat ook niet als trainer, overrated. Stel desnoods een duo aan. Of zet eerst een andere organisatie neer bij de KNVB en laat die een verstandige keus maken. die Meulensteen staat goed bekend, kan die er bijnemen. Zo zullen er meer zijn voor op veld, prima toch.

Laatst bewerkt:
Ik had toch twee keer nagedacht wanneer de naam van Marcello Lippi voorbij was gekomen. (België)

Laatst bewerkt:
Een aansprekende (grote) naam spreekt tot de verbeelding maar stel er is eigenlijk een geschiktere kandidaat dan moet er niet omwille van de naam toch gekozen worden voor de grote naam, neem dan een grote naam erbij. Prima qua uithangbord, ontzag bij spelers, netwerk en ervaring. Per se in de rol van (veld)trainer hoeft niet wat mij betreft.

Koeman gaat sowieso geen bondscoach worden zolang van Gaal daar misschien komt te zitten. Die twee gaan niet goed met elkaar.
Buiten dat zou geen weldenkend mens onder het 'bestuur' vol met lichtgewichten, met als klap op de vuurpijl van Breukelen als TD, moeten willen werken.

@6:06 - Goede moustache

Laatst bewerkt:
Heb de indruk dat hij Barcelona niet vaak meer ziet spelen.

Ze hebben 5x de CL gewonnen toen hij voorzitter was. (waarvan 2 met Seedorf)

giphy.gif

Gister het eerste kwartier gemist, maar geen filmpjes (matchfixing, winnen, vuile kl***zak, etc.) de gehele uitzending of wel?

Geen enkel filmpje inderdaad.

Heerlijk

Weer de filmpjes alleen matchfixing, vermoeden van matchfixing doen ze niet meer..

Ze laten hem ook niet meer zien, aan Wilfred te horen. Leek er even op in te willen gaan maar ging vervolgens door naar een ander onderwerp nog..

Waarschijnlijk omdat de matchfixing man huilend bij omroep brabant is geweest..

Bij deze.

IMG_4016.PNG

IMG_4017.PNG

IMG_4018.PNG

Dat interview toen Anastasiou zat te brabbelen voor de camera wouden ze ook een terugkerend filmpje van maken. Was maar 1 uitzending.

Terug
Naar boven