MuscleMeat

Vandaag Inside

vreemde vogel

Als ik stop hebben we ongeveer 1.080 uitzendingen gemaakt. Was het allemaal goed en fantastisch?", keek Tan al terug. "Nee. Maar was het met liefde en passie gemaakt door medewerkers die er alles voor hebben gegeven? Ja. Daarom zeg ik met trots oké, het is tijd voor wat anders."

WTF ,stomme arrogante kerel,

je hebt keihard gefaald , een kritiekloos programma gemaakt met te weinig kijkcijfers en daar draait het om paardenlul ,het is geen Leger des Heils,

ik zal voortaan ook niet aan de productie denken bij mijn werkgever maar wel nog steeds met veel liefde en passie gaan werken,

ik denk dat mijn baas na een week vraagt om dan maar met veel liefde en passie in de WW te gaan :roflol:

En nu gaat Twan Huys het doen, lol.

Profiel waar ze naar zochten: Anti- Wilders slash Baudet slash Trump.

Ach joh, heeft hij meer tijd om stiekem bij Dionne langs te gaan. Elk nadeel hep zijn voordeel.

Tan moest ook even huilen..

Samenvatting voor zover ik het begrijp:
-Unilever koopt een uurtje televisie in bij RTL,
-in het 'praat'programma worden NBN-ers neergezet (Nauwelijks bekende nederlanders), die vooraf ingestudeerde reacties geven,
Als presentator vond RTL een jonge, enthousiaste knul die ook nog eens een kleurtje heeft.
- Na een aantal jaren, en een paar uitvluchtjes van de presentator (zijn 'roots' opzoeken in de dans en muziek) blijken de NBN-ers op te zijn en valt het programma in herhalingen.
-Unilever / RTL merkt dat de inkomsten teruglopen dus wordt de presentator gewipt voor een andere 'belofte' .

Zoiets.

EEnzame SchizofrEEN | 01-03-18 | 09:27

:roflol: zou nog wel eens voor een groot deel kunnen kloppen

Tsja, het leek me wel mooi als Wilfred Genee het stokje overnam. Geheid dat je dan kritische tv hebt. Maar die zal wel té kritisch zijn voor RTL begrippen. Ook prima dat hij dan langer bij VI blijft.

Tan naar VI en Wilfred naar Nieuwzuur.

• Topic Starter Topic Starter
  • #1.692
Twan Huys...

Robert-DeNiro-Laughing-Awards-Ceremony.gif

Tan of Twan, beide zo politiek correct dat het pijn aan de ogen doet. Maar, ik laat mij graag verbazen. We gaan het meemaken.

MfJOnAh.gif

DWDD gaat er over

NPO 1 - Live tv

Denk dat je ff moet wachten tot vanavond dat je alles terug kan kijken

Hij doet het! Thnx bruh.

Gerard Joling tafelheerdame? Haha is dat nieuw. Zit die ene met de piepstem, en een hoofd waarbij je naar 112 zou bellen als die bij een kleuterspeelplaas zou hangen, er nog.
Joling heeft natuurlijk geen kritiek op Tan. Heeft veel promotie aan hem te danken. Jean-Pierre Geelen was vals beschuldigd in zake pedofilie door Prem ooit.

Terug
Naar boven