Psvcr7
Ripped Bodybuilder
- Waardering
- 1.993
- Lengte
- 1m85
- Massa
- 86kg
Ik erger me niet gauw aan mensen maar wat een kwal is dat zeg

Volg de onderstaande video samen om te zien hoe u onze site kunt installeren als een web-app op uw startscherm.
Notitie: Deze functie is mogelijk niet beschikbaar in sommige browsers.
Ik erger me niet gauw aan mensen maar wat een kwal is dat zeg

Ik erger me niet gauw aan mensen maar wat een kwal is dat zeg![]()
Net zoals zijn zaalvoetbal skills.De ideale vervanger voor Derksen. Laat Kieft eerst lekker zijn contract uitdienen- schulden afbetalen en wat geld op de bank zetten. Kan die daarna lekker ouwehoeren met de mannen.
Lekker een beetje snuiven in de pauzes.De ideale vervanger voor Derksen. Laat Kieft eerst lekker zijn contract uitdienen- schulden afbetalen en wat geld op de bank zetten. Kan die daarna lekker ouwehoeren met de mannen.
Geweldige voetballer & persoonlijkheid. Ze zullen het wel weer bijgelegd hebben. Dat is vaker met Derksen zo, vinden anderen ook opmerkelijk. Derksen kan iemand tot op het bot beledigen en afbranden, om een poos later met die persoon aan de bar te zitten of thuis te eten. Als je in het kritiek geven zuiver bent kan je het in princpe ook wel waarderen, wanneer het gaat over een bepaald functioneren. Derksen zegt er ook vaak bij waar het om gaat, en dat het best een aardig persoon verder is maar geen verstand heeft van zus of zo.En jaren later zit Dil bij Derksen te zwammen
Zou denken rot op met die vent