- Waardering
- 15.917
Volg de onderstaande video samen om te zien hoe u onze site kunt installeren als een web-app op uw startscherm.
Notitie: Deze functie is mogelijk niet beschikbaar in sommige browsers.
Op ADE moddervet. Moeten even meeten daar man.
Dockyard. De line-up met het beukwerk valt wel tegenWelk feestje pak je op ADE? Ik ga zelf Paradise x Loveland
Is toch goe
Kuiten train ik niet meer. Als ik ze nu aanspan zie je ze goed zitten, dat is wel nice aan dik zijnPrecies toch redelijk wat spiermassa op je benen door dit dik worden. Merk je het ook aan de kuiten dat ze nu wel groot worden door dik te zijn?
Kuiten train ik niet meer. Als ik ze nu aanspan zie je ze goed zitten, dat is wel nice aan dik zijn
Precies toch redelijk wat spiermassa op je benen door dit dik worden. Merk je het ook aan de kuiten dat ze nu wel groot worden door dik te zijn?
Ik was achteraf gezien op 106kg bw wel dik en helaas zijn mijn kuiten alsnog helemaal kut
Ik ben benieuwd of je er wat mee kunt. Laat het t.z.t. nog maar even horen.Topper! Ga ik bekijken. Maar goed dat je niet van het forum verdwenen bent![]()
Ga er meteen mee aan de slag. Zaterdag RDL op het menuIk ben benieuwd of je er wat mee kunt. Laat het t.z.t. nog maar even horen.

Werd je uitvoering ook duidelijk anders na het opvolgen van die cues van Helms?RDL ging goed. Wat filmpjes bekeken, ook o.a. die van Eric Helms (@imnewhere ). Eerste set ging easy, tweede set gewicht erbij en uiteindelijk +10 kg op het voorgaande gewicht gedaan. Voel alsnog niet erg de hamstrings werken. Rug voel ik nihil.

Niet zozeer een hele andere uitvoering. Uitvoering was al goed, alleen miste ik stretch en voelde ik veel de onderrug. Na het zien van het filmpje het e.e.a. geprobeerd en daarnaast nog een cue van Mike Israetel (kantelen van bekken).Werd je uitvoering ook duidelijk anders na het opvolgen van die cues van Helms?
Voelde je een goede stretch in de hamstrings onderin de beweging?
En de spierpijn in de hamstrings is misschien vandaag nog op komen zetten?![]()
2023 hotdog eet contestUpdate:
Plan gemaakt voor de lange termijn i.p.v. doelloos aan de slag te gaan.
Mini-cutten t/m de week voor kerst. Daarna een kleine bulk, om daarna te cutten en in de zomer (eindelijk) shredded rondlopen. Vervolgens een lange bulk en dan is het doel om in 2023 het podium op te gaan.

Waarom weer cutten? Een mini cut kan prima maar weer naar 85kg gaan blijft er echt niets van je over, zo dik ben je niet.Update
Plan gemaakt voor de lange termijn i.p.v. doelloos aan de slag te gaan.
Mini-cutten t/m de week voor kerst. Doel is de 85kg aan te tikken. Dus dat is -15 kg. Let's go. Daarna een kleine bulk, om daarna te cutten en in de zomer (eindelijk) shredded rondlopen. Vervolgens een lange bulk en dan is het doel om in 2023 het podium op te gaan.
Leuke uitdaging. Dan kan ik daarna een bulk te doen, om vervolgens niet al te veel te hoeven cutten om voor de zomer shredded te zijn. Dan kan ik in de zomer rustig aan bulken voor een jaar.Waarom weer cutten? Een mini cut kan prima maar weer naar 85kg gaan blijft er echt niets van je over, zo dik ben je niet.
Kerst is over ruim 10 weken al. Minus 15 kg in 10 weken is 1½ kg per week. Dat is best agressief cutten. Ben je niet bang daarmee ook spiermassa verliezen? Bovendien heb ik een ander beeld bij een minicut. Correct me if I'm wrong, maar daarbij denk ik aan een cut van hooguit een paar weken.Mini-cutten t/m de week voor kerst. Doel is de 85kg aan te tikken. Dus dat is -15 kg.
Denk jij echt aan dat soort dingen? Hij is niet dik maar heeft genoeg vet massa dus al valt hij af komt hij er droger uit en je ziet meer spier al levert hij iets inKerst is over ruim 10 weken al. Minus 15 kg in 10 weken is 1½ kg per week. Dat is best agressief cutten. Ben je niet bang daarmee ook spiermassa verliezen? Bovendien heb ik een ander beeld bij een minicut. Correct me if I'm wrong, maar daarbij denk ik aan een cut van hooguit een paar weken.