AndroidHealthClinic

Vaskoworld to Maskoworld🎡

Op ade een shredded c*nt dus

• Sad
Waarderingen: Onit
Welk feestje pak je op ADE? Ik ga zelf Paradise x Loveland

Precies toch redelijk wat spiermassa op je benen door dit dik worden. Merk je het ook aan de kuiten dat ze nu wel groot worden door dik te zijn?

• Like
  • Topic Starter Topic Starter
Precies toch redelijk wat spiermassa op je benen door dit dik worden. Merk je het ook aan de kuiten dat ze nu wel groot worden door dik te zijn?
Kuiten train ik niet meer. Als ik ze nu aanspan zie je ze goed zitten, dat is wel nice aan dik zijn

• Like
Finito. Deze week ging prima.

Training
De trainingen gingen goed.

1633804592902.png

Wat tweaks gedaan op bepaalde oefeningen. Helaas weer een 'niggle' in m'n rechter schouder bij het uitvoeren van de D-handles pec dec. Gebeurd vaker. Lijk de machine niet op de juiste hoogte af te kunnen stellen. Komende week maar weer even kijken welke hoogte ik moet instellen. Begint irritant te worden.

RDL ging goed. Wat filmpjes bekeken, ook o.a. die van Eric Helms (@imnewhere ). Eerste set ging easy, tweede set gewicht erbij en uiteindelijk +10 kg op het voorgaande gewicht gedaan. Voel alsnog niet erg de hamstrings werken. Rug voel ik nihil.

Gewicht
Gestegen. :clown:

Voeding
Vicieuze cirkel blijft zich herhalen, waardoor ik blijf hangen in slechte gewoonten. Heb van @hoxyz hulp gehad voor een schema.

1633804890983.png

Verder minder 'huilen' en actie ondernemen. Doelen behaal je niet zonder er iets voor te doen. Als het makkelijk was, dan kon iedereen het.

Komende week trainen op ma, di, do en vrij. Zaterdag ADE Dockyard x Mystic Garden (vooral Dockyard) op de planning.

RDL ging goed. Wat filmpjes bekeken, ook o.a. die van Eric Helms (@imnewhere ). Eerste set ging easy, tweede set gewicht erbij en uiteindelijk +10 kg op het voorgaande gewicht gedaan. Voel alsnog niet erg de hamstrings werken. Rug voel ik nihil.
Werd je uitvoering ook duidelijk anders na het opvolgen van die cues van Helms?
Voelde je een goede stretch in de hamstrings onderin de beweging?
En de spierpijn in de hamstrings is misschien vandaag nog op komen zetten?:D

• Like
Werd je uitvoering ook duidelijk anders na het opvolgen van die cues van Helms?
Voelde je een goede stretch in de hamstrings onderin de beweging?
En de spierpijn in de hamstrings is misschien vandaag nog op komen zetten?:D
Niet zozeer een hele andere uitvoering. Uitvoering was al goed, alleen miste ik stretch en voelde ik veel de onderrug. Na het zien van het filmpje het e.e.a. geprobeerd en daarnaast nog een cue van Mike Israetel (kantelen van bekken).

Vervolgens minder last van de rug, betere stretch en genoeg spierpijn vandaag. Twijfel nog wel of ik niet voor nog meer stretch kan zorgen, zou dieper kunnen zakken. Mike gaf aan dat als je het vaker doet, je ROM ook beter wordt. Dus ik zie wel wat het de komende tijd doet.

Update

Plan gemaakt voor de lange termijn i.p.v. doelloos aan de slag te gaan.

Mini-cutten t/m de week voor kerst. Doel is de 85kg aan te tikken. Dus dat is -15 kg. Let's go. Daarna een kleine bulk, om daarna te cutten en in de zomer (eindelijk) shredded rondlopen. Vervolgens een lange bulk en dan is het doel om in 2023 het podium op te gaan.

Laatst bewerkt:
Update:

Mini-cutten t/m de week voor kerst. Daarna een kleine bulk, om daarna te cutten en in de zomer (eindelijk) shredded rondlopen. Vervolgens een lange bulk en dan is het doel om in 2023 het podium op te gaan.
2023 hotdog eet contest :trollface:

• Haha
Update

Mini-cutten t/m de week voor kerst. Doel is de 85kg aan te tikken. Dus dat is -15 kg. Let's go. Daarna een kleine bulk, om daarna te cutten en in de zomer (eindelijk) shredded rondlopen. Vervolgens een lange bulk en dan is het doel om in 2023 het podium op te gaan.
Waarom weer cutten? Een mini cut kan prima maar weer naar 85kg gaan blijft er echt niets van je over, zo dik ben je niet.

Waarom weer cutten? Een mini cut kan prima maar weer naar 85kg gaan blijft er echt niets van je over, zo dik ben je niet.
Leuke uitdaging. Dan kan ik daarna een bulk te doen, om vervolgens niet al te veel te hoeven cutten om voor de zomer shredded te zijn. Dan kan ik in de zomer rustig aan bulken voor een jaar.

Mini-cutten t/m de week voor kerst. Doel is de 85kg aan te tikken. Dus dat is -15 kg.
Kerst is over ruim 10 weken al. Minus 15 kg in 10 weken is 1½ kg per week. Dat is best agressief cutten. Ben je niet bang daarmee ook spiermassa verliezen? Bovendien heb ik een ander beeld bij een minicut. Correct me if I'm wrong, maar daarbij denk ik aan een cut van hooguit een paar weken.

Kerst is over ruim 10 weken al. Minus 15 kg in 10 weken is 1½ kg per week. Dat is best agressief cutten. Ben je niet bang daarmee ook spiermassa verliezen? Bovendien heb ik een ander beeld bij een minicut. Correct me if I'm wrong, maar daarbij denk ik aan een cut van hooguit een paar weken.
Denk jij echt aan dat soort dingen? Hij is niet dik maar heeft genoeg vet massa dus al valt hij af komt hij er droger uit en je ziet meer spier al levert hij iets in

• Haha
Terug
Naar boven