Fitness Seller

Vaskoworld to Maskoworld🎡

Kerst is over ruim 10 weken al. Minus 15 kg in 10 weken is 1½ kg per week. Dat is best agressief cutten. Ben je niet bang daarmee ook spiermassa verliezen? Bovendien heb ik een ander beeld bij een minicut. Correct me if I'm wrong, maar daarbij denk ik aan een cut van hooguit een paar weken.

Denk jij echt aan dat soort dingen? Hij is niet dik maar heeft genoeg vet massa dus al valt hij af komt hij er droger uit en je ziet meer spier al levert hij iets in
Er komt niet vaak iets zinnigs uit @imnewhere zijn mond maar hij heeft gewoon een punt

• Topic Starter Topic Starter
Kerst is over ruim 10 weken al. Minus 15 kg in 10 weken is 1½ kg per week. Dat is best agressief cutten. Ben je niet bang daarmee ook spiermassa verliezen? Bovendien heb ik een ander beeld bij een minicut. Correct me if I'm wrong, maar daarbij denk ik aan een cut van hooguit een paar weken.
Ben weer aardig snel aangekomen, de eerste weken zal er dus redelijk snel gewicht afgaan. Gewicht, maaginhoud en vocht. De laatste weken zal er inderdaad geen 1,5 kg per week afgaan.

Kan twee dingen doen; een doel stellen en de volledige focus erop. Of een 'minder' uitdagend doel kiezen die gemakkelijk afgaat. Keuze is dan snel gemaakt. Als ik de 85 kg niet haal, dan niet. Wel een uitdaging en daar teken ik voor. Heb verder geen wedstrijd of shoot, dus als ik er goed inzit kan ik de cut doortrekken. We will see.

10 weken is idd geen minicut

Waarom niet meerdere kleine doelen stellen? Bij het behalen van een doel voel jij je ook beter positieve energie waardoor je motivatie ook hoog blijft.

• Like
Waarderingen: Onit
Update

Training
De trainingen gingen heerlijk. Een van de betere sessies en begin gewend te raken aan de andere manier van trainen.

1634633213037.png

Komende week laatste week voor de deload. Dus even gas erop.

Gewicht
Vanmorgen 97,6 kg. There we go.

ADE Dockyard x Mystic Garden was oké. Niet dat ik zeg dat ik wat gemist zou hebben, gewoon oké.

• Like
Waarderingen: Apw
Dan was je met de verkeerde groep :D

Ik ben opzoek naar een (nieuwe) hometrainer. Een fiets of loopband lijkt mij het beste. Iemand suggesties?

Daarnaast ben ik benieuwd wat jullie ervaring is met yohimbine.

Ik ben opzoek naar een (nieuwe) hometrainer. Een fiets of loopband lijkt mij het beste. Iemand suggesties?

Daarnaast ben ik benieuwd wat jullie ervaring is met yohimbine.
Best een potent middel ime. Weinig sides voor mij (voor andere wel!) maar hoe langer je t neemt hoe meer je er krijgt (surprise). Was wel blij toen ik er eenmaal mee kapte

• Like
Waarderingen: Onit
Week 7 afgerond en nu tijd voor een deload.

1635242407572.png

Cut gaat z'n gangetje wel. Vanmorgen 98 kg. Afgelopen week niet veel verloren qua gewicht. Onderrug wat pijnlijk. Waarschijnlijk door de RDL's.

Iemand tips voor cable fly of pec deck? Krijg steeds last in m'n linker schouder...

Laatst bewerkt:
Planning voor de nieuwe meso:

1635362800747.png

Komende meso aandacht aan de abs en de abductor en abbductor machines stacken

New low vandaag: 97.5 kg.

Hometrainer aangeschaft voor fasted cardio, of avond cardio.

Gisteren 10 mg yohimbine genomen pre-wo. Of ik moet er nog aan wennen, of deze dosis is al killing. Gelukkig deload week, want de training hierop is niet te doen en cardio 5 minuten volgehouden met hartslag van 170. :emo:

War voor trainer?

Fiets man. Beetje voor de tv trappen, helemaal prima.

In de gym traplopen en of fietsen op hoger tempo
Nice, doe ik ook. Ik heb ook specifiek een serie die ik alleen maar kijk als ik op de hometrainer zit, dat maakt het fietsen een stuk draaglijker.

Nice, doe ik ook. Ik heb ook specifiek een serie die ik alleen maar kijk als ik op de hometrainer zit, dat maakt het fietsen een stuk draaglijker.
Gaat dat niet vervelen? Lijkt me dat je op een gegeven moment de serie wel af hebt :P

Terug
Naar boven