Fitness Seller

Vaskoworld to Maskoworld🎡

Zou niet zeggen dat je barkie op de rechter foto bent. Persoonlijk vind ik die rechter gezonder lijken dan de linker 😅

• Topic Starter Topic Starter
Hoeveel kg verschil tussen links en rechts? Links is het eindresultaat van de DBB contest 2020 toch?
Links: op de dag van de shoot rond de 73,6. Wel na het laden van carbs, laatste beetje vocht eruit etc. Dagen erna zat ik al snel hoger dus.
Rechts: rond de 100.

Aardig verschil dus :)

Zou niet zeggen dat je barkie op de rechter foto bent. Persoonlijk vind ik die rechter gezonder lijken dan de linker 😅

Tot je de voorkant ziet. Rug blijft altijd wel prima. Buik, midden sectie en gezicht is aardig obese :emo:

Tijdje niet gelogd. Zie het nut er niet van in, houd alles zelf bij. Echter is het verhaal wel leuk, dus hierbij een update.

Afgelopen week een wat mindere trainingsweek gehad over het algemeen. Extra cardio toegevoegd, want teveel gegeten. :clown:

1632743379542.png

Gewicht is wel enigszins gezakt. Niet kijken naar de weging van gisteren. Had een festival zaterdag.

1632743437998.png

Verder donderdag bij de HA geweest en vrijdag meteen bloed laten prikken. Kan morgen bellen voor de uitslag. De nieuwe HA laat het bloed niet onderzoeken bij het ziekenhuis, maar doet dit onafhankelijk met meerdere huisartsen bij een eigen lab. Ben benieuwd naar de uitslag. Aan de ene kant hoop ik dat ik kerngezond ben, aan de andere kant hoop ik dat er iets uitkomt waardoor ik zo laag in kcal zit en wat problemen ervaar.

Groetjes.

Geen idee, zou kunnen. Ben ik m'n vorige coach dankbaar voor dan :heart:

Alle klachten zijn wel serieus rond die tijd begonnen. Onder andere de knie pijn, weinig energie (vermoeidheid), broze haren en nagels, laag libido, nauwelijks verzadigbaar blablabla. Iedereen om mij heen maakt goede progressie, terwijl ik er meer moeite in stop en groei amper. Lekker uithuilen op het forum.
Hoe heb je je voeding post dieet aangepakt destijds? Snel er uit gereversed of shape proberen vasthouden (of iets anders)?

Geen idee, zou kunnen. Ben ik m'n vorige coach dankbaar voor dan :heart:

Alle klachten zijn wel serieus rond die tijd begonnen. Onder andere de knie pijn, weinig energie (vermoeidheid), broze haren en nagels, laag libido, nauwelijks verzadigbaar blablabla. Iedereen om mij heen maakt goede progressie, terwijl ik er meer moeite in stop en groei amper. Lekker uithuilen op het forum.

Is inmiddels wel al 1,5 jaar terug (de cut), dus dacht dat bovenstaande klachten wel verminderd zouden zijn. Grote grap.

Zuur hé.

In ieder geval een afspraak gemaakt bij de HA voor volgende week vrijdag. Dacht iets aan een schildklier probleem, symptomen komen overeen. Ben daar alleen al op getest afgelopen november en daar bleek niks uit.

1631536284593.png

Enige wat afweek was het aantal rode bloedplaatjes en mijn ijzergehalte. Na 3 verdere testen o.a. bij de internist was dit alweer een stuk verbeterd. Heb nu een nieuwe HA, benieuwd of die ergens anders mee komt.
Is je B12 niet meegetest?

Hoe heb je je voeding post dieet aangepakt destijds? Snel er uit gereversed of shape proberen vasthouden (of iets anders)?

Ben keurig van 73 naar 83 kg gegaan met een klein overschot. Daarna liep het uit de hand, binges en zag het niet meer zitten. Groeien deed ik niet of nauwelijks ( werd ook fluffier, abs verdwenen), waardoor de motivatie verdween. Daarna in rap tempo naar 86 kg. Vervolgens zette m'n coach mij op 1600 kcal. Dat hielp dus totaal niet -> rap naar de 90. En zo door naar de 100. Inmiddels zit ik niet meer bij deze coach en is de fun terug. Cutten vind ik wel weer lastig.

Afgelopen test wel. De waarden waren toen normaal. Deze test is niet naar B12 gekeken. Heb het wel zover gekregen om te testen op test en vrije test.

Zal morgen de waarden noteren.

167CF6D9-02BF-488E-BFB2-0151D291DCF1.jpeg
Blijkbaar ben ik toch gezond

Testosteron 24,82 is zeer nice zeg

Prima week gedraaid op gebied van trainen.

1633337000207.png

Gewicht is lekker gestegen. Goed veel gegeten weer. Heb de motivatie er niet voor om weer een cut te starten I think. @ThuggishRuggish geef eens motivatie aan me.

RDL is altijd al een probleem geweest. Uitvoering voel ik niet erg in de hamstrings, wel in de onderrug. Op aanraden van iemand eens lifting shoes geprobeerd gisteren. Tijdens de 1e setschoot er iets in m'n rug. Toch door gegaan en de laatste sets afgerond. Bij thuiskomst een bizarre last van m'n rug. Vanmorgen hele onderrug stijf en nu nog veel last... Hopelijk hersteld het snel en kan ik morgen upper pakken.

Iemand cues voor RDL? Misschien eens proberen in zo'n squat/lunge machine om te kijken of een andere grip helpt.

-loaded-commercial-gym-equipment-p1042-22453_image.jpg

Prima week gedraaid op gebied van trainen.

1633337000207.png

Gewicht is lekker gestegen. Goed veel gegeten weer. Heb de motivatie er niet voor om weer een cut te starten I think. @ThuggishRuggish geef eens motivatie aan me.

RDL is altijd al een probleem geweest. Uitvoering voel ik niet erg in de hamstrings, wel in de onderrug. Op aanraden van iemand eens lifting shoes geprobeerd gisteren. Tijdens de 1e setschoot er iets in m'n rug. Toch door gegaan en de laatste sets afgerond. Bij thuiskomst een bizarre last van m'n rug. Vanmorgen hele onderrug stijf en nu nog veel last... Hopelijk hersteld het snel en kan ik morgen upper pakken.

Iemand cues voor RDL? Misschien eens proberen in zo'n squat/lunge machine om te kijken of een andere grip helpt.

-loaded-commercial-gym-equipment-p1042-22453_image.jpg
Wellicht voelt het beter met dbs?

Ik verkoop motivatie per pond

Iemand cues voor RDL? Misschien eens proberen in zo'n squat/lunge machine om te kijken of een andere grip helpt

Beter je core/glutes/hamstrings opwarmen? Die tip van lifting shoes snap ik niet. Vlakke schoenen zijn juist beter als je meer focus op je posterior chain wilt.

Ik vind het ook geen hele fijne oefening verder. Misschien eens goodmornings proberen?

• Like
Waarderingen: Onit
Met deze drie cues van Eric Helms zou je een heel eind moeten komen:

Topper! Ga ik bekijken. Maar goed dat je niet van het forum verdwenen bent :p

Beter je core/glutes/hamstrings opwarmen? Die tip van lifting shoes snap ik niet. Vlakke schoenen zijn juist beter als je meer focus op je posterior chain wilt.

Ik vind het ook geen hele fijne oefening verder. Misschien eens goodmornings proberen?

Heb tijdens de lockdown goodmornings gedaan. Vervolgens in de gym door gegaan met de oefening en dan met meer gewicht. Vond ik ook niet erg fijn. Wil de RDL masteren, leuke uitdaging.

Update

Fysiek

Ondanks de +2 kg van afgelopen week toch nog een redelijk fysiek. Weegschaal vandaag tikte 99.4 kg aan. Dat is -1 op het gewicht van eergisteren. Was dus voornamelijk alleen vocht gelukkig.

Op de foto's is ook te zien dat ik wat last heb van pityriasis versicolor. Hopelijk gaat dat ook nog eens weg :emo:

Voeding

Kleine tweak in de voeding. Aangezien ik de afgelopen week weer veel honger/eet buien had. Kan ook komen door de mood swings door het festival de zaterdag ervoor.

Ga vanaf vandaag weer 4 maaltijden nemen i.p.v. '5'. De shake in de ochtend laat ik voor wat het is. Eerste maaltijd rond +/- 11:00. Kan wat grotere maaltijden nemen nu, misschien dat dat meer verzadigd. Ook weer veel groente i.p.v. komkommer/tomaten. Meer vezels zal goed doen.

Slaap
Meer slaap pakken. Wil 8 á 9 uur kwalitatieve slaap. Zit nu vaak rond 7 uur. Wordt niet uitgerust wakker. Hopelijk heeft dit invloed op eetlust en vermindering klachten.

Laatst bewerkt:
Terug
Naar boven