- Waardering
- 8.521
Volg de onderstaande video samen om te zien hoe u onze site kunt installeren als een web-app op uw startscherm.
Notitie: Deze functie is mogelijk niet beschikbaar in sommige browsers.
Hoeveel kg verschil tussen links en rechts? Links is het eindresultaat van de DBB contest 2020 toch?
Links: op de dag van de shoot rond de 73,6. Wel na het laden van carbs, laatste beetje vocht eruit etc. Dagen erna zat ik al snel hoger dus.Hoeveel kg verschil tussen links en rechts? Links is het eindresultaat van de DBB contest 2020 toch?

Zou niet zeggen dat je barkie op de rechter foto bent. Persoonlijk vind ik die rechter gezonder lijken dan de linker 😅

Ben wel blij dat je besloten had om flink te bulken mocht wel wat massa bij wel mooi droog links💪🏼
Alleen jammer dat het niet zn beslissing wasBen wel blij dat je besloten had om flink te bulken
Hoe heb je je voeding post dieet aangepakt destijds? Snel er uit gereversed of shape proberen vasthouden (of iets anders)?Geen idee, zou kunnen. Ben ik m'n vorige coach dankbaar voor dan
Alle klachten zijn wel serieus rond die tijd begonnen. Onder andere de knie pijn, weinig energie (vermoeidheid), broze haren en nagels, laag libido, nauwelijks verzadigbaar blablabla. Iedereen om mij heen maakt goede progressie, terwijl ik er meer moeite in stop en groei amper. Lekker uithuilen op het forum.
Is je B12 niet meegetest?Geen idee, zou kunnen. Ben ik m'n vorige coach dankbaar voor dan
Alle klachten zijn wel serieus rond die tijd begonnen. Onder andere de knie pijn, weinig energie (vermoeidheid), broze haren en nagels, laag libido, nauwelijks verzadigbaar blablabla. Iedereen om mij heen maakt goede progressie, terwijl ik er meer moeite in stop en groei amper. Lekker uithuilen op het forum.
Is inmiddels wel al 1,5 jaar terug (de cut), dus dacht dat bovenstaande klachten wel verminderd zouden zijn. Grote grap.
Zuur hé.
In ieder geval een afspraak gemaakt bij de HA voor volgende week vrijdag. Dacht iets aan een schildklier probleem, symptomen komen overeen. Ben daar alleen al op getest afgelopen november en daar bleek niks uit.
![]()
Enige wat afweek was het aantal rode bloedplaatjes en mijn ijzergehalte. Na 3 verdere testen o.a. bij de internist was dit alweer een stuk verbeterd. Heb nu een nieuwe HA, benieuwd of die ergens anders mee komt.
Hoe heb je je voeding post dieet aangepakt destijds? Snel er uit gereversed of shape proberen vasthouden (of iets anders)?
Wellicht voelt het beter met dbs?Prima week gedraaid op gebied van trainen.
![]()
Gewicht is lekker gestegen. Goed veel gegeten weer. Heb de motivatie er niet voor om weer een cut te starten I think. @ThuggishRuggish geef eens motivatie aan me.
RDL is altijd al een probleem geweest. Uitvoering voel ik niet erg in de hamstrings, wel in de onderrug. Op aanraden van iemand eens lifting shoes geprobeerd gisteren. Tijdens de 1e setschoot er iets in m'n rug. Toch door gegaan en de laatste sets afgerond. Bij thuiskomst een bizarre last van m'n rug. Vanmorgen hele onderrug stijf en nu nog veel last... Hopelijk hersteld het snel en kan ik morgen upper pakken.
Iemand cues voor RDL? Misschien eens proberen in zo'n squat/lunge machine om te kijken of een andere grip helpt.
![]()
Meh, de db's in de sportschool speel ik dan snel uit...
Iemand cues voor RDL? Misschien eens proberen in zo'n squat/lunge machine om te kijken of een andere grip helpt
Met deze drie cues van Eric Helms zou je een heel eind moeten komen:
Met deze drie cues van Eric Helms zou je een heel eind moeten komen:

Beter je core/glutes/hamstrings opwarmen? Die tip van lifting shoes snap ik niet. Vlakke schoenen zijn juist beter als je meer focus op je posterior chain wilt.
Ik vind het ook geen hele fijne oefening verder. Misschien eens goodmornings proberen?